wheeler's R53 - na 5 jaar afscheid

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

11 aug 2011, 22:16

Nee, nog niet. Ik heb 500 foto's gemaakt, helaas ben ik daar wel een tijdje zoet mee voordat het mooiste op Flickr verschijnt.

Daarnaast ga ik per september met mijn vrouw verhuizen naar Friesland (waar we ook beide vandaan komen). Er zijn dus nog veel meer veranderingen onderweg, moet even zien of ik dus de foto's van te voren er door krijg :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

16 aug 2011, 02:39

Alsnog gefeliciteerd!

Coole sticker!, nog reacties op/mee gehad (onderweg)?? :lol:
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

31 aug 2011, 15:17

Ja enorm veel felicitaties! Ik kan iedereen die nog gaat trouwen aanraden om zo'n sticker te plakken. Ook op huwelijksreis in Schotland veel leuke reacties.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik voor groot!

update
Afbeelding
De NewMINIclub sticker heeft het veld moeten ruimen voor de NewMINIclub kentekenplaathouder.

Ook staat de auto vanaf nu binnen: na onze verhuizing kan ik de auto tijdelijk stallen in een mooie garagebox! Geen fietsen die omvallen of trekhaken in je voorbumper meer.

Afbeelding

Heb je ook meteen langer plezier van je poetsen.
Laatst gewijzigd door wheeler op 01 sep 2011, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

31 aug 2011, 16:36

welcome back gozer! Ben benieuwd naar de foto's.

Waar ga je wonen in Friesland? Wij hebben het precies 5 jaar volgehouden in Heerenveen en zijn toen weer gillend teruggekomen naar Amstelveen. 1 keer, nooit weer. En ik ben van oorsprong nog wel een noordeling. :lol:

Mooie garagebox btw :icon_top:

Heb je al naar dat trillen laten kijken trouwens? Lijkt mij van je aandrijfas of homokineet te komen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 7339
Lid geworden op: 08 nov 2016, 21:15

31 aug 2011, 16:44

Nog gefeliciteerd!! :D mooi dat jullie een fijne reis gehad hebben ;)

De trilling zou ook uit je wiellager kunnen komen, hadden wij ook nadat mijn moeder professioneel een stoeprand gekust had... zat inderdaad een trilling in, alsof je over zo'n ribbeltjes streep rijd :P

Succes ermee :?
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

31 aug 2011, 17:47

Het was inderdaad de wiellager; denk dat het Schotse asfalt iets teveel van het goede was. Van Poelgeest heeft het netjes en snel verholpen.

Rob: we wonen in Leeuwarden. Daar ben ik ook geboren en opgegroeid. Daarnaast woont mijn (schoon)familie hier en heb ik ook een baan gevonden, het zal dus wel goed komen... en anders pakken we de spul weer en komen we weer naar A'dam.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Mortsel, Antwerpen
Berichten: 5849
Lid geworden op: 30 aug 2008, 11:23

31 aug 2011, 17:49

Gefeliciteerd :-)

Ziet er een leuke trip uit! En fijn dat de MINI 'binnen' kan!
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

15 sep 2011, 21:04

Woosh had het stiekem op de Twitter al gezien:

Ook op het werk rij ik nu in een MINI.

Afbeelding

Het is een MINI Clubman One, wel met 1.6 motor én 6 versnellingsbak. Vooral het laatste is erg raar omdat je in de 5 ook nauwelijks tot 3000 toeren komt. Blijf daarnaast lekker in m'n S'je rijden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

15 sep 2011, 21:14

8)

Verstandige werkgever (of ben je dat zelf?) :lol:

Mooie clubman...denk ik, want de pic is crap..snel ff wat betere maken hoor!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

31 jan 2012, 19:58

Eindelijk weer wat tijd en geld om aan de MINI te werken.

Bij Gregbem een setje LED Pilots gekocht voor de stadslichten. Veel beter zo.
Afbeelding
Oud rechts versus nieuw Links

Afbeelding
Het valt me op dat LED's niet helemaal uit gaan, na een uur beginnen ze met lange intervallen te knipperen. Hebben meer mensen dit en kan het kwaad?

Afbeelding

Meer geplande updates de komende maanden... wellicht jullie advies nog nodig ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hillegom
Berichten: 258
Lid geworden op: 10 nov 2011, 10:16

31 jan 2012, 21:13

ik weet dat koosie dat ook heeft. als hij zijn r53 ontgrendelt gaan ze ook zwak branden. maar als hij de auto weer op slot doet gaan ze weer volledig uit. er schijnt gewoon een hele zwakke spanning op te staan.

wat wel apart is, is dat als zijn r53 op slot staat en ik druk een knopje in op mijn afstandsbediening van mijn r50, gaan zijn stadslampjes zwak aan. :P
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

31 jan 2012, 21:17

Zie je bij veel Mini's , ook R56...idd blijft er soms een zwakke spanning op staan. Tevens zie je bij veel Mini's dat de leds ff knipperen bij het starten..

ik had op mn R56 een hele knipperende kerstboom met LED stadlichten, mistpitten, kenteken en zijknippers tijdens het starten 8)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

01 feb 2012, 08:55

Update: ook na een nacht blijven ze knipperen, ongeveer met een interval van 5 seconde. Het lijkt net of spanning van alarmledje -dat ik niet heb- doorgaat naar stadslichten. De accu loopt na verloop van tijd toch niet leeg hierdoor?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Berichten: 1923
Lid geworden op: 10 jun 2008, 11:20

01 feb 2012, 09:02

Leuke update! Wat betreft dat blijven branden, geen idee... een LED vergt ook niet veel energie, dus zeker als het maar zwak brandt denk ik niet dat het kwaad kan, alleen vraag ik me af of dat echt de bedoeling is...
Als er hier geen oplossing boven komt wil ik me wel ff informeren... :wink:

Mooie MINI btw! :wink:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

01 feb 2012, 09:04

LED's hebben maar heel weinig spanning nodig om te branden, maar dat een hele nacht blijven knipperen lijkt me niet in orde. Ik denk dat je ergens een lekstroompje hebt.

Even laten doormeten wellicht?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”