Org.Schijnwerpers grill R56 licht mee laten schijnen

Arnebut
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 jun 2015, 17:17

Org.Schijnwerpers grill R56 licht mee laten schijnen

28 okt 2015, 10:31

Wie heeft dat al eens geprobeerd?
Wil me schijnwerpers licht laten schijnen altijd en met grootlicht dat ze feller gaan schijnen.
Zit nu te bekijken als ik zo'n schakelkastje van een DRL er tussen zet of het lukt.
Iemand anders nog een idee?
Zitten h3 led-lampjes in bij mij.
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

Re: Org.Schijnwerpers grill R56 licht mee laten schijnen

28 okt 2015, 13:05

Als de ruimte er is, zou ik een extra gat boren voor een gloeilamp-fitting of kleine led's zodat je stadslicht naast grootlicht hebt.
Ik durf niet te zeggen of je 't gewenste effect krijgt met zo'n DRL-schakelkast. Misschien kun je er ergens eentje lenen zodat je 't kunt proberen? :D
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Barracuda_82
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Oss
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 jan 2015, 07:25

Re: Org.Schijnwerpers grill R56 licht mee laten schijnen

28 okt 2015, 13:14

Ik weet niet hoe het zit bij originele Mini spotlights, maar die van Wipac zijn een volledig glazen unit. Da's wat lastiger om gaten in te boren.

Ik denk dat het makkelijker is om met het grootlicht en de DRL twee relais te laten schakelen, eentje met een laag voltage (drl) en één met gewoon 12v (groot licht).

Zelf ben ik van plan om een paar H3 LED lampen te monteren met een lage opbrengst (desnoods een paar LEDjes op de lamp verwijderen of afplakken) en ze als fulltime DRL toe te passen.
Roland B
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Katwijk
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 jul 2015, 19:05

Re: Org.Schijnwerpers grill R56 licht mee laten schijnen

28 okt 2015, 13:35

Afbeelding


Afbeelding

DRL strips van de action om het glas heen geplakt.
Arnebut
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 jun 2015, 17:17

Re: Org.Schijnwerpers grill R56 licht mee laten schijnen

28 okt 2015, 17:56

Gaatje boren vind ik zonde,maar ik had ergens wel gelezen dat je met weerstanden zoiets kan maken,eigenlijk het zelfde als bij DRL, overdag en met normale verlicht klein beetje verlichting en zodra je groot licht geeft volledig licht uit de schijnwerpers.heb al DRL in me mistlampen zitten
Afbeelding

Terug naar “Exterieur”