MINI dagrijverlichting LED

jacobaco
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 313
Lid geworden op: 21 nov 2014, 23:56

MINI dagrijverlichting LED

15 dec 2014, 23:12

heeft iemand deze set onder zijn mini zitten? hoe bevalt dat
zag het op de originele mini accessoires folder staan voor €314....

Met de nieuwe MINI LED-dagrijverlichting rijd je je overdag altijd in de kijker. De helderheid van deze lampen bij daglicht is viermaal zo groot als van het dimlicht, voor nog grotere veiligheid. En dat bij een energiebesparing van 90 procent. Zoals het originele MINI accessoires betaamt is het lampontwerp fraai geïntegreerd in het MINI design
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: MINI dagrijverlichting LED

15 dec 2014, 23:17

Ja heb ze.... zag ze laatste voor wat minder op eBay...

Edit: bevalt erg goed!
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

Re: MINI dagrijverlichting LED

15 dec 2014, 23:34

Ik ga ze ook bestellen, en kan er waarschijnlijk interessant aankomen.
jacobaco
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 313
Lid geworden op: 21 nov 2014, 23:56

Re: MINI dagrijverlichting LED

15 dec 2014, 23:42

louisvdd76 schreef:Ja heb ze.... zag ze laatste voor wat minder op eBay...
Edit: bevalt erg goed!
heb je er een foto van? zijn ze makkelijk zelf te monteren / aan te sluiten?
dus deze branden altijd, ook als je groot licht uit hebt, of moet je ze apart schakelen?
en de verstralers/mistlampen werken ook gewoon?
Wilcoos schreef:Ik ga ze ook bestellen, en kan er waarschijnlijk interessant aankomen.
dus voor minder dan €314? en geschikt voor in de bumper van mijn R55 JCW?
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: MINI dagrijverlichting LED

15 dec 2014, 23:44

instalatie is niet heel makkelijk volgens mij.
Ja past in jou bumper ;)
Afbeelding
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

Re: MINI dagrijverlichting LED

15 dec 2014, 23:46

Volgens mij zijn ze bijna allemaal hetzelfde. Denk inderdaad minder dan € 314,-. Ben nu bezig met een order, als dat goed gaat ga ik meer bestellen.

Prijzen tot nu toe erg goed, afhandeling is dus nog afwachten.
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

Re: MINI dagrijverlichting LED

16 dec 2014, 12:46

jacobaco schreef:heb je er een foto van?
Tycho heeft ze ook, en daar heb ik deze foto van...

Afbeelding
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
jacobaco
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 313
Lid geworden op: 21 nov 2014, 23:56

Re: MINI dagrijverlichting LED

16 dec 2014, 13:48

Berry M schreef:
jacobaco schreef:heb je er een foto van?
Tycho heeft ze ook, en daar heb ik deze foto van...
Afbeelding
Vette Mini trouwens :)
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

Re: MINI dagrijverlichting LED

16 dec 2014, 18:10

Dit plaatje is nog op 't rustige stuk gemaakt, Boris. Dus ik ben 't niet helemaal met je eens... Wel vind ik, als ik eraan terug denk, dat we die foto's beter een stuk eerder op die weg langs dat restaurantje hadden kunnen maken. Maar ja, toen hadden we er nog niet aan gedacht. :oops:
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: MINI dagrijverlichting LED

16 dec 2014, 20:51

Ik heb ze ook, ik vind ze erg mooi het is wel een aanrader om er 6000k xenon in je koplampen te prikken word dan mooi 1 geheel met je koplampen qua kleur. En als je de set net als ik bij de dealer laat instaleren spreek dan van te voren een prijs af heb ik ook gedaan. Namelijk de inbouwprijs die er voor staat (aangegeven door BMW) De monteur heeft er bij mij 4 uur overgedaan :lol: want ze hadden het nog nooit gedaan. Dus bij Maral doen ze het noooooit meer voor die prijs hebben ze gezegd en pas op met je garantie want voor dat je weet staat er iemand bij van MINI Nederland die zegt " Dat is chiptuning jongen kijk maar er zit een chipbox ingebouwd :lachuh en dan wijzen naar de regelunit van de dagrijleds. Maar voor de rest een aanrader :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: MINI dagrijverlichting LED

16 dec 2014, 21:10

Gaat hij er nu ook harder mee met zo'n LED tuning Casper ;)
jacobaco
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 313
Lid geworden op: 21 nov 2014, 23:56

Re: MINI dagrijverlichting LED

16 dec 2014, 21:10

Casper schreef:Ik heb ze ook, ik vind ze erg mooi het is wel een aanrader om er 6000k xenon in je koplampen te prikken word dan mooi 1 geheel met je koplampen qua kleur. En als je de set net als ik bij de dealer laat instaleren spreek dan van te voren een prijs af heb ik ook gedaan. Namelijk de inbouwprijs die er voor staat (aangegeven door BMW) De monteur heeft er bij mij 4 uur overgedaan :lol: want ze hadden het nog nooit gedaan. Dus bij Maral doen ze het noooooit meer voor die prijs hebben ze gezegd en pas op met je garantie want voor dat je weet staat er iemand bij van MINI Nederland die zegt " Dat is chiptuning jongen kijk maar er zit een chipbox ingebouwd :lachuh en dan wijzen naar de regelunit van de dagrijleds. Maar voor de rest een aanrader :lol:
oops, 4x €96 ex is €464 incl. btw + €317 voor het setje =€781 dat is iets te duur :)
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

Re: MINI dagrijverlichting LED

16 dec 2014, 21:17

Waarom is die nou zo moeilijk inbouwen dan?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: MINI dagrijverlichting LED

16 dec 2014, 21:51

Louis kan jullie misschien helpen met een goed inbouwadresje die heeft ze bij Louis ingebouwd voor een veel vriendelijker prijsje. Of gewoon naar een dealer gaan BMW schrijft hier voor 1.5 uur voor qua montage tijd als je dat aangeeft zijn ze verplicht dit te hanteren. Dat heb ik ook gedaan en moet iets van 150 euro betalen.

Wilcoos schreef:Waarom is die nou zo moeilijk inbouwen dan?
Alles moet los tenminste zo schrijft BMW het voor de bumper enzo moet eraf er komt een kastje in de motorruimte en er moet een kabel getrokken worden en doorverbonden naar de hoofdkabelboom
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “Exterieur”