After party MINI Smudde Rally 16 maart, foto's online!

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

After party MINI Smudde Rally 16 maart, foto's online!

16 mar 2013, 19:50

he Fabian en team, bedankt voor de leuke dag en de goodiebag. De route was goedverzorgd maar wel moeilijk. Echt kicken weggetjes gereden, onverhard, zandpaden, kronkelige dijkjes enzovoort. Ik heb het goed naar mijn zin gehad.

De Paceman demo die ze hebben staan is ook echt een coole kleur (blauw/richting paars) , echt gaaf in tegenstelling tot die coffeekleur en die grijze kleuren die ik elders heb gezien.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

16 mar 2013, 19:58

Het was inderdaad leuk. Alleen Björn had het rond 14.00 uur gezien deze keer. Ben toen ook afgehaakt want we hadden nog 130 km voor de boeg.
Ik ben tijdens de rit gewoon achter Wim met TBL aangereden. Zaten inderdaad leuke weggetjes tussen maar Marcel had het inderdaad erg druk met de juiste route uitpluizen. (Bedankt daarvoor Marcel).

Toen we thuis waren heb ik de Mini maar even netjes gewassen. Zat best wat klei in de wielkasten :mrgreen:
LH
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Enschede
Berichten: 36
Lid geworden op: 13 aug 2009, 20:57

16 mar 2013, 20:27

Vandaag een mooie MINI dag gehad. Na bij Smudde aangekomen te zijn en koffie te hebben gehad uit de MINI coffebar naar binnen voor de onthulling van de Paceman (of ik hem mooi weet ik nog niet, de blauwe kleur zoals ie er stond in ieder geval wel). Toen uitleg gehad van de punten die we in de rally tegen zouden kunnen komen en wat te doen. Vervolgens rustig het roadbook en de regelementen doorgelezen en gestart met de rally. Deze bestond uit 4 etappes: een routebeschrijving met kaart en bolletje-pijltje waarbij ook naar foto's langs de route gezocht moest worden, een pijlenrit waarbij op een kaart pijlen getekend stonden die je in de juiste volgorde en richting moest rijden, een punten-pijlenrit waarbij de punten en pijlen zo dicht mogelijk benaderd moeten worden en als laatste een fotorit waarbij bij een foto een opdracht uitgevoerd moest worden. Tijdens dit alles moeten ook nog de letters op bordjes langs de weg opgeschreven worden of een stempel geplaatst worden. Na ca. 4,5 uur en 110 tot 120 km te hebben gereden weer bij Smudde aangekomen. Een geweldig leuke rally met een aantal moeilijke punten erin! Na een tijdje wachten en op de uitleg gekeken te hebben hoe het moest dan de prijsuitreiking. En wat bleek, hebben we het minst aantal strafpunten van alle deelnemers!! Zo wordt een toch al zeer geslaagde dag nog leuker!
Smudde, Fabian en natuurlijk Ernst Pieper super bedankt!

Leon en Steven Hofenk

(helaas, foto's heb ik niet.....)
paddo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Enschede
Berichten: 465
Lid geworden op: 03 jun 2010, 17:15

16 mar 2013, 20:37

Ook van onze kant de complimenten aan Fabian en z'n team. Een prachtige rally met verschillende navigatietechnieken. En dankzij de uitstekende navigatiekwaliteiten van m'n vriendin (jaja 8) ) zijn we zelfs als derde geëindigd :mrgreen:

Na afloop al wel weer ff snel de Mini afgespoeld :lol:

Gr. Roy
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 2296
Lid geworden op: 17 mar 2009, 18:42

After party MINI Smudde Rally 16 maart

16 mar 2013, 21:24

Hallo allemaal,

Nogmaals dank aan diegene die de moeite hebben genomen om naar Enschede te komen!!! :icon_top:

Het was voor ons een zeer geslaagde dag!!! Na de ontvangst met de MINI koffie bar en de onthulling van de MINI Paceman was er de uitleg van de rally. Ik wist dat deze best pittig zou zijn, maar ja een beetje uitdaging mag er wel een keer inzitten toch? :wink:

Er zijn door de fotograaf bijzonder veel mooie foto's genomen waar iedereen ook opstaat, die krijg ik na het weekend... Dan zal ik een selectie daarvan direct direct plaatsen!!!

Totaal 31 MINI's die meereden, toch een mooi aantal... 8) 8)
Laatst gewijzigd door Fabian op 18 mar 2013, 20:48, 2 keer totaal gewijzigd.
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

16 mar 2013, 21:59

Fabian, bedankt. Het was weer eens als vanouds. Top!
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

16 mar 2013, 23:21

Fabian, bedankt voor de organisatie en het leuke evenement! Wij hebben ons prima vermaakt en het weer was super 8)
Kom maar op met die foto's, we zijn onderweg nog mooi een keer vastgelegd. :wink:
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

17 mar 2013, 00:36

Het was een fantastische dag en rit. :D
Een prachtige blauwe Paceman werd onthuld (niet zo’n sombere bruine) :mrgreen:

Goed verzorgd, mooie en actieve rit, en in goed gezelschap. :lol:
Groepsgenoten bedankt voor de gezelligheid, en natuurlijk MINI Smudde (Fabian) voor de all-over organisatie!


Vooruitlopend op de aanwezige fotograaf heb ik ook en paar plaatjes gemaakt. :wink:

(klikken voor groter)


Afbeelding

MINI Cupcakes


Afbeelding

More Cupcakes


Afbeelding

Lobster likes MINI Bar


Afbeelding

Ladies first (helpende hand van Fabian)


Afbeelding

Blue Paceman Lobster?


Afbeelding

Overleg onderweg


Afbeelding

On Tour


Afbeelding

Hans (H en S)


Afbeelding

Nostalgie


Afbeelding

Marcel en Hans
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

17 mar 2013, 10:16

Mooie foto's Wim 8) 8) 8)


Fabian en team, bedankt voor de leuke dag en de goodiebag. De route was goedverzorgd maar wel moeilijk. Echt kicken weggetjes gereden, onverhard, zandpaden, kronkelige dijkjes enzovoort. Ik heb het goed naar mijn zin gehad.

De Paceman demo die ze hebben staan is ook echt een coole kleur (blauw/richting paars) , echt gaaf in tegenstelling tot die coffeekleur en die grijze kleuren die ik elders heb gezien.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

17 mar 2013, 11:44

Het was inderdaad weer een heerlijk dagje! 8) Lekkere weggetjes, mooie MINI's en erg gezellige mensen! Zelfs het weer was boven verwachting. Wij hebben helaas niet de hele route kunnen rijden maar wat we hebben gezien was top. Ook de Paceman zoals ie er stond vond ik super, wat een heerlijke kleur! 8)

Fabian en alle anderen die aan deze dag hebben meegewerkt: bedankt! :icon_top:
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

17 mar 2013, 13:30

Allereerst wil ik, ook namens mijn co-pilot, het hele Smudde team er bedanken voor het organiseren van de Paceman introductie en deze prachtige rally! We hebben er erg van genoten!

Wij waren al relatief vroeg aanwezig bij Smudde en hadden dus genoeg tijd om even bij de MINI coffeebar langs te gaan en uitgebreid de showroom te bekijken. Wat een mooie auto's staan er toch! Eerst even beneden rond gelopen bij de BMW en daarna naar boven om te kijken bij de MINI's. Daar stond natuurlijk een auto onder een doek en wij hadden echt geen idee wat dat nou kon zijn :lol: Nadat iedereen gearriveerd was de onthulling bijgewoond en ik was blij verrast over de Paceman. Zeker in deze kleurstelling ziet ie er erg goed uit!

Vervolgens de uitleg over de route. Wij hebben weinig tot geen ervaring met rally's rijden, dus toen het routeboek werd uitgedeeld was dat wel even een
:shock: . Voor mij allemaal nieuwe technieken van routes rijden, dus dat werd goed opletten geblazen. Onderweg zijn we nog wel een aantal andere van de NewMINIclub tegen gekomen, maar het leek ons leuk te proberen om zelf de juiste route te vinden, dus we hebben een groot deel van de tijd zelf genavigeerd.

Vooraf werd gemeld dat het eerste stuk van de rit, waar foto's volgorde van tegenkomst moesten worden geplaatst, het moeilijkst was. Dit bleek in ons geval ook waar te zijn, want we reden gelijk met een aantal anderen de verkeerde kant op. Grappig om te zien was dat er veel aan het zoeken waren en je steeds stilstaande MINI's tegen kwam :D.

Daarna de Kaart pijlenrit. Tijdens het rijden dachten we eigenlijk dat het best goed ging en het lukt aardig om de goede route te vinden. Maar achteraf bleken er toch een aantal stukken in te zitten die wij niet helemaal goed hadden gedaan. Het was vooral lastig om zelf de juiste route te bedenken die dan vervolgens bij het staartje van de pijl uitkwam.

Hierna volgde de Pijlen- en puntenrit. Het was de bedoeling om zo dicht mogelijk langs de markeringen op de kaart te rijden aangezien je op deze manier de meeste van de te verzamelen letters tegen kwam. Het duurde echter een paar keer heen en weer rijden :lol:, tot we er achter kwam dat niet bij elke markering een letter stond. De mensen die daar woonde moeten ook wel gedacht hebben, 'wat zijn die in hemelsnaam aan het doen!' .

Tot slot een fotorit en deze was naar onze mening het makkelijkst. Door middel van foto's werd aangegeven op welk punt je welke kant op moest en zo werd een route gecreëerd.

Terug aangekomen bij Smudde bleek dat wij al weer vroeg terug waren. En na uitgebreid te hebben na gepraat over de rit bleek dat wij toch wel redelijk wat letters gevonden hadden. (1 minder dan een heel kantje) Toch niet slecht voor beginnelingen. Tijdens de prijsuitreiking werd ook nog bekend dat we 2e zijn geworden (met slechts 500 strafpunten (shakeit)) en een mooie ipad hoes naar huis konden nemen!

Afbeelding

Dat is natuurlijk helemaal een goede afsluiting op een top dag! Ik vond het ook erg leuk om nog met een aantal andere van de club te hebben gepraat en door vaker met evenementen mee te doen leer je natuurlijk steeds meer leden kennen.

Tot slot nog een paar foto's die ik gemaakt heb:

Afbeelding
Even uitgestapt om een foto te maken

Afbeelding
Ivo & Géraldine tijdens een van de stempelposten

Afbeelding

Afbeelding
Overzicht foto bij terugkomst. Het viel me trouwens wel op dat er aan het eind een stuk minder MINI's over waren dan aan het begin, zo moeilijk was de route toch ook weer niet :lol:

Afbeelding
De BRG naast de ALWAYS OPEN van Marcel

Afbeelding
Om alle letters goed te kunnen verzamelen was het soms nodig om behoorlijke 'off road' paden te nemen en deze Countryman is niet helemaal schoon uit de strijd gekomen.

Sorry voor het lange verhaal, maar dat laat denk ik wel zien hoe leuk wij het gehad hebben :P . Tot de 29e in Apeldoorn!
Timini
Be Mini
Be Mini
Locatie: Borne
Berichten: 661
Lid geworden op: 23 aug 2011, 12:43

18 mar 2013, 15:16

Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

18 mar 2013, 15:21

Zien er goed uit! 8)
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

18 mar 2013, 20:36

Leuk hoor! :D
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 2296
Lid geworden op: 17 mar 2009, 18:42

18 mar 2013, 20:46

Timini schreef:De foto's staan online!

http://www.broekhuisgroep.nl/mini/ensch ... hede#fotos
Thanks Tim!

Ik had ze idd online gezet... Bedank mail bij iedereen overgekomen?

8) 8)
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost

Terug naar “Afterparty”