22 t/m 24 mei: MINI United 2009 in Silverstone

Het vervolg van MINI UNITED 2007 in Nederland, in 2009 in Engeland bij circuit Silverstone.
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

27 okt 2008, 17:47

Roald schreef:Owkee, Ik meld me ook definitief aan de dagen zijn als vrij geregeld.... alleen...

Wie is er bezig met kamer of gaan mensen aan het circuit zitten. Is het al bekent wie er met de trein gaan en wie met de boot en op welke dag.

Ik heb het gehele topic gelezen alleen ik zie nergens defintieve lopende zaken.

Ik hoor het wel... :P 8)
Kijk even in één van mijn laatste berichten in dit topic. Wij zitten in Silverstone in een B&B. Er zijn er daar nog wel een paar meer. Of wiij met de trein of de boot gaan weten we nog niet. We vertrekken in ieder geval op Hemelvaartsdag en blijven waarschijnlijk iets langer dan in week in Engeland. We gaan een lekker tripje door de Dales maken.

Groet,

Hans en Sabine
:ralley
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Mini Edwin
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nieuwpoort NL
Berichten: 168
Lid geworden op: 29 sep 2007, 14:21

28 okt 2008, 16:07

Wij hebben al alles geboekt en wij gaan met de boot. 8)
FRANK69
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: sint-katelijne-waver (belgie)
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2008, 16:46

09 nov 2008, 09:53

Ligt hier precies een beetje stil :?
Bed&breakfast is geboekt en we gaan met de trein 8)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

09 nov 2008, 13:38

Gaan we nu met een groep proberen er naartoe en weer terug te rijden? Wel zo leuk toch?

Dan moeten we eerst overeenstemming over in ieder geval de reis er naartoe lijkt me. Veel mensen hebben vrij vanaf Hemelvaartsdag t/m Pinksteren dus de heen- en terugreis zou ruim genomen kunnen worden.

Ik zou zelf graag vrijdag vroeg heen zodat we er vrijdagmiddag zijn en misschien zondag ongeveer de laatste boot terug zodat we zondag zo lang mogelijk kunnen blijven. Laat in bed is niet zo erg, 2e pinksterdag kan er uitgeslapen worden.

Andere mogelijkheid is dus al donderdag gaan en maandag terug, misschien leuk te combineren met een rit door het Engelse landschap op vrijdagmorgen en misschien kunnen we zondags ook nog wat bedenken aangezien het meestal op MU om 17.00u leegloopt op zondag.

Anders boek ik ook gewoon en laat dan weten wat het is geworden en dan zien we wel hoe groot (of hoe klein) de groep is geworden om samen te rijden.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

09 nov 2008, 13:46

Ik ben bezig met een hotel in de buurt. Nu aan de telefoon met de UK

ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer info weet. :D
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

09 nov 2008, 17:05

Vrijdag vroeg lijkt me ook prima en gezellig als we met een hele bulk daar naartoe gaan.. maar het blijft natuurlijk lastig om iedereen op dezelfde dag, uur, minuut samen te laten komen..

Ik ben al blij dat ik een slaapplekkie heb.. Nu de rest nog. :mrgreen:
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

09 nov 2008, 22:36

Wij willen nog even wachten.
Eerst eens kijken wat de overtocht gaat kosten. dat is nu helaas nog niet bekend.
Wij willen of woensdagavond laat, en anders op donderdagochtend vroeg naar de overkant.
En op Zondag of Maandag weer terug.

Dan kunnen we nog eens wat van Engeland bekijken. We zijn er dan toch.

Annet
Afbeelding
Mellow_Ron
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 354
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:43

10 nov 2008, 08:14

Lijkt mij ook leuk om zo lang mogelijk te genieten, dus inderdaad woensdagavond al heen, of anders donderdag vroeg. Donderdag is toch al een vrije dag dus dan kan je er net zo goed gebruik van maken!

Pauline
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Mortsel, Antwerpen
Berichten: 5849
Lid geworden op: 30 aug 2008, 11:23

10 nov 2008, 11:20

Ik zou eigenlijk ook enorm graag gaan, maar mijn examens liggen daar vlak achter :(
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

10 nov 2008, 12:34

GeoBem007 schreef:Ik zou eigenlijk ook enorm graag gaan, maar mijn examens liggen daar vlak achter :(
Wat is er nu belangrijker? MINI Of Examens...

Dacht ik ook ja MINI :D :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

10 nov 2008, 22:30

Berthil schreef:Gaan we nu met een groep proberen er naartoe en weer terug te rijden? Wel zo leuk toch?

Dan moeten we eerst overeenstemming over in ieder geval de reis er naartoe lijkt me. Veel mensen hebben vrij vanaf Hemelvaartsdag t/m Pinksteren dus de heen- en terugreis zou ruim genomen kunnen worden.

Ik zou zelf graag vrijdag vroeg heen zodat we er vrijdagmiddag zijn en misschien zondag ongeveer de laatste boot terug zodat we zondag zo lang mogelijk kunnen blijven. Laat in bed is niet zo erg, 2e pinksterdag kan er uitgeslapen worden.

Andere mogelijkheid is dus al donderdag gaan en maandag terug, misschien leuk te combineren met een rit door het Engelse landschap op vrijdagmorgen en misschien kunnen we zondags ook nog wat bedenken aangezien het meestal op MU om 17.00u leegloopt op zondag.

Anders boek ik ook gewoon en laat dan weten wat het is geworden en dan zien we wel hoe groot (of hoe klein) de groep is geworden om samen te rijden.
Op zich lijkt ons dit ook wel aardig. Wij willen op donderdag de oversteek maken en dan blijven tot ergens in de loop van de week erop. Ook wij willen even lekker toeren door de streek en overnachten in lokale B&B's. Voor MU hebben wij al accomodatie in Silverstone geregeld met aankomst op donderdag en vertrek daar op zondag. Wij weten nog niet hoe we de oversteek willen maken, we zien wel of er tzt nog initiatieven zijn om met een groep heen te reizen.

Hans en Sabine
:ralley
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

10 nov 2008, 22:47

klopt.
Pinksteren is een week later.

wij gaan dan ook maandag maar gewoon vrij nemen. Lekker een minivakantie.

Annet
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

10 nov 2008, 22:50

Enkele ideetjes voor degenen die er heen gaan:

Eurotunnel (trein)
Heen op de 22e mei (vroeg) = 62 euro
Terug op de 25e mei (laat) = 62 euro
Totaal voor de "overtocht"/"onderdoorgang" = 124 euro
www.eurotunnel.com (van Calais naar Dover)

Norfolkline (boot)
Heen op de 22e (vroeg) = 32 euro
Terug op de 25e (laat) = 32 euro
Totaal voor de "overtocht" = 64 euro
www.norfolkline.com
(2 uur eerder heen en 2 uur later terug scheelt 13 euro per enkele reis) dan totaal 38 euro voor 1 MINI met 4 personen!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “MINI United 2009 Silverstone”