International Media Launch 19-20 September 2007

Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

24 sep 2007, 20:28

Net verslag en mooie foto´s Kaj . Ik kwam je zondag nog tegen op de IAA. Nog een paar maandan wachten en dan heb ik er zelf eentje. Hij is ontzettend mooi en beter dan ik had kunnen denken.
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

24 sep 2007, 20:49

Red Scorpion schreef:Hij is ontzettend mooi en beter dan ik had kunnen denken.
Dat was exact mijn gedachte toen ik er in Madrid bij stond. En geloof me als je er een hebt besteld (toevallig met Sportonderstel?) dan word je ook van het rijgedrag heel vrolijk. Wat een 'normale Cooper S' met 100 km/h doet, doet deze Clubman met 97 km/h. Heel knap van MINI dat ze deze auto zo hebben kunnen neerzetten. 8)
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

24 sep 2007, 21:04

Mooi filmpje 8) mooi verslag 8) Mooi Kart 8)

Greetz BigD
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

25 sep 2007, 08:43

Ik ga hem zonder sportonderstel bestellen. Het onderstel is al behoorlijk stug en ook met de langere wielbasis is het niet zo comfortable meer rijden als je het sportonderstel erbij besteld hebt. Verschillende testrijders hebben dit al aangegeven en ook op de Duitse forums is hier al een hele discussie over ontstaan dat zonder eigenlijk beter rijdt. Mijn Clubman Diesel zal toch andere veren en dempers krijgen dan diegene die MINI eronder monteert. Heb je ook met een Clubman zonder sportonderstel gereden?
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Aalten
Berichten: 930
Lid geworden op: 21 apr 2007, 20:55

25 sep 2007, 09:37

Super verslag en mooie foto's. Dat zijn nog eens leuke weekendjes weg. :shock:
Nu is me ook gelijk duidelijk hoe het met dat derde remlicht zit, het is dus niet zo lang als eerst gezegd werd (iig niet overdag), jammer.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

25 sep 2007, 09:48

Red Scorpion schreef:Ik ga hem zonder sportonderstel bestellen. Het onderstel is al behoorlijk stug en ook met de langere wielbasis is het niet zo comfortable meer rijden als je het sportonderstel erbij besteld hebt. Verschillende testrijders hebben dit al aangegeven en ook op de Duitse forums is hier al een hele discussie over ontstaan dat zonder eigenlijk beter rijdt. Mijn Clubman Diesel zal toch andere veren en dempers krijgen dan diegene die MINI eronder monteert. Heb je ook met een Clubman zonder sportonderstel gereden?
Oke. Het is heel persoonlijk of je dat wel of niet wilt. Ik vond het sportonderstel veel lekkerder en beter bij de auto (waren beide Coopertjes S. De een mét, de ander zonder sportonderstel) passen dan zonder. Overigens is het als je een Dieseltje hebt besteld inderdaad misschien wel anders. Daar ga je toch niet mee met 2 wielen door de bocht (hoewel dat prima kan waarschijnlijk :mrgreen: ) 9 van de 10 keer dat je erin rijd. Bij een Cooper en zeker bij een Cooper S zou ik het er persoonlijk altijd op doen.
pimmy schreef:Super verslag en mooie foto's. Dat zijn nog eens leuke weekendjes weg. :shock:
Nu is me ook gelijk duidelijk hoe het met dat derde remlicht zit, het is dus niet zo lang als eerst gezegd werd (iig niet overdag), jammer.
Dankjewel! Overdag zie je het nauwelijk, alleen als je héél goed kijkt. 's Avonds licht het hele spoilertje op. Ik vind het kicken om te zien! 8)
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

26 sep 2007, 08:30

Dat remlicht is echt heel cool! Erg leuk bedacht!

Ben nu wel erg benieuwd naar de MINI Clubman in het echt.

Nog een keer het filmpje bekeken en ontzettend kicken die laatste seconden :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

26 sep 2007, 12:16

Vond het ook eigenlijk wel 'moeten' hoor dat handrem-tot-stilstand-komen. Stond mooi op film dankzij m'n Co-driver, dus hij moest erin verwerkt worden. 8) Thanks Arjan. Ik heb het filmpje ook al de nodige keren bekeken om weer even 'terug' te gaan. :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

26 sep 2007, 17:47

Arjan schreef:
Turbootje schreef:Grappig dat je met de Penthouse journalist op pad was..wil nie weten hoe zijn verslag geworden is!
:mrgreen: naakt? :lol:
Hij windt er vast geen doekjes om!! :mrgreen:
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

27 sep 2007, 18:20

Uitgegeven: 27 september 2007 17:02
MADRID - In het noorden van Spanje is donderdag de winter ingetreden. Door sneeuwval was er in verscheidene regio's een winterlandschap te zien, reden voor veel inwoners om van het ongebruikelijk vroege fenomeen te genieten, aldus Spaanse media.
ANP

Zelfs in de bergachtige streken van Noord-Spanje is sneeuwval in deze fase van de herfst zeldzaam.
Als dit een weekje eerder was geweest dan had je in de sneeuw gereden ;)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

27 sep 2007, 21:29

Arjan schreef:
Uitgegeven: 27 september 2007 17:02
MADRID - In het noorden van Spanje is donderdag de winter ingetreden. Door sneeuwval was er in verscheidene regio's een winterlandschap te zien, reden voor veel inwoners om van het ongebruikelijk vroege fenomeen te genieten, aldus Spaanse media.
ANP

Zelfs in de bergachtige streken van Noord-Spanje is sneeuwval in deze fase van de herfst zeldzaam.
Als dit een weekje eerder was geweest dan had je in de sneeuw gereden ;)
Huh sneeuwt het daar nu?! :shock: :?
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2330
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

27 sep 2007, 22:42

CooperS-lightningblue schreef:
Arjan schreef:
Uitgegeven: 27 september 2007 17:02
MADRID - In het noorden van Spanje is donderdag de winter ingetreden. Door sneeuwval was er in verscheidene regio's een winterlandschap te zien, reden voor veel inwoners om van het ongebruikelijk vroege fenomeen te genieten, aldus Spaanse media.
ANP

Zelfs in de bergachtige streken van Noord-Spanje is sneeuwval in deze fase van de herfst zeldzaam.
Als dit een weekje eerder was geweest dan had je in de sneeuw gereden ;)
Huh sneeuwt het daar nu?! :shock: :?

[web]http://www.tiscali.nl/content/article/n ... 587617.htm[/web]

Terug naar “MINI-talk”