Overlijden Benny, op het forum bekend als SNANS

Als NewMINIclub zijn we er ook om steun te geven aan nabestaanden en andersinds getroffenen van mede-NewMINIclubbers en hun familie.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

16 jun 2010, 15:12

Nancy, Nio, Benny,

Mijn excuus voor de afwezigheid tijdens de ceremonie. Niet erg gepast aangezien jullie voor mij goede bekende zijn binnen de NewMINIclub, maar een sterfte binnen eigen familie zorgde ervoor dat ik er niet bij heb kunnen zijn...

Nancy, Nio, heel veel sterkte en gecondoleerd.

Benny, kerel, je was een topgozer! Ik zal de ervaringen vanaf mijn eerste meeting (toen ik jullie heb leren kennen) tot mijn laatste (fabrieksbezoek in Oxford), die ik beide met jullie heb gedeeld, nooit vergeten! Vaarwel.


Berthil, wederom een schitterende, maar hart-verscheurende topfoto. Super.
Afbeelding
Gebruikersavatar
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: koewacht
Berichten: 784
Lid geworden op: 03 dec 2005, 22:55

20 jun 2010, 20:59

Door alle omstandigheden en dat ik nog steeds veel verdriet heb om mn Martin kom ik hier niet meer zo vaak...
Vandaar dat ik dit nu pas lees...

Ik ben er stil van verdrietig en vol ongeloof.
Ook Mar en ik kende Snans , ik kan het niet geloven .
Net zoals ik het van Martin nog steeds eingelijk niet kan geloven.
Ik hoop dat hij rust vind , maar ik vind het ook heel moeilijk dit te lezen.
Martin heeft zo gevochten voor zijn leven , wilde zoooo graag bij me blijven...en dan dit, dat doet mij wel veel pijn moet ik eerlijk zeggen.

Waarom toch???

Heel veel strerkte voor alle Familie en bekende en zeker Nancy en de kleine , ze zullen het nodig hebben.
Want ik weet als geen ander hoe verschrikkelijk het is alleen achter te blijven....................een pijn waarvan je pas weet wat het is als je het zelf meemaak.

Heel veel sterkte xxx

liefs karin
MINI...................................The best there is.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

20 jun 2010, 21:21

Ik kan me enigzins voorstellen wat je voelt Karin.... Gisteren de vader van mijn beste vriend weggebracht. Hij is dinsdag op 59 jarige leeftijd overleden aan longkanker. Ik vind het heel moeilijk om dan te lezen dat "anderen" dan zo uit het leven stappen.

Dit bericht mag ten allertijde verwijderd worden als het als ongepast wordt gezien.

groet,
Peter
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

20 jun 2010, 22:12

ik lees dit nu pas :oops:
aan alle nabestaanden mijn innige deelneming.
Ik heb denk ik één keer kennis gemaakt met jullie toen ik veren gekocht had van snans en ze kwam halen in antwerpen.

veel sterkte,
smetje

Terug naar “Steunbetuigingen en Condoleances †”