Girlpower

Hier kunnen de vrouwelijke MINI-rijders zich helemaal uitleven.
Het Automeisje
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 nov 2013, 09:02

Girlpower

19 nov 2013, 13:51

Hoi Dames,

Ik ben nieuw hier op het forum. Daarom leek het me leuk om naast het voorstellen van mij en mijn MINI in Who are U? ook hier een berichtje achter te laten.

Ik ben echt blij om te zien dat er hier ook genoeg vrouwen zijn die gek zijn van auto's of MINI in het bijzonder. Hebben jullie mijn website http://www.hetautomeisje.nl" onclick="window.open(this.href);return false; al eens bezocht? Hier wordt een nieuwe draai gegeven aan het begrip ‘’Automeisje’’. Geen pitpoes of promo-girl maar echte dames met een passie voor auto’s, pk’s en.. rijden!
Ook kun je hier een rijtest met de MINI One Holland Street, MINI Paceman en MINI GP vinden. Voor de liefhebbers!

Groetjes,
Yvette
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

Re: Girlpower

19 nov 2013, 14:41

Hoi Yvette,

Ik heb inmiddels je FB pagina geliked. Ik moet zeggen dat ik nog niet veel tijd heb gehad om rond te snuffelen op je pagina en je site, maar dat gaat zeker nog gebeuren.
Er zitten hier inderdaad echt een paar die-hard dames, al zijn het er niet heel veel. Dus welkom bij ons selectieve sub-groepje ;)
No men allowed

Groetjes Rianne
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Het Automeisje
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 nov 2013, 09:02

Re: Girlpower

19 nov 2013, 14:56

Thnx voor het liken! We houden contact ;-)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Girlpower

19 nov 2013, 18:08

ik wilde ook iets aardigs zeggen maar ik las iets over dat de mannen niet allowed zijn... :cry:

:mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

Girlpower

19 nov 2013, 18:14

mushrop schreef:ik wilde ook iets aardigs zeggen maar ik las iets over dat de mannen niet allowed zijn... :cry:

:mrgreen:
Hier staat het tenminste niet de topic titel, zoals hier....

En ik zeg niet dat mannen hier niet allowed zijn, er zijn geen mannen allowed in ons meisjesclubje....
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

Re: Girlpower

19 nov 2013, 22:32

Op een of andere manier zie ik graag vrouwen in kofferbakken. Ik weet niet wat dat is.

Terug naar “Girlzz-corner”