CoolerWorx shortshifters

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

CoolerWorx shortshifters

15 aug 2017, 11:31

Onlangs ben ik op MITP in Engeland benaderd om aanspreekpunt te worden voor Nederland mbt de CoolerWorx shifters, niet alleen voor MINI maar ook alle andere merken waar ze shifters voor hebben ontwikkeld, of nog gaan ontwikkelen.

Om dit heuglijke feit te kunnen delen met jullie, mag ik een groupbuy op zetten, net zoals dit in Engeland is gedaan met wel hele goede prijzen!

De normale retail prijs van deze shifter is 699 euro, exclusief verzendkosten

Prijzen zijn als volgt voor de R53/R56 shifters:
Vanaf 5-9 shifters: 600 euro
Vanaf 10 shifters: 575 euro
Deze prijs is wanneer er een zwarte pookknop geleverd wordt. De gekleurde knop is leverbaar voor 40 euro extra en is leverbaar in Blauw, rood, groen, geel, zilver en donkergrijs.
Indien gewenst is het ook mogelijk om de gehele pook in kleur te krijgen. Dit is tegen een meerprijs van 80 euro.
Verschepen binnen Nederland is uiteraard mogelijk tegen porto-kosten en naar Belgie is ook geen probleem.

NOTE:
Pre-Facelift R53's moeten Facelift schakelkabels hebben om deze shifter te kunnen monteren

Deze aanbieding geldt tot en met 15 september waarna de totale order de deur uit zal gaan. Voor die datum moet er ook betaald zijn, ik kan geen 10+ shifters voorschieten helaas.

PS: We zijn inmiddels ook bezig om het gamma producten uit te breiden met CoolerWorx dus wellicht volgen er snel nog veel meer mooie producten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Afgeronde groupbuys”