R56 Cooper - Dotz Shift Shine foto's

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

R56 Cooper - Dotz Shift Shine foto's

14 dec 2014, 09:30

Gisteren was het zover. Tautootje opgehaald bij de dealer. Toch wel lachen als tautootje achter een X5 staat in de showroom. Dan is het even zoeken naar de nieuwe ride. Maar goed, de aflevering was helemaal top geregeld. Taartje, bloemetje, babbeltje en dan gassen maar.
Helaas moet je dan wel met zijn 2-en terug naar huis rijden . :ralley ... moet je halverwege wisselen van plaats omdat ze :wink: ook zonodig wil sturen. Jammer momentje maar ach met Connected spelen is ook weer niet zo erg.

Alvast 2 foto's die we gemaakt hebben bij de proefrit.
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door CooperRob op 19 apr 2015, 16:38, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

Re: tautootje R56 Cooper

14 dec 2014, 22:39

Ziet er goed uit, erg fraai interieur ook! 8)
Afbeelding
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

Re: tautootje R56 Cooper

20 dec 2014, 11:08

Dank je Ivo. Ik ben bezig geweest om me in te lezen hier op het forum en op de NAM over de audio opties voor ik tot actie over wil gaan. Want actie gaat er komen! Jesus wat een bagger geluid. Mijn eerste cassettedekje op batterijen, heel wat jaren geleden, klonk beter. Hoe durven ze in Duitsland dit geluid in een auto voor zo'n prijs af te leveren zonder een traan te laten.
Maar goed, na twee weken lezen heb ik mijn laatste vragen over de audio puzzel maar bij NewMiniStuff weggelegd omdat ik toch voor de pillar tweeter upgrade ga. Zodoende hoef ik niet verder te lezen (na twee weken komen de watts en kHz mijn oren uit. :lol:
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

Re: tautootje R56 Cooper (sneeuwwitje)

27 dec 2014, 11:02

Onze black & white versie op 27-12-2014 :wat:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: tautootje R56 Cooper

27 dec 2014, 14:31

Ik vond hem op de eerste foto's mooier Rob :mrgreen:
Heel veel plezier van jullie nieuwe ride !!
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

Re: tautootje R56 Cooper

04 jan 2015, 16:57

Heb hem onder de sneeuw vandaan gekregen .. :shock:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

Re: R56 Cooper Rob

18 jan 2015, 11:50

Voordat we echt los gaan (audio , velgen en banden) hebben we in de tussentijd een paar mini accessoires aangeschaft. De meningen zijn verdeeld t.a.v. de kwaliteit c.q. kleine lettertjes;
  • Sportantenne = Top werkt en staat goed (geen vishengel meer op het dak/geen jaren 80 look meer)
  • Gordelhouder = Bagger, absoluut bagger. De eerste keer dat we het gebruikte klapte de twee delen al uit elkaar. Het heeft niet normaal gefunctioneerd, alle keren klapte het uit elkaar. Het gaat direct de prullebak in.
  • Voorgevormde kuip voor bagage ruimte = Op zich prima, alle rotzooi uit het zicht. Maar de werkelijke reden waarvoor we dit kochten, daar voldoet het niet helemaal aan. We wilde voor onze hond een redelijk gelijke vloer creeren als de achterbank plat ligt. Staat in de kleine lettertjes dat we de deksel met maximaal 15 kilo mogen belasten ..... die van ons weegt het dubbele. We durven het risico niet te nemen en hem in de auto te laten springen.
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

Re: R56 Cooper Rob

05 apr 2015, 22:32

De Paashaas was in een vrolijke vrijgevige bui. Vandaag eindelijk de nieuwe velgen, banden en speakers besteld. Na veel wikken en wegen gaan we voor de Dotz Shift Shine 17 inch met Falken ZE-914 205/45 R17. Dat moet in onze ogen qua uiterlijk en wegligging wel goed gaan komen. We hopen dat ze eind deze week onder ons Coopertje liggen.
Afbeelding

Daarnaast eindelijk een stap gezet om het geluid in de auto te verbeteren. Heb in de afgelopen maanden veel gelezen over van alles over het geluid verbeteren in een Mini. Knoop doorgehakt en Hertz Hi-Energy HSK 165 composet vandaag besteld in Duitsland. We moeten nog beslissen of ik zelf ga inbouwen ofdat we het aan een profi overlaten. Dat komt wel (snel) nadat de velgen er onder liggen.
Stap voor stap ..... :D
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: R56 Cooper Rob

06 apr 2015, 08:52

Goed bezig Rob, we zien de foto's graag verschijnen als de nieuwe velgen eronder zitten :Foto
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

Re: R56 Cooper Rob

06 apr 2015, 17:45

Voor degene die niet kunnen wachten (inclusief mezelf) alvast een sneak preview van de nieuwe velgen onder ons bakkie.
Afbeelding
Het is wel compleet het t.o.g. van jouw auto Jos => chromed :shock: . Alleen ik krijg de vrouw niet over gehaald .... :oops:
bjw.kok
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2015, 15:31

Re: R56 Cooper Rob - nieuwe velgen in het winkelmandje

10 apr 2015, 00:39

Vraagje,

Heb je de vorige velgen/wielset nog liggen voor eventuele verkoop?

Groeten
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

Re: R56 Cooper Rob - nieuwe velgen in het winkelmandje

10 apr 2015, 07:01

Ze liggen er nog onder. We hebben nog geen seintje gekregen dat alles binnen is en om een afspraak te maken voor de 'wissel'. Als dat gedaan is gaan de velgen/wielset hier en op mp in de verkoop.
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

Re: R56 Cooper Rob - nieuwe velgen in het winkelmandje

16 apr 2015, 19:26

Jullie raden nooit wat er a.s. zaterdag onder de auto zit. :icon_top: :yeah
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

Re: R56 Cooper Rob - Dotz Velgen :-) met Falken

18 apr 2015, 20:38

Soms zeggen 2 foto's meer dan woorden.
Het is een gok als je voor velgen gaat die niemand eronder heeft liggen. Maar dat ze zo zouden staan kon ik niet verwachten. Alleen maar hopen. Jongens wat ben ik blij. :dansen :dansen

Afbeelding

En niet een beetje :yeah

Afbeelding

Morgen zal ik wat betere nemen (als ik klaar ben met het verven van de gang :icon_top: >:( )
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 67
Lid geworden op: 02 nov 2014, 14:42

Re: R56 Cooper - Dotz Shift Shine foto's

19 apr 2015, 16:44

:Foto
Afbeelding
:Foto
Afbeelding
:Foto
Afbeelding
:Foto
Afbeelding
:Foto
Afbeelding
:D

Terug naar “Show your ride”