Iets totaaaaaal anders.....

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Gebruikersavatar
Mini cooper nh
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Beverwijk
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:04

Iets totaaaaaal anders.....

25 dec 2015, 13:55

De mini cooper gaan we als het even mee zit volgende week ophalen en anders in de eerste week van januari. Zie Bijna een cooper eigenaar
viewtopic.php?t=38725

Naast de mini heb ik gisteren mijn andere nieuwe ride opgehaald....totaal wat anders dan de mini maar ook een opvallende en toch ook wel bijzondere wagen.
Het leuke is met deze wagen dat iedereen er wel een mening over heeft (net als de mini).

Over het algemeen zijn er slechts twee kampen als het over deze wagen gaat....je vindt hem of leuk of je moet er niets van hebben. Je raadt het al, ik vind hem leuk en vooral omdat hij anders is dan de rest.

Wat is het dan?? Nou deze staat nu voor de deur:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Heb er sinds gisteren zo'n 50 km in gereden en tot nu toe bevalt hij prima. Daar waar de mini lekker hard is en vooral racy is deze wagen relaxed en op comfort gericht. Leuke afwisseling.

Het is de 1.6 diesel met handbak...automaat van Citroën (de ETG bak) is dramatisch.
Verder helemaal zwart uitgevoerd, incl de zwarte velgen, pano dak, navigatie, automatisch in en uit parkeren (geinige functie), dab radio, enz... Erg compleet iig.
Laatst gewijzigd door Mini cooper nh op 25 dec 2015, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
"I'm a trained professional, this is how I roll"
RobbertKoppies
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 dec 2013, 00:17

Re: Iets totaaaaaal anders.....

25 dec 2015, 14:01

De meningen liggen denk ik ver uit elkaar van de Cactus maar ik ben er fan van! Mits de kussens in dezelfde kleur als de lak. :icon_top:
http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Mini cooper nh
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Beverwijk
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:04

Re: Iets totaaaaaal anders.....

25 dec 2015, 23:31

Thnx, net weer een paar km's gemaakt van en naar het kerstdiner, stuurt echt top

Kleur is bij de cactus idd heel belangrijk, de introductie kleur destijds was een vreemde kleur geel....in die kleur is het echt een andere auto...niet mijn ding iig.

Motor is volgens mij idd dezelfde als in de R55/56, alhoewel ik de bewijzen op internet nog niet direct kan vinden.
"I'm a trained professional, this is how I roll"
Ri
Rini

Re: Iets totaaaaaal anders.....

27 dec 2015, 15:00

Mini cooper nh schreef:Thnx, net weer een paar km's gemaakt van en naar het kerstdiner, stuurt echt topAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Kleur is bij de cactus idd heel belangrijk, de introductie kleur destijds was een vreemde kleur geel....in die kleur is het echt een andere auto...niet mijn ding iig.

Motor is volgens mij idd dezelfde als in de R55/56, alhoewel ik de bewijzen op internet nog niet direct kan vinden.

Blijft leuk zo'n cactus :icon_top:
Toevallig stond er gisteren precies dezelfde bij mij om de hoek in Raamsdonksveer.

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”