Telefoon oplossingen R59 bluetooth?

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Damien-98
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Lelystad
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 jun 2007, 10:15

Telefoon oplossingen R59 bluetooth?

09 jan 2016, 16:30

Goedendag,

Wij hebben een R59 gekocht en dachten dat de auto bluetooth voorbereid was voor de telefoon omdat alle knopjes aanwezig waren op zowel stuur als radio/cd unit. Helaas is dit niet het geval......

Vraag:

* achteraf in te bouwen? Iemand ervaring mee?
* andere goede strakke oplossingen? (Parrot vind ik niks)
* graag jullie hulp

Gr. Marco

P.s 2008 voor laatst hier aanwezig geweest met tot die tijd geloof 3 of 4 Mini's.
Zal mij eerdaags even voorstellen aan eenieder met een foto van de Roadster.
BusVer
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Regio Lier
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:19

Re: Telefoon oplossingen R59 bluetooth?

19 nov 2016, 17:30

Hallo,

Met de kit van new ministuff is een Parrot ook strak in te bouwen met bediening via stuurwielbediening.

ik was hier ook naar op zoek. en al bij al blijkt een Parrot toch de beste keuze te zijn. Dan heb je ook gelijk USB aansluiting, BT streaming etc...
Andere opties zijn natuurlijk: GROM, Yatour, Dension,.. Maar dit zijn eerder USB/AUX/BT interface met optionele telefoon uitbreiding en niet echt een volwaardige carkit imho. OF Fiscon kan ook

Of alles orgineel nabouwen, staat hier ook wel ergens een topic over.
Laatst gewijzigd door BusVer op 19 nov 2016, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Thommy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: voorhout
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 mar 2007, 18:01

Re: Telefoon oplossingen R59 bluetooth?

19 nov 2016, 18:04

Met een radio professional (herken je aan een telefoonknop) of een navigatiesysteem kan je het beste een Fiscon nemen, werkt volledig als origineel Bluetooth met als extra Bluetooth audio streaming.

Terug naar “Interieur en audio”