Cabriopret (?!) in de sneeuw

Stel je hier even voor.
Mikey
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 dec 2016, 00:48

Cabriopret (?!) in de sneeuw

12 feb 2017, 00:32

Dag iedereen,

Een nieuwe minirijder meldt zich! Ik ben Mike uit Tilburg en sinds kort eigenaar van een Mini Cooper S Cabrio automaat uit '05.

Nog niet veel van kunnen genieten ivm met wat storingen direct na aankoop (enfin, laat ik daar niet te veel over uitwijden :| ) maar daar zal spoedig verandering in komen. Ach, in de sneeuw is de cabriopret toch minimaal...

Leuk, zo'n club van-als het goed is- gelijkgestemden. Tot lezens en/of tot ziens!

Afbeelding

Mike
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: Cabriopret (?!) in de sneeuw

12 feb 2017, 00:50

Welkom Mike bij de club van de Minioten.
Ga je veel plezier mee beleven van een Cabrio Cooper S.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mikey
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 dec 2016, 00:48

Re: Cabriopret (?!) in de sneeuw

12 feb 2017, 00:55

Thanks, het enige wat ik nog wil is een comfort module voor het dak...
Als iemand deze beschikbaar heeft, ik houd me aanbevolen!
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: Cabriopret (?!) in de sneeuw

12 feb 2017, 08:10

Mikey schreef:Thanks, het enige wat ik nog wil is een comfort module voor het dak...
Als iemand deze beschikbaar heeft, ik houd me aanbevolen!
Thnx voor de tip.
Wist niet dat het kon.
Wie weet ooit op mijn cabrio als financiën het toelaten.
https://www.cabriosupply.nl/cabriokap-c ... e-mini-r52
Jefrmall
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 mei 2014, 22:01

Re: Cabriopret (?!) in de sneeuw

12 feb 2017, 09:43

Om het dak te laten openen en sluiten heb je geen comfort module nodig. Kijk maar eens in de handleiding. Met de sleutel op openen ingedrukt houden gaat je eerste stap van je dak open. Nog een keer drukken en dan de rest van de kap. Zoniet kan je dit laten programmeren. Mijn schoonvader heeft een cabrio(r52) en hebben geen comfort module hoeven plaatsen. Hij vind dit het leukste van de mini
ShowYourRide : viewtopic.php?f=3&t=34529
Mikey
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 dec 2016, 00:48

Re: Cabriopret (?!) in de sneeuw

12 feb 2017, 12:22

Jefrmall schreef:Om het dak te laten openen en sluiten heb je geen comfort module nodig. Kijk maar eens in de handleiding. Met de sleutel op openen ingedrukt houden gaat je eerste stap van je dak open. Nog een keer drukken en dan de rest van de kap. Zoniet kan je dit laten programmeren. Mijn schoonvader heeft een cabrio(r52) en hebben geen comfort module hoeven plaatsen. Hij vind dit het leukste van de mini
Klinkt goed! De functie werkt inderdaad momenteel niet op mijn r52. Weet je nog wat je schoonvader kwijt was voor het laten programmeren van deze functie?
Jefrmall
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 mei 2014, 22:01

Re: Cabriopret (?!) in de sneeuw

12 feb 2017, 12:42

Wat hij precies kwijt was kan ik me zo even niet herinneren, hij heeft iedergeval laten doen via iemand van de club. Ik zie dat je in Tilburg woont dus wel een eindje weg. Ik zou je aanmelden op de Facebook van Newminiclub en daar je vraag stellen. Kijken of er iemand in jou buurt zit die kan programmeren buiten de dealer om natuurlijk.
ShowYourRide : viewtopic.php?f=3&t=34529
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5248
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

Re: Cabriopret (?!) in de sneeuw

12 feb 2017, 14:21

Je kan je kap hiermee al rijdend openen en sluiten. Nog meer van die fijne dingen. Meen dat Peter er toen een had en hij was er wel tevreden over.
Afbeelding
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: Cabriopret (?!) in de sneeuw

12 feb 2017, 16:52

Jefrmall schreef:Om het dak te laten openen en sluiten heb je geen comfort module nodig. Kijk maar eens in de handleiding. Met de sleutel op openen ingedrukt houden gaat je eerste stap van je dak open. Nog een keer drukken en dan de rest van de kap. Zoniet kan je dit laten programmeren. Mijn schoonvader heeft een cabrio(r52) en hebben geen comfort module hoeven plaatsen. Hij vind dit het leukste van de mini
Thnx voor de tip.
Ga meteen Robert een bericht sturen.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Cabriopret (?!) in de sneeuw

15 feb 2017, 17:53

Welkom en veel plezier :rijden

Terug naar “Who are U?”