MINI Countryman binnenkort in Nederland te bewonderen

Alles over de MINI Countryman (voorheen Crossover) en de nieuwe MINI Paceman (Countryman Coupé).
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

MINI Countryman binnenkort in Nederland te bewonderen

16 apr 2010, 18:41

De MINI Countryman die pas in september in de showroom staat is volgende week voor een bliksembezoek in Nederland. Van MINI Nederland ontving de NewMINIclub een uitnodiging voor alle leden voor deze Meet & Greet.

MINI Nederland wil de NewMINIclub, als echte fans van ons mooie merk, de kans geven de auto te zien op een geheime locatie…

Hoe gaat dit in zijn werk?

MINI Nederland gaat de MINI fans alert maken op dit speciale event door een bericht via social media te verspreiden! Dus via de NewMINIclub en via andere social media kanalen. In dit bericht staat waar de MINI Countryman te bewonderen zal zijn. Door deze informatie te delen met fans en friends hopen wij iedereen enthousiast te maken om de Countryman te komen bekijken.

MINI Nederland gaat een MINI Twitter account starten waarop nieuwtjes en reacties achtergelaten kunnen worden en waarop ook links achtergelaten worden naar onze club. Op dit moment worden alle MINI-nieuwtjes nog gedeeld via het Twitteraccount van BMW Group Nederland. http://twitter.com/BMWGroup_NL

De fans kunnen zich dan via Twitter aanmelden voor de onthulling van de Countryman. Op deze manier wil MINI Nederland de reacties van de fans peilen en weten men meteen hoeveel mensen van plan zijn om te komen. Er is wel een minimum aantal aanmeldingen nodig om dit event door te kunnen laten gaan.

We wachten in spanning af op wat komen gaat!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

17 apr 2010, 03:27

Cool en leuk initiatief! 8)

Komen de hints ook hier te staan? :wink:
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Lage Zwaluwe
Berichten: 1421
Lid geworden op: 10 mei 2007, 10:36

17 apr 2010, 10:03

Dik! Ik zeg treintje vanuit Breda naaaaar.... ??? :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

17 apr 2010, 11:39

heb wel interesse om de Countryman alvast te zien, alleen gebruik ik geen twitter en ben ik dat ook niet van plan.

Ik heb van mijn dealer een toezegging om in juni te gaan rijden, da's al een stuk minder gecompliceerd, hoef alleen maar te wachten op zijn belletje. :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

17 apr 2010, 13:42

Gaaf! Wat wordt het twitter account?
ga ik die volgen :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Gebruikersavatar
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Eindhoven
Berichten: 423
Lid geworden op: 23 okt 2007, 16:06

18 apr 2010, 07:33

Leuk! :o Ik ben ook benieuwd! Even gaan leren twitteren dan...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

18 apr 2010, 08:48

hebben jullie ook een brief gehad van de dealer? Uitnodiging voor sneak preview juni/juli (met proefrit, zoals ik het begreep...).
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

18 apr 2010, 09:00

mushrop schreef:hebben jullie ook een brief gehad van de dealer? Uitnodiging voor sneak preview juni/juli (met proefrit, zoals ik het begreep...).
uhhhhh nee.

Maar dat kan nog komen he.
Linda werkt immers bij Ekris. :wink:

Maar van onze eigen dealer krijgen we niet veel post meer :evil: .
Afbeelding
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

18 apr 2010, 21:54

BMW X3 schreef:
mushrop schreef:hebben jullie ook een brief gehad van de dealer? Uitnodiging voor sneak preview juni/juli (met proefrit, zoals ik het begreep...).
uhhhhh nee.

Maar dat kan nog komen he.
Linda werkt immers bij Ekris. :wink:

Maar van onze eigen dealer krijgen we niet veel post meer :evil: .
Ik vond het ook al zo rustig in de postbus... :evil:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

18 apr 2010, 23:49

De vorige sneak preview (van de R56) was erg leuk georganiseerd.

Als de Countryman review ook zo gerganiseerd wordt is het zeker een aanrader.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

19 apr 2010, 00:41

Echt waar wie wil dit ding zien... Ik heb hem bekeken op Geneve en da ding is lelijk... nie normaal meer... Ze hadden het merk MAXI in t leven moeten roepen!

MR
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Harderwijk
Berichten: 821
Lid geworden op: 08 sep 2006, 14:30

19 apr 2010, 15:08

Het is de bedoeling dat er in juni een soort van klantenevenement komt.. Eind van deze maand word daar meer over bekend gemaakt.. Ik weet ook nog niet hoeveel mensen we mee mogen nemen, en waar het is.. Dus voor mij ook spannend..

Hou jullie op de hoogte..
okke
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 170
Lid geworden op: 04 jan 2009, 13:20

19 apr 2010, 21:05

dit kreeg ik net van mijn dealer: :mrgreen:

Beste MINI relatie,

Nog 152 dagen 13 uur en 7 minuten te gaan.

De MINI Countryman die pas in september in onze showroom staat, voor de officiële introductie, is komende week voor een bliksembezoek in Nederland. Op een nog onbekende datum en locatie zal de auto aan haar fans gepresenteerd worden. Dé kans om de MINI Countryman op hele korte termijn al in het echt te bewonderen.

MINI Nederland gaat de details over deze ontmoeting via het Twitter account http://twitter.com/BMWGroup_NL bekend maken. Uiteraard zullen wij zodra de datum en locatie bekend is je ook direct op de hoogte brengen. Mis het niet!

Hou daarnaast de snelwegen in de gaten. De nieuwe MINI Countryman zal vanaf dinsdag 20 april een aantal dagen op een truck door Nederland toeren.

Hierbij willen we benadrukken dat deze kennismaking niet de sneak preview is waarover we eerder bericht hebben. Het bliksembezoek is een brede bekendmaking van de nieuwe MINI Countryman aan het Nederlandse volk. Voor de sneak preview die in juni/juli zal plaatsvinden, ontvang je een uitnodiging zodra de informatie hieromtrent bekend is.
DrAtomic
Be Mini
Be Mini
Locatie: Haarlem
Berichten: 472
Lid geworden op: 29 mei 2009, 00:35

20 apr 2010, 03:12

Dit is wat voor de "Wheelgap kills" mannen... SOS
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

20 apr 2010, 09:31

Gewoon schroefset eronder en op z'n buik :mrgreen: . Ik vind het wel een leuk ding, maar moet 'em eerst in het echt zien.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”