Nieuw stelt zich voor

Stel je hier even voor.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

07 jan 2013, 20:43

Heb ook niet gezegd dat het niet mooi is...... Alleen wat jij zegt volgens mij ga je je suf poetsen om ze mooi te houden. Daarom zou ik ze niet nemen. (zeg ik met een witte auto)
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
moinu
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 380
Lid geworden op: 01 apr 2012, 16:20

08 jan 2013, 19:00

WELKOM !!!! :)(

Heel veel MINI rijplezier :rijden
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 2209
Lid geworden op: 06 sep 2009, 17:41

08 jan 2013, 20:25

:shock: :zon 8) NICE RIDE!!!! :P :) :D
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 feb 2011, 21:03

12 jan 2013, 21:47

Casper schreef:Heb ook niet gezegd dat het niet mooi is...... Alleen wat jij zegt volgens mij ga je je suf poetsen om ze mooi te houden. Daarom zou ik ze niet nemen. (zeg ik met een witte auto)
Ik ben ook inderdaad erg benieuwd of het lukt ze schoon te houden. Maar dat zal de tijd leren.

Dank aan de rest :D Volgende week wordt hij afgeleverd. Ik heb er al zin in.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

12 jan 2013, 22:45

Geniet er van, gaat vast heel veel plezier beleven aan je auto.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 feb 2011, 21:03

29 jan 2013, 14:48

En de foto's na het ophalen van de auto :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

29 jan 2013, 14:51

WOW stoere bak hoor
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 353
Lid geworden op: 29 jan 2013, 11:21

29 jan 2013, 14:51

Ola!

Het leuke van alle MINI liefhebbers is dat iedereen zijn eigen smaak en kleur heeft..

Zelf zou ik nooit voor geel kiezen, als ik m dan zo zien is die toch wel erg mooi..

Have fun!
hi_sven
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 43
Lid geworden op: 03 jun 2012, 22:10

03 feb 2013, 13:19

Ziet er mooi uit! Misschien zie ik jullie nog wel eens rijden! ;-)
BE MINI!
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 feb 2011, 21:03

09 mar 2013, 11:32

Inderdaad, voorschoten is in de buurt! Mijn mini is daar ook in onderhoud :)

Gister heb ik eindelijk eens tijd gehad om mijn mini weer eens te fotograferen:
Afbeelding
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 feb 2011, 21:03

Re: Nieuw stelt zich voor

13 mar 2017, 22:24

Inmiddels een maand geleden afscheid genomen van mijn gele MINI. 6 jaar met heel veel plezier in gereden. Lang getwijfeld over wat de opvolger zou worden. Best een aantal Porsches bekeken, maar toen ik had gereden in een Cooper S van een vriend heb ik toch besloten daar voor te gaan.
Afgelopen vrijdag was het zover. Ik heb de gekochte Cooper S in Frankrijk opgehaald. En naar volle tevredenheid, wat een fijne en gave auto om te rijden. Continu een glimlach op mijn gezicht als ik uit stap.
Wat foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ha
harmless85

Re: Nieuw stelt zich voor

14 mar 2017, 09:06

mooie wagen hoor , maar de vergelijking lotus elise en diverse porsches vs mini vat ik niet helemaal. welke porsches keek je dan naar ?

Ikzelf kijk ook naar lambos en rs4en maar heb toch maar een cooper s gekocht
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 feb 2011, 21:03

Re: Nieuw stelt zich voor

14 mar 2017, 10:18

Ik keek naar Boxsters van het 2005 model of caymans. Die hebben dezelfde prijsklasse als een Cooper S en zijn ook redelijk geschikt voor dagelijks gebruik. Die hebben minder afschrijving dan een Cooper S, maar het risico op grote reparaties is door de km stand en het bouwjaar ook weer groter. Daarom gekozen voor een nieuwere auto zodat ik een langere tijd zorgeloos weer kan rijden.
We
WenMini

Re: Nieuw stelt zich voor

14 mar 2017, 10:48

Hey! Gefeliciteerd met je Cooper S. Is toch een echte GP of niet? Ben er nog niet zo in thuis. Vind hem er wel onwijs gaaf uitzien. Dan valt het afscheid van je vorige mini toch wel minder zwaar? Veel rijplezier! Gr. Wendy


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ha
harmless85

Re: Nieuw stelt zich voor

14 mar 2017, 13:01

WenMini schreef:Hey! Gefeliciteerd met je Cooper S. Is toch een echte GP of niet? Ben er nog niet zo in thuis. Vind hem er wel onwijs gaaf uitzien. Dan valt het afscheid van je vorige mini toch wel minder zwaar? Afbeelding Veel rijplezier! Gr. Wendy


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zijn stickers , gp3 moet nog komen ( als ie komt) maakt de auto niet minder dik.

Terug naar “Who are U?”