Brightness' Hyper Blue R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

05 dec 2017, 20:58

1 van de, en eigenlijk wel de mooiste R53 van de club. De GP achterbumper vindt ik inderdaad gaaf, vwb de grotere scoop twijfel ik nog, vond de looks met de originele niets mis mee. Wat ik van de GP ook heel mooi vind zijn die sideskirts, ik denk dat die op jouw R53 ook niet zouden misstaan. Verder niets meer aan doen :icon_top:
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

05 dec 2017, 21:30

Thanks Milco!
Ik snap heel goed dat je twijfelt over de scoop. Zelf heb ik er ook lang over getwijfeld. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en er toch eentje besteld. Onder het mom van: als hij me niet bevalt dan verkoop ik hem wel weer door. Ik moet zeggen dat ik het zelf toch wel erg gaaf vind. Het front oogt er een behoorlijk stuk dikker door. Iets wat je denk ik gewoon eens in het echt moet zien om het goed te kunnen beoordelen.

Over de GP side skirts heb ik gemengde gevoelens. Op zich oogt het dik, maar aan de andere kant irriteer ik me ook hier weer aan de aansluiting op de wielkast trim. Net als bij het zijaanzicht van de voorbumper vind ik het raar ogen. Doordat er geen aansluiting is oogt het naar mijn mening een beetje "after-market"; alsof het niet zo hoort. In dat opzicht vind ik de Aero side skirts mooier. Het klopt dan gewoon meer in mijn ogen.
Puur een kwestie van smaak..

Afbeelding

Afbeelding
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

07 dec 2017, 20:08

Vette ride. Waarschijnlijk is de scoop in real life mooier dan op de foto’s. Ik zou m waarschijnlijk hebben overgeslagen . Gp achterbumper zeker mooier dan de aero. Klopt het dat de gp achterbumper gelijk is aan de r53 bumper, maar dan met andere omlijsting en inserts?
Succes met het vinden van de volgende mod. Hij lijkt mij behoorlijk compleet.
Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

07 dec 2017, 21:48

Thanks Daniël.
GP bumper is inderdaad een normale S bumper met inserts en andere trim.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
GP Manuel
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 127
Lid geworden op: 01 nov 2017, 18:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

09 dec 2017, 00:12

Nicht schlecht, aber kenner sehen gleich das es ein Nachbau ist.

Spoilerlippe vorne fehlt, Seiten und Heckscheibe nicht dunkel, Seitenschweller und Radabstand zur Karosserie, Heckspoiler ist anders angebaut. Innenverkleidung ist auch nicht 1:1.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

09 dec 2017, 07:57

Dit is zoooooo'n dikke ride! Niet normaal!
Alles klopt gewoon.

Enige dat ik nog zou doen is de nummerplaat aan de voorzijde verwijderen, maar dat is ook een way of life ;) haha

Ik ben het eens met je betreft de GP-voorbumper en skirts. Het sluit allemaal net ff wat minder aan en is het aero-pakket gewoon beter qua looks! De achterbumper van de GP is dan weer wel heel sjiek en die heb je dan ook toegepast.

Wellicht ooit de stoelen opnieuw bekleden en daar nog een blauw stiksel in doen? Of word het dan te veel? ;)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

09 dec 2017, 07:58

Was meinst du genau, Manuel?
Ich versuche nicht, ein GP nach zu bauen. Ich baue ein MINI, das mir besser gefällt als ein GP. Das Gesamtpaket des GP gefällt mir nicht. Ich benutze nur die Teile eines GP, die ich mag.

Die Fotos zeigen den Unterschied in der Seitenansicht. Ich finde die Seitenansicht meines Auto schöner als die des GP.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

09 dec 2017, 08:17

Thanks Richard! Nummerplaat aan de voorzijde weglaten is inderdaad erg gaaf. Maakt het weer een stukje cleaner. Aan de andere kant stoort die nummerplaat me ook niet echt. En om ellende met oom Agent te voorkomen blijft hij er toch opzitten. Afbeelding

Stoelen met blauw stiksel zou het afmaken. Maar het gaat me te ver om dat met mijn huidige stoelen te doen. Die zijn namelijk in smetteloze staat. In een nieuwe (blauwe) Focus RS zitten CS’en met blauw stiksel. Die hebben ook een blauw geborduurd Recaro logo in de hoofsteun. Was wel wat geweest om die te pakken en dan alleen het de hoofdsteunen opnieuw te laten bekleden vanwege het RS logo. Maar goed, dat is achteraf..
Dit vind ik dan ook wel weer heel gaaf..Afbeelding:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

11 dec 2017, 16:26

Eigenlijk hoort zon stoel wel thuis in deze auto Brightley ipv de CS
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

11 dec 2017, 17:20

Daveke schreef:Eigenlijk hoort zon stoel wel thuis in deze auto Brightley ipv de CS
Ja, een mooie kuip is zeker niet verkeerd. Heb meerdere keren overwogen een overstap te maken naar deze Cobra’s of naar Pole Positions, maar de CS’en ogen toch erg fraai, zitten fantastisch en de verwarming gebruik ik stiekem toch ook best vaak. Vandaar dat ze er nog steeds in zitten.
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

11 dec 2017, 17:21

Mit aller respect Manuel, es wirt nicht einfach für dich sein um ein Holländisches Forum zu begreifen oder zu übersetzen.
Du Must das topic von Brightly complet lesen, oder noch besser ihn persönlich kennen um seine Gedanken zu begreifen.

:icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

11 dec 2017, 22:20

Schroefie schreef:1 van de, en eigenlijk wel de mooiste R53 van de club. De GP achterbumper vindt ik inderdaad gaaf, vwb de grotere scoop twijfel ik nog, vond de looks met de originele niets mis mee. Wat ik van de GP ook heel mooi vind zijn die sideskirts, ik denk dat die op jouw R53 ook niet zouden misstaan. Verder niets meer aan doen :icon_top:
Heb niet alle items gelezen op het Forum dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar denk dat ik je R53 ook de mooiste vindt die ik tot nu toe heb gezien. Wat een liefde en aandacht zit er in deze Mini zeg, indrukwekkend :)
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

11 dec 2017, 22:36

mbvandenberg schreef: Heb niet alle items gelezen op het Forum dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar denk dat ik je R53 ook de mooiste vindt die ik tot nu toe heb gezien. Wat een liefde en aandacht zit er in deze Mini zeg, indrukwekkend :)
Dank je wel Maurice!
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
GP Manuel
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 127
Lid geworden op: 01 nov 2017, 18:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

20 dec 2017, 21:35

Brightness schreef:
Afbeelding



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk



Diese Sportgangschaltung wo da verbaut ist, wie schaltet sich der Mini so zum vergleich eines Normalen. Ich Interessiere mich auch nur habe ich zweifel ob das was bringt.
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new mods p.71

21 dec 2017, 08:00

Zo'n CAE schakelt fantastisch, Manuel! De schakelwegen zijn veel korter. De pook staat hoger en dichter bij het stuur. En er zit totaal geen speling in doordat deze helemaal van metaal is. De CAE zorgt voor een totaal andere rijervaring. Ik vind het echt de moeite waard.
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”