Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

27 dec 2015, 12:51

mushrop schreef:KW is, vind ik, niet erg comfortabel. Er zijn een heleboel goede schroefsets die niet alleen hun naam verkopen, maar ook daadwerkelijk een meerwaarde bieden qua comfort en wegligging. Ik vind KW vooral erg overpriced en niet bijzonder goed.

Persoonlijk vind ik dat je met alleen verlagingsveren echt in een niersteenvergruizer aan het rijden bent. Plus wegligging verbeterd er nou niet bepaald door. Schroefset it is (maar dan wel een goeie)

17" en 18" maakt ook een groot verschil in comfort. Niet alleen de lagere wang op een 18" velg zorgt daarvoor (even uitgaande van dezelfde bandbreedte zoals Richard al terecht aangeeft), maar ook de grotere diameter van de velg zorgt daarvoor. Persoonlijk vind ik een MINI 1000x beter rijden op 17" dan op 18". Handling, wegligging, stuurgedrag...alles is gewoon veel strakker en communicatiever op 17"
En om hier verder nog even op in te haken, eens met Rob, maar wel een kleine nuance. Het scheelt bij KW nogal of je een "instap" setje hebt als een V1 of een wat duurder setje. Daar gebruiken ze andere dempers voor en die zijn echt wel goed. Maar goed, qua prijs zit je dan ook al in Bilstein B16 regionen om maar wat te noemen en dan zou ik persoonlijk altijd voor de Bilstein set kiezen.

Wil je echt goed en maakt de prijs niet uit kijk dan eens naar AST of Intrax.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

27 dec 2015, 12:55

Of Cobra Evo3 of gewoon Evo1, die is nu echt extreem goed en heel betaalbaar. Wij (GoGarage37) leveren en monteren die voor €650,- (compleet)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Erwin CS
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jul 2010, 23:13

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

27 dec 2015, 13:27

frankie schreef:Zwarte dak zal al een stuk helpen om er wat meer kleureenheid in te krijgen.
Jazeker ga ik zeker doen Frankie maar als je bijvoorbeeld naar een Mini Cooper S GP kijkt en zeker van verre niet vergelijken met mijn Mini Cooper S Clubman ( ik zeg het maar zelf voor er commentaar komt hahaha) dan is het meestal ook een zilveren dak met rode accenten dus.....Maar nogmaals ik ga na oud en nieuw mijn dak en de zilveren achterraam lijsten en zilveren bumper deel zwart wrappen..

Afbeelding
Respect 2 All :-))
Erwin CS
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jul 2010, 23:13

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

27 dec 2015, 13:29

mushrop schreef:Of Cobra Evo3 of gewoon Evo1, die is nu echt extreem goed en heel betaalbaar. Wij (GoGarage37) leveren en monteren die voor €650,- (compleet)
Dat is niet duur :roll:
Respect 2 All :-))
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

27 dec 2015, 13:44

Erwin CS schreef:
mushrop schreef:Of Cobra Evo3 of gewoon Evo1, die is nu echt extreem goed en heel betaalbaar. Wij (GoGarage37) leveren en monteren die voor €650,- (compleet)
Dat is niet duur :roll:
Dacht ik ook! Afbeelding mocht je je bedenken dan stuur je me maar een pb
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

27 dec 2015, 16:15

En gewoon uit interesse, een Evo3 dan?
Kivo
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 okt 2015, 21:04

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

27 dec 2015, 19:11

frankie schreef: Wil je echt goed en maakt de prijs niet uit kijk dan eens naar AST of Intrax.
Heb onder een andere wagen een (deels custom) Intrax 1K2 set, en ik kan beamen dat dit top materiaal is!
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

27 dec 2015, 20:43

Rob is ietwat Cobra minded heb ik zo het flauwe vermoeden en is de blik op schroefsetjes ook wat door vertroebeld.....
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

29 dec 2015, 08:48

ajede schreef:Rob is ietwat Cobra minded heb ik zo het flauwe vermoeden en is de blik op schroefsetjes ook wat door vertroebeld..... Afbeelding
Dat mag je zo zien hoor, maar ik denk dat ik er inmiddels wat ervaring mee heb Aart. Het is dus "voorkeur", maar gebaseerd op ervaringen en vooral hetgeen ik in m'n handen heb gehad. Prima als je wat roept over me hoor, maar ik loop hier geen onzin te vertellen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

29 dec 2015, 10:17

mushrop schreef:maar ik loop hier geen onzin te vertellen.
Meestal wel hoor :O :mrgreen:
78Ray
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Elburg
Berichten: 326
Lid geworden op: 04 aug 2015, 16:26

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

29 dec 2015, 10:19

:lachuh
Laatst gewijzigd door 78Ray op 29 dec 2015, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

29 dec 2015, 10:20

Ok, daar heb je wel een puntje idd. Vanuit dat oogpunt snap ik het dan ook weer wel :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Erwin CS
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jul 2010, 23:13

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

15 jan 2016, 16:31

Woensdag mijn dak, achterstijlen en bumper glimmend zwart wrappen...ben benieuwd hoe het staat :mrgreen:
Respect 2 All :-))
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

15 jan 2016, 16:59

Ragnar had m zo uit de fabriek :P Dus ziet er absoluut goed uit!

Mits de wrapper er tenminste wat van bakt hahaha
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Erwin CS
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jul 2010, 23:13

Re: Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 40 Clubman S

15 jan 2016, 21:28

BMX schreef:Ragnar had m zo uit de fabriek :P Dus ziet er absoluut goed uit!

Mits de wrapper er tenminste wat van bakt hahaha
heb je daar een foto van BMX of Ragnar
Respect 2 All :-))

Terug naar “Show your ride”