Terug van weg geweest: WoutWorks

Stel je hier even voor.
WoutWorks
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Achterhoek
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 mei 2010, 07:19

Terug van weg geweest: WoutWorks

29 mei 2010, 10:27

Hoi Allemaal,

Aangezien mijn vrouw afgelopen maart van ons eerste kindje is bevallen en de kinderwagen niet in haar cabrio paste moesten we op zoek naar een alternatief. Nadat de cabrio verkocht is, zijn we sinds kort de trotse eigenaars van een 2003 dark silver Mini Cooper S Chili met John Cooper Works kit. Wij zijn de derde eigenaars en de gezien de staat van de auto en het feit dat alle originele documentatie (o.a. JCW certificaat, TüV certificaat voor de JCW kit, onderhoudsboekjes en zelfs de originele JCW folder met prijslijst uit 2003) nog aanwezig is gaan we vast nog heel lang plezier hebben van deze Mini.

De auto heeft een zwart lederen interieur, stoelverwarming, multifunctioneel stuur en een panoramadak. De eerste modificatie is al onderweg. Ik heb via Ebay in London voor 30 pond een zwart lederen achterbankzitting met isofixgaten gekocht (en beugeltjes besteld bij de dealer), zodat we de Maxi Cosi op onze Isofix-base kunnen klikken en niet op de achterbank hoeven te knoeien met de gordels.

Op het to do/verlanglijstje staan nog een aantal zaken: de auto moet een beurt hebben (uit de laatste onderhoudsfactuur blijkt dat ze niet de voorgeschreven bougies hebben gebruikt) en ik wil de motorsteunrubbers laten vervangen omdat ik het blok behoorlijk zwaar vind kantelen bij gas los.

Ik ben niet helemaal onbekend met Mini's: mijn moeder reed toen ik net mijn rijbewijs had ook Mini: destijds eerst een Mini 1000 en later een 1.3i Cooper BRG met wit dak en witte strepen. Uiteraard beide met sportuitlaat :)
Daarnaast heeft mijn broertje een 2007 Mini Cooper als leasert.
Laatst gewijzigd door WoutWorks op 04 feb 2017, 15:41, 3 keer totaal gewijzigd.
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winsum
Berichten: 3067
Lid geworden op: 12 feb 2009, 10:13

29 mei 2010, 10:37

Welkom hier op deze site 8)
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst 8)
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 2209
Lid geworden op: 06 sep 2009, 17:41

29 mei 2010, 11:08

Welkom bij de club en....... :lol:

...............................veel rijplezier in je kleine bommetje!! :lol: :P :D
JorisD
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 608
Lid geworden op: 27 mei 2009, 00:58

29 mei 2010, 11:11

Wegens gezinsuitbreiding een Mini moeten aanschaffen, hoor je niet vaak :wink: Welkom bij de club :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

29 mei 2010, 11:42

Welkom :)(!

Topbakkie, die mooie Works van jullie 8)! Een A5 is trouwens ook een prachtige auto, naar mijn mening een van de mooiste auto's van dit moment :-PP.
Afbeelding
MickeyS
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Almere
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 mei 2010, 21:17

29 mei 2010, 12:06

Ziet er erg goed uit hoor :lol: voor een gezinswagen :evil:

Heel veel plezier ermee!
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winterswijk
Berichten: 1902
Lid geworden op: 16 feb 2010, 13:59

29 mei 2010, 12:08

Welkom!!

en veel rijplezier in je MINI :rijden
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

29 mei 2010, 12:08

Welkom Wout.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

29 mei 2010, 15:36

welkom Wout! Hele mooi JCW.

Gekocht bij Milano zo te zien?..
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

29 mei 2010, 15:59

Welkom wouter en mooie ride.

Wel grappig dat je een bwm weg goed omdat de kinderwagen niet past en dan een Mini koopt, die niet echt bekend staat om zijn ruime kofferbak :D

Heb je geen onderhoudsbeurt bij de aflevering van de auto gekregen? Omdat je zegt dat die op je to do list staat..
WoutWorks
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Achterhoek
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 mei 2010, 07:19

29 mei 2010, 17:34

Goed gezien Mushrop inderdaad gekocht bij Milano. Dat is dus ook meteen de reden dat de auto nog geen beurt heeft gehad Despoo. Bij Milano geldt: what you see is what you get, geen garantie en geen service, maar daar is de prijs dan ook naar.

Voor wat betreft het gezinswagen verhaal, het blijft natuurlijk een tweede auto. Als we verder weg moeten en meer troep mee moeten slepen dan gaan we met de Audi. Nou is dat ook niet de ultieme family-bak maar er kan meer dan voldoende in. Overigens zijn we ook al een aantal keren Nederland door gereden met zijn 3-en in de Mini en dat gaat eigenlijk prima. Het scheelt wel dat mijn vrouw en ik beide niet zo groot van stuk zijn.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

29 mei 2010, 19:21

herkenbare foto's altijd van Milano. En idd, bij milano geen garantie en geen afleverbeurt.

En deze JCW was hier laatst al eens voorbij gekomen geloof ik.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winsum
Berichten: 3067
Lid geworden op: 12 feb 2009, 10:13

29 mei 2010, 22:14

mushrop schreef:herkenbare foto's altijd van Milano. En idd, bij milano geen garantie en geen afleverbeurt.

En deze JCW was hier laatst al eens voorbij gekomen geloof ik.
@ Rob,

Dat was een andere Works van Milano:

http://www.milano.nl/html/occasions_ove ... 60F14AE48A}
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 7339
Lid geworden op: 08 nov 2016, 21:15

30 mei 2010, 12:26

Welkom bij de club :)

ziet er lekker uit hoor die JCW!!

veel plezier ermee!

Groet,

Mark
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

30 mei 2010, 18:46

BlueCooperS schreef:
mushrop schreef:herkenbare foto's altijd van Milano. En idd, bij milano geen garantie en geen afleverbeurt.

En deze JCW was hier laatst al eens voorbij gekomen geloof ik.
@ Rob,

Dat was een andere Works van Milano:

http://www.milano.nl/html/occasions_ove ... 60F14AE48A}
ah, ok.

Maakt ook niks uit. Maar foto's van Milano zijn altijd erg herkenbaar. Daarnaast kwam ik er vroeger vaak, dus herken het gebouw gelijk.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”