Groeten vanuit Belgie

Stel je hier even voor.
peerware
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 apr 2017, 11:31

Groeten vanuit Belgie

12 apr 2017, 13:58

Hoi,

Voorstellen is altijd netjes, bij deze. Ik ben Peter en heb een Mini uit Nederland ge-exproteerd voor mijn vriendin naar Belgie.

Wij komen beide uit Brabant maar zijn 3 jaar geleden verhuist naar Belgie omdat ik een betaalbaar huis met grote garage zocht voor mijn auto hobby. Naast de Mini hobby ik graag aan oldtimers in combinatie met rally of circuit gebruik.

Terug naar de Mini:
Omdat mijn eisen erg hoog waren, parklane uitvoering met dubbele klokken, airco, cruisecontrol, royal gray, benzine, redelijke km stand, mistlampjes, sportstuur, R50 model na 2005 enz heeft de zoektoch aardig lang geduurd. Dit was niet erg want ze had nog een leuk wagentje.

Na wat opties te laten vallen (sportstuur, mistlampen, 'S', sportieve velgen enz) kwam ik in Nederland uit op een betaalbare mini uit 2006 uit. Parklane uitvoering zonder krassen of deuken, stoelen zonder beschadigingen met net 100K op de teller (inclusief boekjes en kmstanden) en de dubbele klokken met airco en cruisecontrol. Ondertussen heb ik zelf de mistlampjes gemonteerd en de 1.6 is snel genoeg voor mijn vriendin. Velgen moet ik nog zoeken, sportstuur is 'jammer' maar gaat neit veranderd worden.

Op dit moment heb ik maar 1 simpele foto:
Afbeelding

Voorlopige todo lijst:
- nieuwe accu
- nieuwe sensor op linker voorwiel
- nieuwe pcv
- 17" velgen
- watervlekken uit de motorkap 'poetsen'
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Groeten vanuit Belgie

12 apr 2017, 16:09

Welkom en veel plezier hier...

Terug naar “Who are U?”