(poging tot) diefstal!!!

mome
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 nov 2012, 20:54

(poging tot) diefstal!!!

13 dec 2013, 22:22

Hallo allemaal,

Deze week is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geprobeerd de mini te jatten!
Auto is nu hersendood... Moet een nieuw elektrisch brein in. Ook in de buurt is het ellende met de stelerij. De politie gaf aan: Ah, daar hebben we er weer een... Het schijnt landelijk schering en inslag te zijn.

De autos schijnen op bestelling opgehaald te worden en afgeleverd te worden aan degenen die ze besteld hebben (in het buitenland).

Be warned!
Laatst gewijzigd door mome op 14 dec 2013, 00:06, 2 keer totaal gewijzigd.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

Re: (poging tot) diefstal!!!

13 dec 2013, 22:46

Ja, maar waar?
Schuddekutteveen?
mome
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 nov 2012, 20:54

Re: (poging tot) diefstal!!!

13 dec 2013, 23:56

mini7benno schreef:Ja, maar waar?
Schuddekutteveen?
Toffe reactie maat! :''O

Kun je mij vertellen waar dat ligt? Dan kan ik aangeven of je een beetje in de richting zit. Ik heb namelijk niet de topografische kennis die jou wel gegund is...
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: omg. Utrecht
Berichten: 2007
Lid geworden op: 10 sep 2013, 19:33

Re: (poging tot) diefstal!!!

13 dec 2013, 23:56

mini7benno schreef:Ja, maar waar?
Schuddekutteveen?
:lol:
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

Re: (poging tot) diefstal!!!

14 dec 2013, 19:33

Hier in Delft, Zuid Holland, tussen Den Haag en Rotterdam, langs de A13, je weet wel, stoppen ze eerst een geplastificeerd kaartje tussen het raam en de portierstijl van bijna iedere bestelbus. Als dat een paar dagen blijft zitten, wordt of de bus leeggetrokken (ze stelen alles eruit wat los of vast zit) of wordt hij wordt opgeladen om ergens in Oost Europa of Syrië verder zijn diensten te leveren.

Maar ja, dat is in Delft hè.
Vast niet LANDELIJK. ;-)
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: (poging tot) diefstal!!!

18 dec 2013, 22:10

Benno
jouw gevoel voor humor is zeldzaam.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Cablerichy
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Velp
Berichten: 103
Lid geworden op: 18 okt 2013, 22:28

Re: (poging tot) diefstal!!!

18 dec 2013, 23:45

Ik heb het zelf ook eens meegemaakt, met een wagen die echt volstrekt on interessant was, gestolen bij mij voor de deur!, het gaat niet meer om, 'die hele wagen nemen we mee,' maar, 'wat wordt er gevraagd', en dat halen ze op.
Ik ben tussendoor ook een bestuurslid en moderator op een andere automotive forum, en heb verschillende leden gehoord dat men, echt geselecteerd op pad gaan.
Wat zou je kunnen doen is, bij meetings voorzichtig zijn met foto's maken.
Zet bij de aftertalk niet foto's neer met de kenteken herkenbaar, pak een paint o.i.d. van Windows en maak ze geel of knip ze weg.
Showen wat je in je auto hebt geïnstalleerd kan maar zorg er voor dat je nergens je kenteken leesbaar wordt gepost.
Navi in de auto, mooi, vul nooit "thuis" in, zorg ervoor dat het een compleet ander adres is, anders komen ze die ook even leeg ruimen.
En deze volgende hoor ik vaak, als je op een sloop bent, en je ziet een kabelboompje met de ODB stekker, neem die mee, verleg de originele, en plaats de dummy op de originele plek.

Ik deed zelf de deurpennen verwijderen uit de deur, zodat hengelen niet meer mogelijk is.

Tja, als ze de wagen/onderdelen nodig hebben, komen ze die toch wel halen, maar je kunt ze het wel een stuk moeilijker maken.
Now: Mini Cooper Chilli 2002
~~~~~~~~~~~~
past:
- VW Passat 2.0 TDI DSG 140PK Highline 2005
- VW Passat Variant ex-Basis TDI, 135 pk 2001. (JD chip)
- VW Passat Limo Comfortline TDI, 105 pk 1998.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

Re: (poging tot) diefstal!!!

19 dec 2013, 18:35

Marcel Always Open schreef:Benno
jouw gevoel voor humor is zeldzaam.
Niet goed, of onbegrijpelijk?
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: (poging tot) diefstal!!!

19 dec 2013, 19:13

mini7benno schreef:
Marcel Always Open schreef:Benno
jouw gevoel voor humor is zeldzaam.
Niet goed, of onbegrijpelijk?
Zeldzaam goed, en wellicht voor iemand die jou wat minder goed kent best onbegrijpelijk. :D :D :D :D
Oh, en het is trouwens Schubbekutteveen, en gezien het plaatsnaambord ligt het best landelijk! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Maare, on-topic: Best creepy denk ik als ze je MINI op bestelling proberen mee te nemen. Geeft niet echt een lekker gevoel.
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

Re: (poging tot) diefstal!!!

19 dec 2013, 21:17

Is frankie ook overkomen...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: (poging tot) diefstal!!!

20 dec 2013, 11:39

En met hem meerdere. Tsja
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: (poging tot) diefstal!!!

20 dec 2013, 11:51

Mijn vorige auto, Audi A3, is ook op bestelling meegenomen.
Een week voordat ik de Audi kwam halen is er bij de handelaar zijn pand geprobeerd in te breken. twee weken later mijn auto, dus ze waren gewoon opzoek naar de sleutels.
Later hebben ze m dus zonder sleutel meegenomen...

Een auto wordt tegenwoordig niet mee random gejat voor een joyride, die gaan allemaal op bestelling ;)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

Re: (poging tot) diefstal!!!

20 dec 2013, 11:52

Het is hatelijk gewoon, een trieste bedoeling.

Maar zoals met heel veel dingen, als ze het mee willen nemen. Dan lukt het ze toch wel. Je kunt t ze alleen een klein beetje lastig maken. Hun buit krijgen ze des noods op de lompe mannier.

Tja, hopen dat het niemand meer overkomt.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 980
Lid geworden op: 01 jun 2012, 23:03

Re: (poging tot) diefstal!!!

20 dec 2013, 12:01

Hier in Utrecht is het voornamelijk VAG wat leeg gehaald / compleet gestolen wordt.
Maatje van me heb een Polo GTI van z'n werk, 6 of 7 keer gestript. Van skirts / carbon spiegelkappen tot aan koplampen en compleet stuur eruit.
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”