My Mini Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

07 mei 2017, 08:56

JeffreyRS schreef:Hij staat er erg mooi ben inderdaad! Hoe is het afgelopen met die olievlek?
Ik had laatst ook last van, volgens de garage, ernstige olielekkage. Peil is nu al 3 weken onveranderd..
Dank je wel Jeffrey.
Nergens meer last van, heel vreemd, maar het is gelukkig bij dat ene voorval gebleven.
Ik heb de MINI nog wel een aantal dagen op een groot stuk karton geparkeerd op het werk, om op die manier te checken of er nog ergens iets lekte, maar helemaal geen druppel meer gevonden :s


@Louis, vind het niet erg dat je het niet gekocht hebt :mrgreen:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Craen89
Be Mini
Be Mini
Locatie: 's-Heerenhoek
Berichten: 535
Lid geworden op: 27 nov 2013, 20:56

My Mini Cooper S

07 mei 2017, 17:34

Wat is dit ding toch dik tot in de kleinste details! Alleen zelf niet zo'n fan van de jcw wing, voor de rest een hele gave ride
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

Afbeelding
MHspitta
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Dordrecht & Wageningen
Berichten: 165
Lid geworden op: 18 sep 2016, 14:10

Re: My Mini Cooper S

09 mei 2017, 11:29

Pff al dat carbon staat echt heel erg mooi! Het gaat bij mij ook steeds meer kriebelen om alles voor carbon te vervangen :roll:
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

10 mei 2017, 08:06

Dank je wel allemaal :icon_top:

Omdat mijn banden echt begonnen te verslijten, gisteren een nieuw setje plakkers moeten bestellen.
Na vorig jaar er al eens met Brightly over gesproken te hebben, heb ik dezeflde Yokohama Neova AD08R (semi slick) gekocht die hij ook onder zijn enorme strakke MINI heeft liggen.
Schijnen een hoge plak / fun factor te hebben, dus ben benieuwd :rijden

Afbeelding
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: My Mini Cooper S

10 mei 2017, 08:20

gaaf man Ik vraag mijzelf alleen altijd af hoeveel ergernis het met nat wegdek geeft aangezien het vaker nat als droog is hier in Nederland.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

10 mei 2017, 11:55

speedy schreef:gaaf man Afbeelding Ik vraag mijzelf alleen altijd af hoeveel ergernis het met nat wegdek geeft aangezien het vaker nat als droog is hier in Nederland.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit wordt er door de heren geleerden online over geschreven Daiël.
Een veel gekozen band door Subaru Imprezia rijders blijkbaar.
Prijs online voor 4 banden €569,- opleggen en uitlijnen €15,- per wiel, maakt totaal €629,- :O


Dry Grip 100%
Wet Grip 79%
Road Feedback 93%
Handling 92%
Wear 73%
Comfort 70%
Buy again 97%

The ADVAN Neova AD08 R (R for new Revolution in street tire tread compounding) is Yokohama's Extreme Performance Summer tire developed to excite sports car, sports coupe and performance sedan enthusiasts who have a passion for fast and fun driving. ADVAN Neova AD08 R is designed to increase grip and improve handling on dry and wet roads.
Like the motorsports tires this Extreme Performance Summer street tire has evolved from, the ADVAN Neova AD08 R radial's construction and compounds have been tuned to maximize the tire's traction and performance within a specific range of ambient temperatures. Therefore, unlike less highly-tuned tires, Yokohama's care instructions specify that due to its compound characteristics, ADVAN Neova AD08 R tires must be serviced, stored and driven at temperatures above -10 degrees Celsius (14 degrees Fahrenheit) to maintain its performance and avoid tire damage.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

11 mei 2017, 10:07

Zoals op onderstaande foto te zien heb ik een sleepoog gemonteerd.
Dus het sleepoog kapje eraf en sleepoog gemonteerd.
Daar ik dat graag heel wil houden, dacht ik, ik vraag ff bij van Laarhoven wat een nieuw kapje / afdekplaatje wat in de bumper zit kost in het Eclipse grey, dan kan ik in dat andere kapje mooi een gat boren ter grote van de bout aan het sleepoog en is dat mooi en netjes afgewerkt.
Hieronder hun antwoord,

De prijs voor een gespoten sleepoogkapje is €83,96 inclusief de BTW.
De prijs bestaat uit het onderdeeltje en de spuitkosten.
Verwachtte levertijd zal 4 werkdagen zijn.

:s

Nu de vraag maar gesteld wat het ongespoten kost, dan fabriceer ik zelf wel iets.


Afbeelding
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: My Mini Cooper S

11 mei 2017, 11:02

Is er niet ergens een schadewagentje waar je het af kan plukken?

Kun jij me overigens uitleggen waarom 'iedereen' zo graag zijn (M/V) sleepoog wil monteren? Los van het nut... is dat niet vragen om problemen, soort van self-fulfilling prophecy. 8) ik snap het overigens serieus niet hoor, is het voor de mooi? Vind het zelf de voorkant een beetje uit balans halen. Ik snap overigens het nut op een circuit (zelfs verplicht volgens mij), maar in het dagelijks verkeer mag ik hopen dat je het sleepoog niet nodig hebt... dus lijkt me dat prima op zijn plaats in de kofferbak.

p.s. ik vind jouw MINI echt wel dé bom trouwens!! Man man, wat ziet dat ding er altijd netjes en gaaf uit! :-)) :-)) :-))
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: My Mini Cooper S

11 mei 2017, 11:18

because racecar
JeffreyRS
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 146
Lid geworden op: 20 apr 2016, 21:31

Re: My Mini Cooper S

11 mei 2017, 12:08

Ik vind het inderdaad ook geen gezicht zo'n sleepoog.. Lijkt me ook dat dat ding door de wind tegen je lak aan gaat lopen klapperen.
coert60
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 287
Lid geworden op: 11 aug 2013, 09:27

Re: My Mini Cooper S

11 mei 2017, 12:52

de gustibus non est disputandum....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

Re: My Mini Cooper S

11 mei 2017, 13:27

speedy schreef:gaaf man Afbeelding Ik vraag mijzelf alleen altijd af hoeveel ergernis het met nat wegdek geeft aangezien het vaker nat als droog is hier in Nederland.
Is goed te doen, eigenlijk zijn het ook geen echte semislicks, maar UHP (Ultra High Performance) zomerbanden. Qua naamgeving misschien een beetje potatoe/potatoe, maar bijv. een A048 van Yokohama is nog wat heftiger.

Ik heb AD08R's onder de MINI en Nankang NS-2R onder de Mégane, maar ben nog niet voor verrassingen komen te staan. Nou hebben we ook bijzonder goed wegdek in Nederland over het algemeen, in Duitsland of Engeland kan dat nog wel eens minder zijn. De AD08R's zijn trouwens wel een stuk stiller dan de NS-2R!
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: My Mini Cooper S

11 mei 2017, 16:54

frankie schreef:because racecar
...VRRRROEM! :rijden
coert60 schreef:de gustibus non est disputandum....
Klopt! Desalniettemin was ik wel even benieuwd naar de beweegredenen, misschien is het wel gebruikelijk om meermaals per week afgesleept te worden in welk geval 'ik niks gezegd heb'... 8)
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

11 mei 2017, 23:47

Reden van Monteren sleep oog is omdat Mini Maastricht deze speciaal voor mij gemaakt heeft als cadeau.
Oog is mooi in kleur gespoten en klapperd zeker niet tegen de bumper en doet in mijn optiek geen afbreuk aan de looks. Mar dat is nartuurlijk maar mijn mening.
Omdat ik het dan toch graag netjes afgewerkt wil hebben, wordt in het bestelde ook een gat ter grote van de schroefdraad van het sleep oog geboord, daarna met lakstift op kleur gebracht.
Zodoende hou ik het kapje wat er origineel uitkomt Bij de andere originele onderdelen.
Iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: My Mini Cooper S

12 mei 2017, 00:15

Baseman schreef:[...]
Iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen :wink:
Da's waar en maakt 't ook leuk! :icon_top:

Ben blij te lezen dat je het niet doet vanwege praktische overwegingen. Het zou wat zijn als je in het dagelijks verkeer voorziet dat je zonder getreuzel telkens afgesleept moet worden en daarom vast een sleepoog monteert... 8)
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”