Vrouwelijke Tommie

Hier kunnen de vrouwelijke MINI-rijders zich helemaal uitleven.
MiniBeardie
Be Mini
Be Mini
Locatie: Voorhout
Berichten: 449
Lid geworden op: 29 jan 2008, 10:18

Vrouwelijke Tommie

02 jun 2009, 16:38

Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Breda
Berichten: 2565
Lid geworden op: 05 okt 2006, 19:40

Vrouwelijke Tommie

02 jun 2009, 16:40

Afbeelding

Weer een nieuwe gadget voor de dames.
Maar was een navigatiesysteem niet altijd al iets echt voor vrouwen? >) echte mannen gebruiken toch nog een hardcore wegenkaart of richtings gevoel :mrgreen:


@PC een echte must have voor je betreffende de kleur en versieringen :wink:


Limited Edition White Pearl, een op en top vrouwelijk navigatiesysteem

~De eerste TomTom speciaal voor vrouwen~

Amsterdam, 2 juni 2009 – TomTom, wereldwijd toonaangevend aanbieder van draagbare navigatie-oplossingen, introduceert vandaag een heel bijzonder product – een navigatieapparaat dat speciaal voor vrouwen ontworpen is.

De TomTom White Pearl is gebaseerd op de TomTom ONE IQ Routes™ editie, maar is toch net even anders. Met zijn luxe vormgeving en speciale content zorgt dit apparaat voor stijlvolle, ontspannen en prettige navigatie.

Het apparaat gaat door de afwerking in prachtige parelglans en bijpassende EasyPort™-houder een stapje verder in de typische uitstraling en gevoel van een persoonlijk TomTom navigatieapparaat. Het design bestaat uit een subtiel design, dat fraai doorgezet wordt in het opstartscherm.

White Pearl en de houder kunnen schoon en veilig worden opgeborgen in een bijpassend zijden tasje met trekkoord, dat de set compleet maakt. Hierdoor is het apparaat zeer eenvoudig mee te nemen en kan het zelfs in het kleinste handtasje worden gestopt.

In het apparaat is ook een handige set Nuttige Plaatsen geïnstalleerd. Met categorieën zoals “Places to be seen”, “Shop ‘til you drop” en “everyday fashion” kunnen bestuursters gemakkelijk naar de beste plaatsen navigeren. Dat zijn winkels – van modezaken tot interieurzaken –, maar ook restaurants, clubs, cafés, lunchrooms, bioscopen en theaters, waardoor bestuursters de omgeving grondig kunnen verkennen.

“We hebben dit apparaat speciaal aantrekkelijk voor vrouwen gemaakt, door de uitstekende navigatie-eigenschappen te combineren met een beetje fun, exclusiviteit en stijl”, zegt Corinne Vigreux, Managing Director bij TomTom. “Vrouwen vormen een belangrijk marktsegment dat in het verleden op grote schaal genegeerd is door fabrikanten van consumentenelektronica. We beginnen nu in te zien hoe belangrijk deze groep is en hebben daarom dit speciale product ontwikkeld.”

Deze speciale editie wordt slechts in een aantal geselecteerde winkels verkocht waaronder Dixons en Wehkamp.nl.

Het apparaat beschikt over de gebruikelijke uitstekende navigatie-eigenschappen en basiskenmerken, zoals: gemakkelijk in gebruik, voorzien van Map Share technologie, en het Help me! menu. Het is ook voorzien van de eersteklas IQ Routes technologie van TomTom, waardoor gebruiksters automatisch de meest betrouwbare reis- en aankomsttijden te zien krijgen op hun apparaat, en geavanceerde rijstrookaanwijzingen, zodat gebruiksters altijd weten welke rijbaan ze moeten nemen als ze op gecompliceerde wegen rijden.

De aanbevolen verkoopprijs van de nieuwe TomTom White Pearl is € 199 en zal vanaf half juni beschikbaar zijn.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

02 jun 2009, 17:30

Eindelijk! :D :D

Ik had de mijne al roze gepimpt maar nu maar eens wat paarse accenten aan gaan brengen. 8)
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:
Berichten: 1267
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:47

07 jun 2009, 21:58

Hebbuh, hebbuh, hebbuh!! Ben niet hebberig :mrgreen:

Hier heb ik nou al die tijd op gewacht, ben bijna jarig dus :))
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

08 jun 2009, 17:41

Wow past leuk bij m'n MINI.

wit en krullen-design. 8) 8) 8) Ik zeg hebbuh!!!!!

Kan Marc geen groupbuy regelen voor ons :mrgreen: :wink:


gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Breda
Berichten: 2565
Lid geworden op: 05 okt 2006, 19:40

Re: Vrouwelijke Tommie

08 jun 2009, 21:09

Ries schreef: @PC een echte must have voor je betreffende de kleur en versieringen :wink:
Hehe eindelijk :wink:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

Re: Vrouwelijke Tommie

08 jun 2009, 23:33

Ries schreef:
Ries schreef: @PC een echte must have voor je betreffende de kleur en versieringen :wink:
Hehe eindelijk :wink:
jaaaaaaaaaaaa lees het nu pas :oops:

Maar oog voor detail hoor, Ries. :wink:


Afbeelding



En tsja dit is dus iets wat ik MOET hebben.


Goh zie ineens overal m'n krullen opduiken. Copyright............... :mrgreen:

gr, PC :))
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

09 jun 2009, 11:18

Zo ik ben weer terug uit Turkije - na een dag F1 en bezoek van vrienden - en wordt overspoeld met berichten over de nieuwe vrolijke tomtom.... :lol: :lol:

Groupbuy is wat lastig... ik werk ook al een aantal maanden niet meer voor TomTom en daar inkopen was nooit goedkoper dan een goede webshop.

Ik kan jullie allemaal aanraden om hem te bestellen bij www.navitrack.nl. Dat is echt één van de goedkoopste shops waar je hem kunt krijgen en ze leveren goede service.

MR
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

09 jun 2009, 13:49

MR schreef:Zo ik ben weer terug uit Turkije - na een dag F1 en bezoek van vrienden - en wordt overspoeld met berichten over de nieuwe vrolijke tomtom.... :lol: :lol:

.

MR
hihi ik :mrgreen: was dus niet de enige :wink:

Maaruh bedankt MR :wink: :-)) (shakeit)

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

09 jun 2009, 14:29

PC dan kan je em net gelijk ik je gps op je grote klok zetten in het midden :p
toch blijft dat de leukste plek om hem te plakken :D
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 2485
Lid geworden op: 24 sep 2007, 09:58

09 jun 2009, 16:10

In het apparaat is ook een handige set Nuttige Plaatsen geïnstalleerd. Met categorieën zoals “Places to be seen”, “Shop ‘til you drop” en “everyday fashion” kunnen bestuursters gemakkelijk naar de beste plaatsen navigeren. Dat zijn winkels – van modezaken tot interieurzaken –, maar ook restaurants, clubs, cafés, lunchrooms, bioscopen en theaters, waardoor bestuursters de omgeving grondig kunnen verkennen.
Mogen dat nu net de lokaties zijn die de dames zonder navi kunnen vinden...
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

22 jun 2009, 09:22

Ze liggen vandaag in de winkels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)


bij Dixons te bestellen zonder bezorgkosten!!!! dus gilrzzzzzzzzzzzzzzzzzz :wink:

hebbuh?, klikkerdeklik!!!!!!



gr, PC :))
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:
Berichten: 1267
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:47

22 jun 2009, 11:37

Pretty Cooper schreef:Ze liggen vandaag in de winkels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)


bij Dixons te bestellen zonder bezorgkosten!!!! dus gilrzzzzzzzzzzzzzzzzzz :wink:

hebbuh?, klikkerdeklik!!!!!!

gr, PC :))
Jaaaaaaaa, ikke ook HEBBUH, ga hem van de week kopen in de winkel :)) iemand al in het echt gezien??? ben benieuwd.....
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

22 jun 2009, 21:43

..ik heb al een navi..
zouden ze ook alleen het zakje verkopen???? :mrgreen: :wink:
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

25 jun 2009, 23:14

[web]http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkA ... 53565&SM=5[/web]



Als je wilt dus morgen in huis :wink:


gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Terug naar “Girlzz-corner”