-Kev- Mini Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

24 jun 2017, 15:52

Donderdag naar Duitsland gereden en vandaag geplaatst.
Happy, happy, happy, zit super! (shakeit)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: -Kev- Mini Cooper S

24 jun 2017, 16:44

nice


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 855
Lid geworden op: 13 mar 2012, 21:40

Re: -Kev- Mini Cooper S

24 jun 2017, 16:55

Damn. Kan ik wat takken van die geldboom krijgen? :lol:

Nais.
Uhr
NickT
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 109
Lid geworden op: 12 dec 2016, 11:39

Re: -Kev- Mini Cooper S

24 jun 2017, 18:53

Of alleen een stekje, dat mag ook. Super hoe snel je gaat


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: -Kev- Mini Cooper S

24 jun 2017, 22:48

Ziet er geweldig uit Kevin en het zal ook top zitten lijkt mij! Hoe ben je aan deze set gekomen? Leuk om je mods te volgen, vooral omdat je niet aankondigt wat het is :-) Zit er nu nog 1 mod aan te komen voor de brake?
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

24 jun 2017, 23:14

Wel heb een kleine 2 maanden terug blackline achterlichten besteld in set, maar de levering wordt nu voorzien in augustus in backorder...

Verder sportknop net binnen uit Duitsland. Zou die graag retro-fitten zodat ik het verschil kan ervaren en later de tuning er onder te laten programmeren.

En zou nog willen kijken om de kontverwarming te kunnen retro-fitten ook...

Aja, deze week ook OBD II verwachtende om mijn foutmeldingen van airbags, gordelspanners, voorste remmen en verhoogde uitlaatgassen er proberen uit te halen. Ik kan deze ook gebruiken om mijn onderhoudsintervallen te resetten. Misschien ook wat spelerij met de ramen en schuifdak en zo...

Zou eigenlijk iemand moeten vinden die me kan helpen met de functies buiten Carly te programmeren, maar tot nog toe geen succes. Ben best bereid hiervoor een eindje te rijden...
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: -Kev- Mini Cooper S

24 jun 2017, 23:52

Dat zal mooi staan die blackline achterlichten. Ik heb zelf xenon koplampen retrofit set gekocht en deze laten programmeren door Droog Diagnose te Lisse (NL). Heb eerder hier iets over geschreven op mijn SYR. Wat betreft programmeren: als het hen niet lukt is er een kleine kans dat het ergens anders wel lukt :-) Misschien heb je er wat aan.
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
JeffreyRS
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 146
Lid geworden op: 20 apr 2016, 21:31

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 00:02

Erg mooi de recaro's! Klacht die je zo nu en dan voorbij ziet komen is dat ze te hoog staan op de standaard rails. Staan ze hoger dan de lounge stoelen op de laagste stand?

Wat betreft die sportknop. Ik zie echt het nut niet in van dat ding. Gasresponse is veelste stotterig/onrustig. Ter vergelijking, ik had hiervoor een megane 3 rs en daar kon je de gasresponse onder andere op sport en extreem zetten. Deze extreme stand is te vergelijken met de sport stand op de mini. Leuk voor snelste rondetijden op een circuit, maar verder onbruikbaar. De besturing is ook wat zwaarder in sportstand, maar dat voelt dan op de één of andere manier ook weer onnatuurlijk aan. Het is het allemaal net niet. Dus als je je tuning op de sportstand zet, moet je deze (naar mijn mening) nadelen voor lief nemen lijkt mij.
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 01:15

JeffreyRS schreef:Erg mooi de recaro's! Klacht die je zo nu en dan voorbij ziet komen is dat ze te hoog staan op de standaard rails. Staan ze hoger dan de lounge stoelen op de laagste stand?

Wat betreft die sportknop. Ik zie echt het nut niet in van dat ding. Gasresponse is veelste stotterig/onrustig. Ter vergelijking, ik had hiervoor een megane 3 rs en daar kon je de gasresponse onder andere op sport en extreem zetten. Deze extreme stand is te vergelijken met de sport stand op de mini. Leuk voor snelste rondetijden op een circuit, maar verder onbruikbaar. De besturing is ook wat zwaarder in sportstand, maar dat voelt dan op de één of andere manier ook weer onnatuurlijk aan. Het is het allemaal net niet. Dus als je je tuning op de sportstand zet, moet je deze (naar mijn mening) nadelen voor lief nemen lijkt mij.
Recaro's staan inderdaad hoger dan de lounge stoelen op de laagste stand. Ik kan mij voorstellen dat het een probleem kan worden als je bovenlijf eerder als groot te omschrijven valt...

Damn, heb precies nog niet veel gehoord dat de sportknop zo onaangenaam wordt ervaren...dat doet me nu ook wel twijfelen...
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 08:22

Dat nadeel van de sportstand vind ik juist niet... Sturen in normale stand vind ik te slap... en die gasresponse is geen issue voor mij.

Erg leuk dat ik je kon tippen voor die stoelen... je gaat als een raket qua modding!
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 09:04

Ik vind de sportstand ook fijn en rijd alleen maar met die knop aan.
Zonder sportstand vind ik de response te traag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 09:05

interval resetten kan je gewoon op toerenteller he



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
JeffreyRS
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 146
Lid geworden op: 20 apr 2016, 21:31

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 09:31

Ja ik had al begrepen dat er meerdere zijn die altijd met sportstand aan rijden, dus wilde even wat tegengas geven omdat het niet voor iedereen fijn hoeft te zijn. Buiten dat ik de gasresponse veelste fel vind, is het in mijn geval ook zo dat je dus bij een constante snelheid het gaspedaal amper hoeft in te drukken, waardoor mijn voet dus constant in een oncomfortabele stand staat.

En ik heb het echt geprobeerd en zet hem zo nu en dan nog wel is in sportstand om te kijken of ik er aan kan wennen, maar het geheel voelt voor mij gewoonweg te gemaakt aan.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 10:37

Ik heb zelfs zo'n module ingebouwd dat mijn knoppen memory hebben zodat ik niet iedere keer alles in hoef te drukken



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 10:40

speedy schreef:Ik vind de sportstand ook fijn en rijd alleen maar met die knop aan.
Zonder sportstand vind ik de response te traag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gaat in een moeite door bij het opstarten sleutel erin, starten, handrem eraf, sportknop aan en gaan :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “Show your ride”