Bekrast -.-

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
PetraG
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 mar 2015, 13:08

Bekrast -.-

19 sep 2016, 15:43

Afgelopen nacht heeft dus iemand bedacht dat het leuk is een kras op mijn Mini Cooper te plaatsen...
Start ongeveer thv de spiegel en loopt door tot bijna bij het achterlicht. Sowieso zwaar **** natuurlijk, zeker omdat ik geen idee wie en waarom dit zou doen bij mijn auto (die overigens in een alleen voor bewoners begaanbare parkeergarage staat), maar nu wil ik dat natuurlijk wel laten fixen.

Een kort belletje met mijn garage geeft al aan dat als de kras diep is (dat is hij) en de lak rood is (again, dat is hij) het naar alle waarschijnlijkheid aan gaat komen op overspuiten... Daar wilden ze nog geen prijsindicatie aan geven voordat ze de auto gezien hebben, maar ik vraag me nu toch een beetje af wat mijn worst case scenario is... Spuiten ze dan 2 panelen of moet dan gewoon rondom ivm kleurverschil? En wat kan ik voor prijzen verwachten? Het is de originele Chili Red lak, maar wel al behoorlijk wat jaartjes oud dus ik verwacht wel dat er wat kleurverschil zal zijn met nieuw spuitwerk...


Aangifte enzo is al gedaan, en helaas is verzekering beperkt casco dus die kunnen niets beginnen als ik geen dader heb... Dus het gaat uit mijn eigen portemonnee moeten komen :(
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: Bekrast -.-

19 sep 2016, 20:10

Das minder nieuws.

Ik zou Rob (forumnaam Mushrop) een pb sturen. Hij heeft zijn adresje om goedkoper in Amsterdam onderdelen te laten spuiten.

Suc6 met herstellen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
PetraG
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 mar 2015, 13:08

Re: Bekrast -.-

19 sep 2016, 23:36

Bedankt voor de tip!

Volgende week gaat de mini sowieso voor de APK, en dan beoordelen ze ook de schade. Een adresje voor een goede deal is altijd fijn :)

Terug naar “Exterieur”