Vandaag mijn R56 cooper S opgehaald, paar vraagjes erover

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
B3rt
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Deurne
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 jun 2016, 00:28

Vandaag mijn R56 cooper S opgehaald, paar vraagjes erover

06 jun 2016, 19:45

Vandaag mijn 2007 Cooper S met John Works pakket opgehaald en heb daar wat vraagjes over.
(originele NL auto)

1. Kan de OEM radio ook mp3's afspelen vanaf cd? (kan die info niet vinden) Zoja zijn er limieten, bv max nr / mappen etc.

2. hoe werkt die (oude) iphone kabel in het verborgen dashboard kastje, als ik deze inplug (met verloop) dan gebeurd er eigenlijk bar weinig, de tel laad ook niet.

3. ik overweeg/wil een 2din met navigatie (en BT) te monteren, als ik de DYI / howto's bekijk moet blijkbaar het halve dashboard eruit. Gezien ik geheel nieuw ben met de Mini durf ik daar zelf (nog) niet aan. Kent iemand die dit voor me wil doen (tegen een redelijk vergoeding) in regio Z.O Brabant / Noord Limburg?

4. Wat heb ik allemaal nodig voor 2din, andere console, 2din radio, verloop kabels, stuur module bediening. Vergeet ik nog iets? Is er bv iets om de display in de km teller gewoon werkend te laten?

5. de handleiding heeft het over activeren van de dagrij verlichting, als ik echter door de menu's van de boord computer blader vind ik die optie gewoonweg niet. De handleiding geeft ook geen * (optie) weer, hiermee wordt gesuggereerd dat dit standaard is, doe ik iets verkeerds? Mijn auto heeft zover ik weet geen licht/regen sensor maar wel origineel xenon verlichting.

6. Is er een kabel te koop om extra opties te activeren of storingen te resetten/uitlezen etc? Ik had voorheen een Audi en deze hadden een zogenaamde vagcom kabel, hiermee kon je diverse opties achteraf aanzetten die standaard uit staan, bestaat zoiets ook voor de Mini en wat kun je bv dan aan zetten (is hier een lijst van) ?

Ben erg benieuwd of iemand me kan helpen om mijn Mini beter te leren kennen!
McMarcel
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Gorinchem
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 mar 2016, 21:13

Re: Vandaag mijn R56 cooper S opgehaald, paar vraagjes erove

13 jun 2016, 21:08

1. Kan de OEM radio ook mp3's afspelen vanaf cd? (kan die info niet vinden) Zoja zijn er limieten, bv max nr / mappen etc.
Mijn OEM radio met CD-speler kan mp3's afspelen die op een CD staan. Ik heb verder geen idee wat het max. aantal mappen/nummers is.

Terug naar “Interieur en audio”