WenMini R50 —Verkocht—

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
ha
harmless85

Re: WenMini R50

01 apr 2017, 10:19

aankomende week weer een mac meet?
We
WenMini

Re: WenMini R50

01 apr 2017, 10:23

Hey!
Jammer heb de foto hier gemist. Ben nu wel benieuwd :D
Zit ook al op te letten om je hier ergens in de buurt te spotten. Zou leuk zijn om je mini eens in het echt te zien.
14 april is weer een Mac Meet in Amsterdam, maar diezelfde dag is ook een grote meet (1 keer per jaar) in Apeldoorn bij een meubelboulevard. Lijkt me echt gaaf om daar te gaan kijken. Vorig jaar stonden er dik 60 mini's stond op Facebook. :-PP
Kom je ook?
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

Re: WenMini R50

01 apr 2017, 12:23

goed bezig Wendy, spam eens een foto van je nwe wielen, ben benieuwd hoe staat nu.

greetz jeroen.
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
We
WenMini

Re: WenMini R50

01 apr 2017, 16:28

jerroo schreef:goed bezig Wendy, spam eens een foto van je nwe wielen, ben benieuwd hoe staat nu.

greetz jeroen.
Hey Jeroen,

Hier twee foto's. Mini zit alweer onder de modder. Leuk als je in het buitengebied woont. Heb er nu mijn voormalige winterset onder met nieuwe Goodyear zomerbanden 205/50/16
Rijdt heerlijk nu op 16" in plaats van 18". Ben er blij mee! Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Wendy





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

Re: WenMini R50

01 apr 2017, 16:34

Dat ziet er mooi dik uit. Staat ook goed bij je decals. Mooi hoor. Hoe ver ben je met de grill?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
We
WenMini

Re: WenMini R50

01 apr 2017, 17:16

Thanks!! heb gisteren van Charlie (nepnerd) een zwarte lamellen grill gekregen. Wil namelijk liefst toch een lamellen grill houden denk ik. Over max een paar maanden is mijn aero voorbumper klaar. Roel moet er even nog wat zaken aan fixen, maar hij heeft het heel druk nu en heb gezegd dat het geen haast heeft. Mijn stapeltje bij hem wordt gewoon steeds hoger .

Dan ga ik eens kijken hoe het staat met zwarte lamellen. En of ik wel of niet de verstralers wil houden. Laat dan grill en bumper in 1 keer monteren. Als ik nog zoveel geduld kan opbrengen haha.

Over 5 jaar koop ik jouw mini Ok? Heb er laatst voor het eerst in gezeten bij Dave van PA Service. Wat een kanon die F56s. Kom je de 14e ook naar die grote Mini meeting in Apeldoorn? Dat zou leuk zijn!

Groetjes, Wendy


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

Re: WenMini R50

01 apr 2017, 17:33

lamellen vindt ik persoonlijk ook het mooist, de verstralers staan ook top, zou daar nog wel over nadenken om die weg te halen.

dus over 5 jaar, dan kan ik rustig aan doen met modden :lol: wel kans dat je dan alleen maar hoeft te poetsen, tanken en rijden, :mrgreen: ook wel lekker.

Apeldoorn, even checken of cheeko komt, die moet ik ook nog even spreken over interieur, kan het evt mooi samen, wordt vervolgt.( als je je camera meeneemt en wilde Mini's gaat vastleggen is dat wel een insentive :Foto )

greetz. Jeroen.
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
ha
harmless85

Re: WenMini R50

02 apr 2017, 00:17

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ha
harmless85

Re: WenMini R50

02 apr 2017, 00:19

WenMini schreef:Hey!
Jammer heb de foto hier gemist. Ben nu wel benieuwd :D
Zit ook al op te letten om je hier ergens in de buurt te spotten. Zou leuk zijn om je mini eens in het echt te zien.
14 april is weer een Mac Meet in Amsterdam, maar diezelfde dag is ook een grote meet (1 keer per jaar) in Apeldoorn bij een meubelboulevard. Lijkt me echt gaaf om daar te gaan kijken. Vorig jaar stonden er dik 60 mini's stond op Facebook. :-PP
Kom je ook?


helaas horeca
We
WenMini

Re: WenMini R50

02 apr 2017, 09:24

jerroo schreef:lamellen vindt ik persoonlijk ook het mooist, de verstralers staan ook top, zou daar nog wel over nadenken om die weg te halen.

dus over 5 jaar, dan kan ik rustig aan doen met modden :lol: wel kans dat je dan alleen maar hoeft te poetsen, tanken en rijden, :mrgreen: ook wel lekker.

Apeldoorn, even checken of cheeko komt, die moet ik ook nog even spreken over interieur, kan het evt mooi samen, wordt vervolgt.( als je je camera meeneemt en wilde Mini's gaat vastleggen is dat wel een insentive :Foto )

greetz. Jeroen.
Haha ja doe maar rustig aan. Zo'n F56s is nu nog wat te duur voor mij. Afbeelding Dankzij Speedy vind ik zo'n coupe ook echt super gaaf. Had er nooit bij stilgestaan.
Toen net de nieuwe VW Scirocco uitkwam in 2009 volgens mij, wilde ik niks liever dan die auto. Cooper S heeft 'm nu wel een beetje op de achtergrond verdrongen.

Zou top zijn als Chico ook kan komen inderdaad. Zo'n Custom stuurtje lijkt me wel wat. Afbeelding

Fijne zondag en wie weet tot de 14e! Gezellig.

Groetjes,
Wendy




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
We
WenMini

WenMini R50

21 apr 2017, 21:43

Hi mensen,

Hier een foto van mijn nieuwe voorzijde. Zwarte lamellen grill ipv chroom. En led stadslampjes erin gezet.

Afbeelding

Beltline heb ik ook zwart gemaakt met vinyl tape, gekocht op Ebay.

Afbeelding

Zo komen we beetje bij beetje steeds verder.
Wel is er in de afgelopen weken door Roel nog het thermostaathuis vervangen. De koelvloeistof lekkage dook onverhoopt toch weer op na het vervangen van de radiateur. Die lekte sowieso en moest hoe dan ook vervangen worden. Gelukkig bleek de boosdoener het thermostaathuis en niet de koppakking!! Nu is alles weer in orde.
Toch bijna al 2 ton op de teller. Afbeelding

Als afsluiter nog een paar foto's van m'n R50 Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gisteren ook eindelijk witte knippers:
Afbeelding

Afbeelding




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

Re: WenMini R50

21 apr 2017, 21:55

mooi hoor ,om het neusje af te maken zou de grill randen ook zwart moeten in mijn beleving.

de mini staat er lekker bij Wen :icon_top: de sticker op de dash is Mega :lol: :lol:

greetz jeroen.
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
We
WenMini

Re: WenMini R50

21 apr 2017, 22:04

jerroo schreef:mooi hoor ,om het neusje af te maken zou de grill randen ook zwart moeten in mijn beleving.

de mini staat er lekker bij Wen :icon_top: de sticker op de dash is Mega :lol: :lol:

greetz jeroen.
Ja precies, dat ga ik ook nog doen zodra ik de aero voorbumper heb. Wilde het even aanzien, maar ben het met je eens dat zwart waarschijnlijk mooier staat.
Sticker heb ik gekocht bij Mike de Wolf. (Facebook) Weet niet of hij hier ook schrijft? Lachen he! Afbeelding

Zo'n stuurtje van Chico staat ook nog op mijn verlanglijst. Hij maakt zulke mooie dingen. Maar éérst de voorbumper. Afbeelding

Groetjes Wendy



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

Re: WenMini R50

21 apr 2017, 22:19

stuur ga ik ook doen, heb via ebay gebruikt stuur en midden console gekocht, kan ie even wat moois van maken, ga eind mei even naar hem toe. even wat dingen afspreken... can't wait. :D
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

Re: WenMini R50

18 mei 2017, 16:56

ja, kom maar op met vette bumper , vette stoelen pica's !!! :dansen :feest
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci

Terug naar “Show your ride”