Probleem MINI trekt niet meer

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Cooper-D
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2017, 11:15

Probleem MINI trekt niet meer

07 apr 2017, 11:30

Hallo iedereen

Mijn mini Cooper D was helemaal uitgelezen op foutmeldingen, hij komt thuis en enkel minuten later wordt er opnieuw met de auto vertrokken opeens trekt de auto niet meer en is hij heel langzaam, vooral met weinig toeren. De auto zelf geeft normaal bij het minste een foutmelding maar nu geeft hij er geen.

We laten de fouten opnieuw uitlezen (ookal kregen we geen melding) en de auto rijdt vlot naar huis, als daarna weer met de auto vertrokken wordt trekt hij weer niet meer. Vermits hij geen melding geeft kunnen we niet weten wat het is.

Zou graag jullie ervaringen, meningen horen voor we naar een mini garage stappen.

Alvast heel erg bedankt
Gebruikersavatar
CasR
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 274
Lid geworden op: 06 nov 2016, 07:15

Re: Probleem MINI trekt niet meer

07 apr 2017, 11:40

Ik zie dat je zojuist voor het eerst hebt geregistreerd op het forum. Je eerste post die je dan maakt is een vaag verhaal over dat je mini cooper d niet meer trekt.

Als je je auto hebt laten uitlezen, ik neem aan bij een garage, en zij kunnen verder niets constateren dan kan ook niemand zomaar online een diagnose doen op je verhaal.

Je kunt zoeken naar een goede garage die je wel kan helpen. Je kan zoeken op dit forum naar posts over soortgelijke problemen. Of je kan eens een postplaatsten op problemcar.nl.

Oh ja, welkom op dit liefhebbers forum. Niet te verwarren met een diagnose forum.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Probleem MINI trekt niet meer

07 apr 2017, 12:16

Ik denk dat de topicstarter zich nu erg welkom voelt....
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Probleem MINI trekt niet meer

07 apr 2017, 15:05

Gaan er helemaal geen lampjes branden of meldingen in je boordcomputers. Is het een R53 of R56?
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
CasR
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 274
Lid geworden op: 06 nov 2016, 07:15

Re: Probleem MINI trekt niet meer

07 apr 2017, 16:29

frankie schreef:Ik denk dat de topicstarter zich nu erg welkom voelt....
Ik had het misschien ook wat anders kunnen verwoorden.

Maar uiteindelijk is iedereen welkom op het forum wat mij
betreft.
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Probleem MINI trekt niet meer

07 apr 2017, 19:44

Welkom op het forum! Maar...grote vraag: Welke fouten lees je dan uit? Geef de meldingen eens in een berichtje, dat helpt enorm.
Alleen fouten resetten, daarmee los je geen problemen op. Dat is alleen een soort symptoombestrijding... Zoals je zelf al meldt, als je weer gaat rijden, komen de fouten net zo snel terug.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”