Dank je wel voor het doorspitten van me topic
Alles wat anders is aan de uitlaat is de Downpipe zonder cell. Dus midden demper zat/zit er nog onder. Als ik zou was zou ik hem er lekker onder zetten en even wachten met terug plaatsen van je midden demper. Eerst eens horen wat dat ter wegen brengt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ragnar's MCCS
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- NMC Staff
- Contacteer:
- Locatie: Helmond
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Re: Ragnar's MCCS
Jos, de uitlaat van een Clubman klinkt sowieso al anders dan die van een hatch. Gewoon eerst proberen hoe het klinkt bij jou, bevalt het niet dan kan je altijd nog je middendemper terug plaatsen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik ga nu weer verder met me evolve 200 cell in oude l@l modus..
Re: Ragnar's MCCS
zoals rob en boris_brznjef ook zeggen. hatch klinkt anders. dus eerst die downpipe eronder. delen met ons natuurlijk. dan zelf bepalen off je het te luid vind of freaking awesome!mushrop schreef:Jos, de uitlaat van een Clubman klinkt sowieso al anders dan die van een hatch. Gewoon eerst proberen hoe het klinkt bij jou, bevalt het niet dan kan je altijd nog je middendemper terug plaatsen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ik ga nu weer verder met me evolve 200 cell in oude l@l modus..
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Ragnar's MCCS
Man dit torretje blijft gaan
Als nieuw nu weer
Bij Audi in verleden ook gedaan en was groot verschil in souplesse en vermogen.
Als nieuw nu weer
Bij Audi in verleden ook gedaan en was groot verschil in souplesse en vermogen.
Regards
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
decat en geen middendemper. Nu zelf een 2,5" downpipe van Evolve en een 2,5" catback van Milltek zonder middendemper.
Al ga ik de middendemper toch proberen ivm een hele diepe dreun bij bepaalde manier van gas geven. Dit had ik met de stock catback helemaal niet.
Re: Ragnar's MCCS
Heb ik ookBaseman schreef:Zonder cell .. dan ook nog zonder mid ..
decat en geen middendemper. Nu zelf een 2,5" downpipe van Evolve en een 2,5" catback van Milltek zonder middendemper.
Al ga ik de middendemper toch proberen ivm een hele diepe dreun bij bepaalde manier van gas geven. Dit had ik met de stock catback helemaal niet.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Baseman
- NMC Staff
- Contacteer:
- Locatie: Helmond
Bericht
Mijn Mini staat in een parkeerkelder onder een appartementencomplex en nu met alleen een mid delete en FJcw demper is dat al best een stevig geluid. Ik vind het helemaal top zo, maar die mening deelt daar niet iedereen. Het is nog niet zover en tegen die tijd kijk ik wel wat ik doe.
Een adres / garage hier in het Brabantse die de apk doet zonder cat moet ik tegen die tijd ook nog gaan zoeken. Ach we blijven bezig zo
Re: Ragnar's MCCS
BMX schreef:Heb ik ookBaseman schreef:Zonder cell .. dan ook nog zonder mid ..
decat en geen middendemper. Nu zelf een 2,5" downpipe van Evolve en een 2,5" catback van Milltek zonder middendemper.
Al ga ik de middendemper toch proberen ivm een hele diepe dreun bij bepaalde manier van gas geven. Dit had ik met de stock catback helemaal niet.
Mijn Mini staat in een parkeerkelder onder een appartementencomplex en nu met alleen een mid delete en FJcw demper is dat al best een stevig geluid. Ik vind het helemaal top zo, maar die mening deelt daar niet iedereen. Het is nog niet zover en tegen die tijd kijk ik wel wat ik doe.
Een adres / garage hier in het Brabantse die de apk doet zonder cat moet ik tegen die tijd ook nog gaan zoeken. Ach we blijven bezig zo
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: Ragnar's MCCS
Das nie lastig toch?
Zolang je geen lampje hebt branden of een storing in het systeem hebt, dan is die qua APK goed gekeurd.
Ze gaan pas naar de poes zoeken als er een probleem gevonden word. Geluid kan aan aanleiding zijn... dat dan weer wel.
Anders weet ik nog een heel mooi keuring station in Rotterrrrrrrdam-dan, daar kijken ze met de ogen dicht Want zelfs die van Rajko komt er doorheen!
Zolang je geen lampje hebt branden of een storing in het systeem hebt, dan is die qua APK goed gekeurd.
Ze gaan pas naar de poes zoeken als er een probleem gevonden word. Geluid kan aan aanleiding zijn... dat dan weer wel.
Anders weet ik nog een heel mooi keuring station in Rotterrrrrrrdam-dan, daar kijken ze met de ogen dicht Want zelfs die van Rajko komt er doorheen!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En hij klapt ploft weer heerlijk. Wel iets minder dan hiervoor maar daar zorgt de 200cell ook voor
En jongens lekker die middendemper weg laten en gas erop. Laat maar horen die mini!
Re: Ragnar's MCCS
Zo is het maar net Toine! We zijn de 166.000 nu gepasseerd. Maar het rijdt super. Wat een verschil.smartie schreef:Man dit torretje blijft gaan
Als nieuw nu weer
Bij Audi in verleden ook gedaan en was groot verschil in souplesse en vermogen.
En hij klapt ploft weer heerlijk. Wel iets minder dan hiervoor maar daar zorgt de 200cell ook voor
En jongens lekker die middendemper weg laten en gas erop. Laat maar horen die mini!
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- George Of The Jungle
- Enthousiast
- Locatie: Onder de brug
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Re: Ragnar's MCCS
Hier Jorge ook weer alive toch weer een mini? je had toch een Country ofzo?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onze sponsors