Dashboard

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Michdapp
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2016, 18:22

Dashboard

08 feb 2016, 19:17

Hallo , heb even een vraagje .
Heb sinds zaterdag een mini Cooper s uit 2003 gekocht ,
Maar nu was ik wel benieuwd waarvoor dat knopje ( of lichtje ) dient dat boven op mijn dashboard zit .
Kan dit nl nergens vinden , niet op internet en ook niet in de handleiding ..
Heb wel zo,n iedee dat het mss van een alarm kan zijn , maar deze kan ik ook nergens vinden .
In de mini zit ook een navigatie en als je gied kijkt zit daar boven ook een oogje of zo , maar deze licht ook niet op .. Ook geen iedee waarvoor die bestemd is ..
Verder is de mini helemaal top ..
Ben benieuwd of iemand weet wat het kan zijn , alvast bedankt.. :-))
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Dashboard

08 feb 2016, 20:00

Hallo, welkom op het forum... Wij houden van foto's van de nieuwe bolides! (hint, hint! )

Enne, jouw vraag over dat lampje op het dashboard is al veel vaker gesteld... 't Is een sensor voor de airco; dus geen alarm lampje, oid.
Alarmlampje, uiteraard alleen als je alarm hebt, zit op 1 van de hendels aan het stuur. Bij de pre-facelift zit ie rechts, bij de facelift zit ie aan de linker hendel.

Oogje bij de navigatie zegt mij zo niks, zou gokken op een lichtsensor om het scherm wat te dimmen als het donkerder wordt...
Michdapp
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2016, 18:22

Re: Dashboard

08 feb 2016, 20:26

Robbert , bedankt voor je snelle reactie ,
Nu weten we het dus .Top
Ik zal binnenkort even wat foto,s maken en hier plaatsen .
We zijn erg blij met de mini ( vooral mijn vrouw hahahaha )
En de mini rijd super...
Over dat oogje of sensor ( wel boven in de NAvi ) kom ik mss nog wel achter , onder zit wel een licht sensor las ik in de beschrijving .
Maar in ieder geval bedankt ...

Terug naar “MINI-talk”