Chrono paket

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Vinny85
Be Mini
Be Mini
Berichten: 429
Lid geworden op: 29 jun 2016, 20:52

Chrono paket

20 aug 2016, 07:29

Beste mensen ik heb nog een vraag over mijn mini die jullie misschien kunnen beantwoorden. Ik heb nu kwa tellers 1 grote kmph aanduiding in het midden en een toerenteller bij het stuur. Nu wou ik graag zo'n chrono packet willen hebben. Dat is dat een kmph teller en tooeren tellers bij het stuur en 1 grote teller in het midden van het dashboerd met olie druk en temparatuur.

Nu de vraag: is dat 1op1 te wisselen? Of moeten er in het dashboard kwa bedrading veranderingen plaatsvinden?
En kan er bij het stuur de km teller erbij geplaatst worden of moet ik dan denken aan een hele andere junit?
Wat zou zoiets kosten om te veranderen?

Mvg Vincent
Gebruikersavatar
Manick
Sponsor
Berichten: 1029
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:42

Re: Chrono paket

20 aug 2016, 15:01

Roy (Spenki) heeft naar mijn weten dat ooit gedaan en dat is idd geval niet 1 op 1 ff wisselen.

Daar komt heel veel meer bij kijken qua bedradingen enz enz
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Chrono paket

20 aug 2016, 18:12

Beter zoek je dan een MINI met chronopakket als je dat wilt, scheelt je een hoop bedrading leggen en km-tellers mogelijk activeren.... en daarbij, die meters in het chronopakket geven alsnog een "berekende" waarde weer heb ik me laten vertellen.
Als je die olie-waardes wilt zien, koop dan een OBD ELM327-plug en toon de waarden op je smartphone. Of iets van een Scangauge-achtige apparaat, die kan je de waardes ook tonen.
Vinny85
Be Mini
Be Mini
Berichten: 429
Lid geworden op: 29 jun 2016, 20:52

Re: Chrono paket

20 aug 2016, 19:14

Ok das jammer maar drukt de pret niet. Ik heb mijn mini net dus ga hem nog niet inruilen. Wel ga ik wat meer info inlezen over de obd mogelijkheden. Bedankt voor jullie reacties.

Terug naar “Interieur en audio”