Tunen van R53: Hoe en wat?! - Motor
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tunen van R53: Hoe en wat?! - Motor
update 28-12-17: Sticky is weggehaald, dus zal wel niet meer belangrijk zijn
Laatst gewijzigd door Daveke op 28 nov 2017, 00:08, 7 keer totaal gewijzigd.
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Uithoorn
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Betreft de IC kwam ik ook tot dezelfde conclusie. Dat het weinig uitmaakt tussen de oem en de JCW / GRS IC's.
Verder een puike uitleg weer, zo'n samenvattig is idd stukken handiger dan iedere keer weer delen hiervan uit te leggen.
(Voor mij ook handig, vraag ik niet altijd hetzelfde. )
Verder een puike uitleg weer, zo'n samenvattig is idd stukken handiger dan iedere keer weer delen hiervan uit te leggen.
(Voor mij ook handig, vraag ik niet altijd hetzelfde. )
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Uithoorn
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Locatie: Amstelveen
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
bij 130 graden verbrand olie.. onder de 90-110 bij vollast is ideaal toch?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors