druklager koppeling.

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
monique_48
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2017, 19:32

druklager koppeling.

29 mar 2017, 15:18

ben weer blij :D

Afgelopen november mijn meisjesdroom uitgekomen de aanschaf van een mini we zagen hem staan en was meteen verliefd .

Volgens de garage was er een andere versnellingsbak opgekomen want hij was daar altijd in onderhoud geweest, met proefrijden brandde het lampje van de remblokken die werden nog vernieuwd en er werd een kleine beurt gedaan bij aflevering. Omdat het een meeneemprijs was kwam er geen garantie er werd wel gezegd als er de komende 3 maanden iets aan kwam dat hij ons altijd tegenmoed zou komen..

de tijd die ik er later in reed merkte ik dat ie toch niet zo lekker reed en later toen ik zonder radio hard aan reed merkte ik dat ie ook een krassend geluid maakte als ik de koppeling induwde.. afgelopen zaterdag terug na de garage bleek dat het druklager en koppeling versleten waren ... (slik ) 800 euro voor hem te laten maken , nee hij kwam me niet tegenmoed met de prijs want ik reed er al een half jaar in... Eind november en half Maart zijn bij mij 4 maanden , ook had ie voorlopig geen tijd maar ik kon er gerust nog even mee door rijden....Geen goed gevoel hem daar nog te laten maken...

Dag erna trap ik helemaal door de koppeling heen gelukkig kon ik nog net bij een andere garage in de buurt stoppen en heb het daar uitgelegd.... ik kon hem daarlaten hij zou er maandag onderdelen voor bestellen en vanmorgen kon ik hem ophalen...veel goedkoper ook nog... koppeling vervangen , druklager wat in 10 stukken was.... multiriem vervangen....olie van de versnellingsbak vervangen .. airco heeft een beurt gehad.... wat een mega verschil hoe mijn Mini nu rijd... zo hoort een Mini dus te rijden ..... wauw ik ben op nu heel erg blij , hij rijd geweldig... en bij de garage waar ik hem aangeschaft heb zal ik nooit meer 1 stap binnen zetten .....

groetjes Monique
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: druklager koppeling.

29 mar 2017, 16:22

Wat vervelend, maar fijn dat het opgelost is.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

Re: druklager koppeling.

29 mar 2017, 17:16

Boeven, blij dat het opgelost is, dat geld afschrijven tegen het goede gevoel, en dan heb je het zo weer terug verdient. enjoy.
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”