Mensen zich alleen aanmelden met een probleem

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

Re: Mensen zich alleen aanmelden met een probleem

30 aug 2013, 09:50

Ik erger me juist ontzettend aan de mensen die direct beginnen te morren dat iemand zich eerst netjes moet aanmelden. Ik heb veel liever dat iemand zich pas aanmeld als hij/zei daar zelf genoeg gemotiveerd voor is. En een gewoon los vraagje stellen moet toch gewoon kunnen !! We zijn toch geen zure gesloten community !!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Mensen zich alleen aanmelden met een probleem

30 aug 2013, 10:13

Heb ook eerts een tijd meezitten lezen en pas aangemeld toen ik een auto had gevonden. En als zo iemand een tijd heeft meegelezen een auto koopt en dan advies vraag heb ik niet zo veel problemen mee. Wat ik wel irritant vind zijn de mensen die zich aanmelden puur en alleen om spullen lees auto te verkopen. En dan weer weg zijn als het verkocht zijn. maar dat hou je niet tegen denk ik gewoon negeren lijkt me.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

Re: Mensen zich alleen aanmelden met een probleem

30 aug 2013, 11:23

Die zijn idd wel irritant, maar daar wordt waar kan wel tegen opgetreden is mijn ervaring...
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Mensen zich alleen aanmelden met een probleem

02 sep 2013, 18:36

Gaarne on-topic blijven
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Mensen zich alleen aanmelden met een probleem

03 sep 2013, 00:00

Marcel Always Open schreef:Gaarne on-topic blijven
Hier een recent voorbeeld Marcel vandaag gepost eerste bericht zoekt een oplossing om de auto te maken en daarna in de verkoop te doen. Ik denk dat je het niet tegen houd

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 27#p785027" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 855
Lid geworden op: 13 mar 2012, 21:40

Re: Mensen zich alleen aanmelden met een probleem

03 sep 2013, 00:17

Ik vind dat vrij amusant zulk volk. Mag ik deze een beetje trollen?


Tegenhouden doe je niet. Maarja, vragen staat vrij. Het laat wel zien dat we een community zijn die heel veel om de Mini's geven ;). Dus we doen onze taak!
Uhr
Raptor
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jul 2013, 12:34

Re: Mensen zich alleen aanmelden met een probleem

03 sep 2013, 01:04

Heb me netjes voorgesteld, maar woon niet in NL, ik lees heel veel van het forum, maar plaats weinig reakties, zelf heb ik dus een mini van 2005, omdat ik niet aktief op de forums ben, schaam ik me om Dan ook om advies te vragen, (ja die leden zullen er ook zijn)
Zoekfunkties zijn aardig, maar zoals een ander al zei, zit te veel tussen om door te spitten, ik eindig Dan op google, en vaak Ben ik nog gefrustreerder Dan ik al was! :)
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 353
Lid geworden op: 29 jan 2013, 11:21

Re: Mensen zich alleen aanmelden met een probleem

03 sep 2013, 12:10

Off topic gaan is pas onbeleefd :D :wink:

Ik geloof dat er een statement is gemaakt. Kun je het tegen houden? Ik denk van niet. Iedereen z'n eigen keus om desbetreffende te helpen..

Misschien is het wel te veranderen in de php settings van het forum. Eerst een voorstel topic en vervolgens pas volledige forum rights te hebben. Of een officieel topic hierover maken..

Iets voor de forum admins?

p.s Denk dat het een eindeloze discussie wordt aangezien er wekelijks nieuwe mensen reageren.
Laatst gewijzigd door Spi op 03 sep 2013, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Raptor
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jul 2013, 12:34

Re: Mensen zich alleen aanmelden met een probleem

03 sep 2013, 16:22

Spi schreef:
p.s Denk het een eindeloze discussie wordt aangezien er wekelijks nieuwe mensen reageren.
Leuk toch?

Terug naar “Website en Forum”