Rear Swaybar

Morten
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 okt 2016, 12:25

Rear Swaybar

05 dec 2016, 20:26

Ik wil graag op mijn R55 D een swaybar aan de achterzijde plaatsen, hier zit nu namelijk geen swaybar.
Is de Swaybar van de R55 en R56 gelijk? M.a.w, kan ik gewoon een swaybar van een R56 overnemen?

Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden? Of zijn de swaybars + endlinks van interwebz gewoon Plug & Play? Hebben jullie nog een tip qua merk? Of gewoon OEM?
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Rear Swaybar

06 dec 2016, 08:10

Waar bedoel je?
Onder de auto of wil je boven in de auto een stang?

Onder de auto heb je gewoon een torsiestang zitten. Kan hooguit uitzoeken of die van een S wat toevoegd
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Bas-sie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 57
Lid geworden op: 06 nov 2016, 10:42

Re: Rear Swaybar

06 dec 2016, 13:52

Hij bedoeld denk ik de stabilisatorstang voor achter?
Morten
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 okt 2016, 12:25

Re: Rear Swaybar

06 dec 2016, 16:30

BMX schreef:Waar bedoel je?
Onder de auto of wil je boven in de auto een stang?

Onder de auto heb je gewoon een torsiestang zitten. Kan hooguit uitzoeken of die van een S wat toevoegd

Swaybar/anti roll bar. Zoals ik al aangaf, aan de achterzijde (onderkant) van de auto.
Ik heb er nu GEEN, vandaar de vraag. Ik zie ze van H&R of ST voorbijkomen op internet, maar ook origineel. Wellicht heeft er al iemand een beetje mee geëxperimenteerd en kan verklappen wat hij/zij er van vind.

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”