Achter spoiler R53 op R50

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
roobin2702
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2015, 12:46

Achter spoiler R53 op R50

18 jan 2017, 21:42

Hee allemaal,

Ik heb ooit onder mijn mini cooper (R50) een dubbele uitlaat laten zetten, nu is mij verteld destijds dat er een cooper S (r53) achterspoiler onder zou moeten kunnen. Ik heb dit destijds door een bedrijf laten doen en toen moesten de sierlijsten boven de achterwielen links en rechts ook aangepast worden, deze moesten ook van een Cooper S (r53) worden, anders kon het niet passend gemaakt worden.

Echter ben ik tot op de dag van vandaag er niet blij mee. Het is niet mooi passend gemaakt geen idee waarom, en wát er nu precies niet goed is gegaan, want op forums en facebook zie ik weleens berichten dat dit wel zou moeten kunnen / passen.
Een andere manier is met een spoiler van bastuck maar deze zou minder mooi aansluiten dan een originele R53 spoiler.


De eigenaar van new minishop geeft ook een verwarrend antwoord, hij zei:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Van Basstuck zou het om de BMWMI-HE2 gaan zoals ik het nu kan bepalen. Wat misschien een betere optie is om voor een originele van MINI R53 te gaan.

Je moet toch het een en ander aanpassen en denk dat de originele dan een betere keus is.

Om zeker te zijn of dit gaat passen zou ik graag een foto van de achterbumper van je willen ontvangen om te kijken of dit gaat lukken.

Origineel MINI:

1x NR:1 Spoiler midden SCHWARZ 51 12 6 800 234
€ 58,24

1x NR:2 Spoiler rechts (Cooper S) 51 12 1 479 093
€ 20,21

1x NR:2 Spoiler rechts (Cooper S) 51 12 1 479 094
€ 20,21
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hij heeft het over een originele mini R53 maar vervolgens noemt ie een spoiler midden SCHWARZ ? of is dit die van een R53 (cooper S)?
Dit heb ik dus gedaan maar het is niet mooi geworden zoals je kan zien, of is dit gewoon verprutst ?

Zoals je hier ziet is er een voorbeeld dat het wel zou moeten kunnen:
Afbeelding

En zo is het dus bij mij geworden (fail):
Afbeelding
Hoor graag advies en wat ik kan doen en of ik gewoon het beste de R53 spoiler midden opnieuw kan bestellen en deze door een goed bedrijf wel proffesioneel laat plaatsen.
Jer84
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Drachten
Berichten: 854
Lid geworden op: 15 okt 2014, 23:59

Re: Achter spoiler R53 op R50

21 jan 2017, 18:03

Je hebt de spoiler van een R53. Maar het belangrijkste. Je moet de achterbumper ook hebben wil je het echt mooi aansluitend krijgen. Succes!
Afbeelding

Terug naar “Exterieur”