De F56, wat vinden we ervan?

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: De F56, wat vinden we ervan?

21 nov 2013, 12:03

Achterkant kan ik wel aan wennen, voorkant ff in het echt zien, maar komt vast goed...
Ben al lang blij dat ie niet zo is geworden als op die foto's van een tijdje geleden.... ;)

Zoals met elke standaard auto, met (subtiele) mods ziet het er al heel wat gaver uit...
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

Re: De F56, wat vinden we ervan?

21 nov 2013, 12:06

jones78 schreef:Ik vind het een geweldig mooi karretje geworden.
In eerste instantie vond ik het niks. De spy-pics gaven een beetje een vertekend beeld.
Maar ik kan niet wachten tot hij in de showroom staat. :mrgreen:
X2

Ziet er gewoon goed en af uit.
Ik heb de 1e photoshops op fb ook al langs zien komen, en hij valt prima te modden.
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: De F56, wat vinden we ervan?

21 nov 2013, 12:14

Hier ook een shopje, wat ik wel mooi vind is dat de zwarte rand van de wielkasten onder de bumper door loopt... Dat is evt ook wel te wrappen of plastidippen :D

Afbeelding
paddo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Enschede
Berichten: 465
Lid geworden op: 03 jun 2010, 17:15

Re: De F56, wat vinden we ervan?

21 nov 2013, 12:20

Marcel Always Open schreef: ....
Nu zie je natuurlijk alleen foto's van dik aangeklede wagens. Ik zou ook graag eens een interieurtje zien van een "kale One" zonder al die fratsen. Want ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan niet / wil niet voor full options betalen.
Die heads-up display is cool! Daar zou ik graag eens een proefrondje mee willen rijden.
....
Is dit basic genoeg? Geen navi, geen parkeerhulp, geen head-up display en geen voorruitverwarming. Nog wel me stoelverwarming :wink:

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: De F56, wat vinden we ervan?

21 nov 2013, 17:59

Rare plaats trouwens de start/stop knop in het middenconsole
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

Re: De F56, wat vinden we ervan?

21 nov 2013, 21:27

Ik moest er bij het zien van de spyshots nog aardig aan wennen, maar ik vind het toch wel weer een erg gaaf karretje geworden. Bij de R56 waren de eerste reacties ook niet erg positief en uiteindelijk is dat ook helemaal goed gekomen. Ik denk dat dat bij de F56 niet anders zal zijn, zeker als de eerste gemodde exemplaren hier verschijnen. Over het interieur kan ik kort zijn: dat vind ik heel gaaf, zeker met al die coole snufjes. Ik kijk ook nog steeds graag naar mijn R50-dash, maar dit is toch wel weer een hele grote stap vooruit. Ik zie mezelf hier over een paar jaar wel in rijden.
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: De F56, wat vinden we ervan?

21 nov 2013, 21:56

Zag op facebook vanmiddag ook een foto van verschillende uitvoeringen, en ze zijn ook wakker geworden want het schijnt dat je bij de nieuwe ook kan kiezen tussen chrome of zwart dus beltline, koplamringen, en grillrand/grill. Ik vind hem echt wel mooi geworden in tegenstelling tot de spyshot's
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
jones78
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Siddeburen
Berichten: 93
Lid geworden op: 27 nov 2008, 09:04

Re: De F56, wat vinden we ervan?

21 nov 2013, 22:59

Casper schreef:Rare plaats trouwens de start/stop knop in het middenconsole
Die plaats is niet zo gek. Bij de mk1 classic mini zat daar het contactslot. Hintje naar het verleden.
TDHS
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Delft
Berichten: 204
Lid geworden op: 01 jun 2008, 17:13

Re: De F56, wat vinden we ervan?

22 nov 2013, 11:23

paddo schreef:
Is dit basic genoeg? Geen navi, geen parkeerhulp, geen head-up display en geen voorruitverwarming. Nog wel me stoelverwarming :wink:
Tjeemig, dat ziet er rommelig uit zeg. De huidige basic uitvoering doet het stukken beter op dat vlak.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: De F56, wat vinden we ervan?

22 nov 2013, 11:51

In de basic uitvoering zou ik me gaan ergeren aan die radio aan/uit/volumeknop! Die moet recht staan :oops: :X
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
ballooke
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Kortessem
Berichten: 117
Lid geworden op: 18 okt 2007, 13:04

Re: De F56, wat vinden we ervan?

22 nov 2013, 20:51

Berthil schreef:[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Zie ik dit goed, bij het achteruit parkeren dat je de toekomstige clubman op het scherm ziet??
en naderhand staat er een andere auto met een zeil over 8)
ClubmanCooperS
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Beek en Donk
Berichten: 96
Lid geworden op: 01 nov 2012, 19:48

Re: De F56, wat vinden we ervan?

23 nov 2013, 18:56

Ik denk dat de meest rechtse knop de toegestane snelheid leest op de borden langs de weg zoals meerdere auto's hebben tegenwoordig.
paddo schreef:Ze te zien krijgt de F56 ook voorruitverwarming (derde knop van links). Kan alleen niet goed zien waarvoor de meest rechtse schakelaar is. Iemand?

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: De F56, wat vinden we ervan?

23 nov 2013, 22:22

Ik denk dat die voor HUD is
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: De F56, wat vinden we ervan?

24 nov 2013, 10:49

Alanus schreef:
ballooke schreef:en naderhand staat er een andere auto met een zeil over 8)
Die onder het zeil is precies een Golf III. :)

Op een ander promofilmpje zie je die auto met het zeil erover in z'n geheel. Omdat het geen MINI is, zeiltje erover. Zouden ze in het dagelijks leven ook moeten doen :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”