En om hier verder nog even op in te haken, eens met Rob, maar wel een kleine nuance. Het scheelt bij KW nogal of je een "instap" setje hebt als een V1 of een wat duurder setje. Daar gebruiken ze andere dempers voor en die zijn echt wel goed. Maar goed, qua prijs zit je dan ook al in Bilstein B16 regionen om maar wat te noemen en dan zou ik persoonlijk altijd voor de Bilstein set kiezen.mushrop schreef:KW is, vind ik, niet erg comfortabel. Er zijn een heleboel goede schroefsets die niet alleen hun naam verkopen, maar ook daadwerkelijk een meerwaarde bieden qua comfort en wegligging. Ik vind KW vooral erg overpriced en niet bijzonder goed.
Persoonlijk vind ik dat je met alleen verlagingsveren echt in een niersteenvergruizer aan het rijden bent. Plus wegligging verbeterd er nou niet bepaald door. Schroefset it is (maar dan wel een goeie)
17" en 18" maakt ook een groot verschil in comfort. Niet alleen de lagere wang op een 18" velg zorgt daarvoor (even uitgaande van dezelfde bandbreedte zoals Richard al terecht aangeeft), maar ook de grotere diameter van de velg zorgt daarvoor. Persoonlijk vind ik een MINI 1000x beter rijden op 17" dan op 18". Handling, wegligging, stuurgedrag...alles is gewoon veel strakker en communicatiever op 17"
Wil je echt goed en maakt de prijs niet uit kijk dan eens naar AST of Intrax.