Hi all, new member R53 cooper S 2006

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
janwillemvanrijn
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2018, 19:52

Hi all, new member R53 cooper S 2006

02 feb 2018, 21:02

AfbeeldingHi,

Ik zal me even voorstellen; ik ben een 30-er, 2 kids en een liefhebber van duitse auto's en GTI's uit de 90-s, zoals CRX-en en GTI-jes. Afgelopen 10 jaar heb ik eigenlijk alleen BMW gereden, E34, E39, E90, E60 en F10. Ik heb vorige maand een estoril-blauwe F30 met M-pakket als leasebak besteld die binnenkort geleverd wordt.

Vorige maand hebben we onze zeldzaam wordende BMW E30 325ETA uit 1986 verkocht, die werd een beetje roestig. In de zes jaar dat we hem gehad hebben slechts 5000 km mee gereden. Met onze nieuwe auto gaan we ook niet veel kilometers maken aangezien het een 2e auto is. Een Cooper S past prima in het budget als je maar een paar keer per jaar tankt.

Dit is 'm geworden, een blauwe S uit 2006, gelopen...volgens de boekjes. Het is een import auto uit Duitsland. Aan de kilometerstand twijfel ik niet, naast afgestempelde boekjes heel fel op het gas, veel koppel en rondom netjes. We hopen hier veel plezier aan te beleven.

hij laadt helaas de foto niet, met knippen en plakken wel...

https://www.dropbox.com/s/rbshbmkoin8uv ... 1.JPG?dl=0
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Hi all, new member R53 cooper S 2006

03 feb 2018, 07:40

Hi, Jan Willem, welkom op ons forum en welkom bij de club van MINIoten :mrgreen:

Ik wil eigenlijk zeggen gefeliciteerd met de aankoop van jullie mooie S,vallen kunnen we hem / haar niet zien.
Via TapaTalk app kun je hier makkelijk foto's plaatsen, of als je even de moeite neemt om hier op het forum in de zoekfunctie foto's posten te typen, vind je ook hoe je het op andere manieren kunt doen.
Dus neem ff de moeite zou ik zeggen en show us your ride :))
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2220
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Hi all, new member R53 cooper S 2006

03 feb 2018, 10:02

Welkom Jan Willem en gefeliciteerd met de Mini.
Helaas kan ik de foto niet zien.

Terug naar “Show your ride”