22 t/m 24 mei: MINI United 2009 in Silverstone

Het vervolg van MINI UNITED 2007 in Nederland, in 2009 in Engeland bij circuit Silverstone.
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

20 nov 2008, 22:27

In de haast vanochtend helemaal vergeten te melden :oops: , Ida bedankt voor deze tip :D !!
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

20 nov 2008, 22:34

Goede herinneringen aan Park Inn hotel in Northampton.

Vraag maar aan Berthil, je kunt daar in de buurt prima eten :P
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

20 nov 2008, 22:34

:)) graag gedaan
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

20 nov 2008, 22:49

Arjan schreef:Goede herinneringen aan Park Inn hotel in Northampton.

Vraag maar aan Berthil, je kunt daar in de buurt prima eten :P
Mss toch nog een reden om mee te gaan ????? :lol:
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

21 nov 2008, 11:59

De tamtam doet z'n werk , dus weet ik dat MINI de locatie Silverstone nog steeds niet bevestigd heeft.
Hoewel ik het me haast niet kan voorstellen dat het nog wijzigt, zijn ze nog met 2 andere locaties in gesprek. Er is beloofd dat uiterlijk januari de locatie ook bekend wordt gemaakt. Deze informatie komt vanuit het hoofdkantoor in Duitsland. (Dit is in tegenspraak tot de aankondiging die MINI ten overstaan van honderden mensen op het Let's MINI event in Hildesheim deden in deze zomer.)
We zien wel...


Mijn plan is een week eerder naar Engeland te gaan en dan lekker in het noorden te gaan toeren + hiken. Dan zak ik af naar Mini United en kom ik de maandag of dinsdag daarop weer terug.

Daarnaast gaat P&O Ferries een speciaal MINI aanbod doen voor overtocht vanuit Calais, Rotterdam of Zeebrugge... meer informatie zal volgen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

21 nov 2008, 20:06

@mr schreef:
hanskramer schreef:Wij willen met de donderdag boot van 12.00 uur
Ditto... Alleen ga ik Zondag al terug. Hoe gaan we een beetje coordineren om te kijken wie wat waar en wanneer?
Vanaf waar vaar jij?

Als ideetje:

Heenreis
Woensdag 20 Mei:
--------------------
Boot:


Trein:


Donderdag 21 Mei
--------------------
Boot:


Trein:


Vrijdag 22 Mei:
--------------------
Boot:

Trein:


=========================
Terugreis:
=========================
Zaterdag 23 Mei :s
-----------------------------
Boot:


Trein


Zondag 24 Mei:
-----------------------------
Boot:


Auto:


Anders:
--------
@MR

Hou jij een overzichtje bij van wie op welk dag op welke manier naar Mini United reist? Wij verblijven tijdens MU in Silverstone in B&B, Pemburry House. www.pembury.f2s.com
Misschien dat zij ook nog plaats hebben voor de mensen die nog niets hebben kunnen vinden. Ik weet dat er nog een paar mini's zitten. Ik ga binnenkort definitief booken voor de overtocht van Calais naar Dover. (rond 12.00 uur op hemelvaartsdag)
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

22 nov 2008, 11:01

parkinn hotel geboekt en de boot ook!! :D

:-)) kan niet meer missen.. GAAN met die banaan!! :D was incl. betalings kosten 95euro kwijt voor 2personen MET auto!!! :-)) :-))

heb er zin an!!

Coen
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

22 nov 2008, 12:17

YEAH!!!!!!!!!!!!!!! Here we come! 8)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

22 nov 2008, 19:33

Coen, welke boot heb je heen en welke terug dan?
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

22 nov 2008, 20:06

Deze link Berthil: www.aferry.nl
Calais - Dover
De boot van 10.00 uur heen en van 16.25 terug met Seafrance :))
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

22 nov 2008, 20:39

Blont-007 schreef:Deze link Berthil: www.aferry.nl
Calais - Dover
De boot van 10.00 uur heen en van 16.25 terug met Seafrance :))
Precies!!

die dus.. :D

Coen
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 875
Lid geworden op: 06 feb 2008, 16:52

23 nov 2008, 09:53

hanskramer schreef: @MR

Hou jij een overzichtje bij van wie op welk dag op welke manier naar Mini United reist? Wij verblijven tijdens MU in Silverstone in B&B, Pemburry House. www.pembury.f2s.com
Misschien dat zij ook nog plaats hebben voor de mensen die nog niets hebben kunnen vinden. Ik weet dat er nog een paar mini's zitten. Ik ga binnenkort definitief booken voor de overtocht van Calais naar Dover. (rond 12.00 uur op hemelvaartsdag)
Yep..... zal dit wel even doen in een schoon topic :-) Vanavond even aan beginnen.

Ar.
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 875
Lid geworden op: 06 feb 2008, 16:52

23 nov 2008, 09:58

mderijke schreef:De tamtam doet z'n werk , dus weet ik dat MINI de locatie Silverstone nog steeds niet bevestigd heeft.
Hoewel ik het me haast niet kan voorstellen dat het nog wijzigt, zijn ze nog met 2 andere locaties in gesprek. Er is beloofd dat uiterlijk januari de locatie ook bekend wordt gemaakt. Deze informatie komt vanuit het hoofdkantoor in Duitsland. (Dit is in tegenspraak tot de aankondiging die MINI ten overstaan van honderden mensen op het Let's MINI event in Hildesheim deden in deze zomer.)
We zien wel...
Vreemde vraag misschien, maar hoe krijg je die info?
Mini moet denk ik al weten waar de nieuwe MU gaat komen. De voorbereidingen van een dergelijk zal wel niet in 4 maandjes gedaan worden ;)

Ar.
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

23 nov 2008, 14:09

@mr schreef:
hanskramer schreef: @MR

Hou jij een overzichtje bij van wie op welk dag op welke manier naar Mini United reist? Wij verblijven tijdens MU in Silverstone in B&B, Pemburry House. www.pembury.f2s.com
Misschien dat zij ook nog plaats hebben voor de mensen die nog niets hebben kunnen vinden. Ik weet dat er nog een paar mini's zitten. Ik ga binnenkort definitief booken voor de overtocht van Calais naar Dover. (rond 12.00 uur op hemelvaartsdag)
Yep..... zal dit wel even doen in een schoon topic :-) Vanavond even aan beginnen.

Ar.
Een klein foutje, we varen met Norfolkline http://www.norfolkline.com en die varen vanuit Duinkerken, ook in Frankrijk maar iets dichterbij voor ons. De overtocht die om 12:01 vertrekt kost 42 euro voor de auto inclusief de passagiers. De overtocht zelf duurt circa 1.45 uur.
(haai)

Er is overigens ook al een topic waarin een lijst met deelnemers staat.(nog niet hoe ze de oversteek maken)
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

24 nov 2008, 12:35

@mr schreef: Vreemde vraag misschien, maar hoe krijg je die info?
Mini moet denk ik al weten waar de nieuwe MU gaat komen. De voorbereidingen van een dergelijk zal wel niet in 4 maandjes gedaan worden ;)

Ar.
Als je kijkt naar Zandvoort 2007, werd de locatie Zandvoort ook pas in Januari 2007 besloten in het MINI hoofdkantoor. Daarnaast zijn de toeleveranciers (bijv catering, kartbaan, mini shop, evenementen) allemaal uit Duitsland afkomstig en rechtstreeks ingehuurd door MINI hoofdkantoor Duitsland. De enige Nederlandse leveranciers op Zandvoort waren de parkeerwachten.
Voorts zijn de plattegronden van circuits (buiten de baan) onderling redelijk vergelijkbaar en kun je dus makkelijk wisselen.
Dus volgens mij kunnen voorbereidingen al lang in gang zijn zonder dat de eindlocatie definitief is.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “MINI United 2009 Silverstone”