Terug! Misschien-waarschijnlijk?

Stel je hier even voor.
Peerkie
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 449
Lid geworden op: 20 jan 2007, 22:13

Terug! Misschien-waarschijnlijk?

26 mar 2017, 14:37

Hallo allemaal,
Ik ben niet nieuw, maar enige jaren niet hier geweest. Daarom dacht ik dat opnieuw voorstellen wel op zijn plaats was. Ik zie veel nieuwe namen, maar misschien zijn er mensen die mij (of mijn vorige MINI: "de Smurf") nog kennen.
Toen De Smurf na 6 fantastische jaren steeds meer onderhoudskosten ging eisen, ben ik -vanwege veel dagelijkse kilometers waarvan de helft file- overgegaan tot een zeer verstandige aankoop: een Toyota Yaris hybride. Praktisch, degelijk en super zuinig. Maar nu ik inruil overweeg, tegen iets vlotters, merk ik dat ik nog steeds geen enkele auto echt leuk vind, behalve de MINI. Heel per ongeluk kwam ik langs de dealer, even rondgekeken en een praatje gemaakt. Was niet druk op dat moment, dus er was ook gelegenheid tot een spontane proefrit. En ja hoor: het is weer volledig mis. Want wat is het toch een leuke auto, en er is technisch veel verbeterd sinds mijn R56. Nu zit ik tot over mijn oren in de aantekeningen en berekeningen. Wat ga ik doen, een nieuwe, met die oneindige mogelijkheden, of toch maar een jonge Next, aantrekkelijker qua prijs maar met allemaal opties waarvan ik de helft niet zelf zou hebben gekozen? Of toch nog maar een poosje doortuffen met de Toyota?? (Die Yaris draagt trouwens nog de korte alu antenne die ik destijds via een groupbuy op dit forum voor de MINI had gekocht! :lol: ) Dus ik ben hier weer af en toe aan het meelezen en wie weet heb ik over een tijdje wel iets te laten zien!
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Terug! Misschien-waarschijnlijk?

26 mar 2017, 15:24

welkom terug


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Terug! Misschien-waarschijnlijk?

27 mar 2017, 00:56

Succes met de beslissing :icon_top:
wupie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Berichten: 67
Lid geworden op: 03 feb 2015, 10:50

Re: Terug! Misschien-waarschijnlijk?

27 mar 2017, 07:07

:? dat is een moeilijke keuze 8)

Terug naar “Who are U?”