Harman Kardon Linker speaker voor defect R52

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Vaughn
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Blaricum
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2017, 13:36

Harman Kardon Linker speaker voor defect R52

04 aug 2017, 14:14

Hallo mini vrienden,
Ik heb onlangs een Mini Cooper S JCW Cabrio gekocht uit 2008, een ontzettend fijn karretje.
Echter is de linker voor speaker defect. Nu schijnt er bij de Harman Kardon systemen een aparte
versterker zijn ingebouwd. Maar waar zit deze dan bij een cabrio? Ik zie heel veel foto's dat
deze achterin moet zitten, maar dat zijn de coupés Maar cabrio wordt niet afgebeeld.
Ik wil eerst de versterker eruit halen en de speakers vanuit daar doormeten i.p.v het hele paneel
van de linker deur aftrekken, want dat ziet er ingewikkeld uit om bij de speaker te komen.

Of heeft iemand een ander briljant idee wat dit defect ook kan zijn, een bepaalde kwaal o.i.d?
Alle tweeters en de rest werkt wel naar behoren.
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Vaughn
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Blaricum
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2017, 13:36

Re: Harman Kardon Linker speaker voor defect R52

04 aug 2017, 19:50

Niemand?
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Harman Kardon Linker speaker voor defect R52

04 aug 2017, 22:52

Weet je: Er is een voorstel topic; je zou niet de eerste zijn die gelijk komt met vragen, binnen een paar minuten reactie verwacht en daarna met de noorderzon weer van het forum vertrekt. Dat soort acties motiveert niet iedereen om maar gelijk antwoorden te posten. Maar goed...

De versterker zit bij de R52 onder de rechterstoel. Deurpaneeltje eraf lijkt me makkelijker.
Vaughn
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Blaricum
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2017, 13:36

Re: Harman Kardon Linker speaker voor defect R52

05 aug 2017, 13:17

Thanks Robert, ik had 'm al gevonden :-) Weet wat het met fora in het algemeen is? Het is net zoals het kip & ei verhaal. Als niemand reageert dan denk je al snel wat een dooie boel en kom je hier niet meer. Ik zit op echt aardig wat fora, en daar is voorstellen niet echt gebruikelijk het voelt ook een beetje als opscheppen met je autootje, en ik ben van nature best bescheiden en heb het daarom overgeslagen.
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”