27 Juli officieel persbericht MINI Clubman

stanleyh
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Bergeijk
Berichten: 356
Lid geworden op: 09 mei 2007, 20:22

03 aug 2007, 10:57

Als er een introwagen is in Laser blue Cooper S clubman met chili pakket en schuifdak, colorline pacific blue, dashboard checkered flag, PDC, bluetooth en flamespokes, houd ik me aanbevolen.
Moeten we het alleen nog over de inruil van mijn BMW hebben :mrgreen:
Afbeelding
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Harderwijk
Berichten: 821
Lid geworden op: 08 sep 2006, 14:30

03 aug 2007, 11:54

Ik hoop dat dat de intro auto wordt.. Maar denk het niet, het zullen eerder denk ik de Hot Chocolate, en de Lightingblue zijn.. O,ja inruil daar doe ik niet aan, veel te veel werk... :p
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

03 aug 2007, 15:15

Even uit zitten rekenen als de clubman €2500,- duurder zal worden dan de gewone Cooper-s.. dan kom ik op een mooi bedrag van €42748,- :shock: :s die zijn niet wijs daar bij Mini Nederland! Wat is dat ding duur geworden zeg!! Heb niet eens echt gekke dingen gedaan.. wel navi, chili, 17inch webspoke en lounge leer.. maar al die kleine dingen die eigenlijk gewoon standaard horen te zijn zoals verwarmde buitenspiegels, sportonderstel, verwarmde voorstoelen (hoort echt bij leer) etc.. Nee, ze zijn echt doorgeschoten met die prijzen.. in 2002, mijn eerste Cooper-s was helemaal compleet nog geen €34000,-! incl. leer, chili pakket, panoramadak..etc. Mini gaat zichzelf uit de markt prijzen en krijgt een zwaarder dobber aan de Fiat 500 als ze doorgaan met dit soort prijzen..
stanleyh
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Bergeijk
Berichten: 356
Lid geworden op: 09 mei 2007, 20:22

03 aug 2007, 15:49

Zo had ik ook zitten tellen dat voor ene leuk Sje al snel 40.000 kwijt bent.
Is errug veul geld.
En dan is je kofferbakkie even groot als een standaard 206je van Peugeot :s
maarja je moet er maar wat voor over hebben :?
Ik wil nog steeds liever de MINI hoor 8)

Misschien toch meer een ongeblazen 1,6 nemen zonder Navi :oops:
Afbeelding
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 1071
Lid geworden op: 01 dec 2005, 18:06

03 aug 2007, 16:07

'tis inderdaad een duur ding.
Ik heb toen ook geinformeerd als ik een nieuwe s wilde precies zoals ik had kwam ik rond de 40000 uit. Ik had toen 20000 bij willen leggen maar daar deden ze het niet voor. S was toen 4 jaar oud.
Achteraf blij dat ik het niet gedaan heb.
Ben zoooo blij met mijn cabrio. ondanks dat dat een one is.
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 feb 2007, 09:45

03 aug 2007, 16:17

Vandaag staat er een stuk over de Mini Clubman in de Spits.

Ik heb het vluchtig doorgelezen (tijdens mijn werk), maar het was positief. Helaas heb ik de krant niet meegenomen...meerdere collega's lezen hem namelijk. Als men het artikel nog wil hebben, maandag kan de krant mee naar huis :wink:
Gebruikersavatar
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roerdalen
Berichten: 1499
Lid geworden op: 28 sep 2005, 21:15

03 aug 2007, 16:33

Er staat ook een (klein) artikel in Auto Visie.

De foto's zijn misschien "Kunstzinnig" maar niet heel erg duidelijk.

(vooral de binnenkant)

De rest van het artikel is wel aardig, met nog wat commentaar van de "schepper" van de MINI
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

03 aug 2007, 19:34

Hans schreef:Even uit zitten rekenen als de clubman €2500,- duurder zal worden dan de gewone Cooper-s.. dan kom ik op een mooi bedrag van €42748,- :shock: :s die zijn niet wijs daar bij Mini Nederland! Wat is dat ding duur geworden zeg!! Heb niet eens echt gekke dingen gedaan.. wel navi, chili, 17inch webspoke en lounge leer.. maar al die kleine dingen die eigenlijk gewoon standaard horen te zijn zoals verwarmde buitenspiegels, sportonderstel, verwarmde voorstoelen (hoort echt bij leer) etc.. Nee, ze zijn echt doorgeschoten met die prijzen.. in 2002, mijn eerste Cooper-s was helemaal compleet nog geen €34000,-! incl. leer, chili pakket, panoramadak..etc. Mini gaat zichzelf uit de markt prijzen en krijgt een zwaarder dobber aan de Fiat 500 als ze doorgaan met dit soort prijzen..
Ja als je het met 2500 euro erbovenop red, want dat geloof ik niet hoor. Ben bang dat hij wel ietsje duurder gaat worden dan een standaard S+2500 euro. Ik denk dat je er nog wel 1000 euro bij op kan tellen.

Het zal zeker geen spotgoedkope auto worden, maar kerel kom op, een MINI is sowieso al belachelijk duur. :s Ze weten wel dat ze het verkocht krijgen. Ben benieuwd of ze je over de streep getrokken krijgen. MINI Cooper S Clubman HansGP-edition. :wink:
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

03 aug 2007, 22:34

Nou, dat gaat ze niet lukken met dit soort bedragen :s

Terug naar “MINI-talk”