Voorstellen R53 ParkLane

Stel je hier even voor.
Benni
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 mei 2017, 11:56

Voorstellen R53 ParkLane

29 mei 2017, 12:40

Hallo Mini Collega's,

Na een tijd zoeken en oriënteren (mijn dank aan dit forum is groot) een geschikte Mini gevonden voor de vrouw, die per se een Mini wilde hebben als haar nieuwe dagelijkse vervoer -ze willen wel eens wat-.

Ik wilde perse dan voor een gefacelifte (betrouwbaarder?) Cooper S gaan (hij moet tenslotte onze Alfa 156 vervangen), en zij graag voor de Park Lane uitrusting en een Pano dak (tuurlijk schat). Particulier in Dld gevonden die niet heel betrouwbaar leek, maar wel een goed uitziende machine bezat (uiteindelijk toch lieve jongens gebleken). Goed kijken en luisteren (luide stuurpomp!) en toch maar een dealtje gemaakt.

Hopelijk volgende week invoeren (CoC nog regelen!) een betrouwbaar adres rond Maastricht zoeken om em eens goed door te lichten en dan ook genieten van de nukken en het karakter van de Mini!

Wat details:
Mini Cooper S, Royal Grey
2006, 134000km
Chrono pakket, Navigatie, PanoRoof, sonst keine Ahnung...

Afbeelding
ilovemywife'scar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 04 sep 2010, 20:40

Re: Voorstellen R53 ParkLane

29 mei 2017, 14:59

Waarom COC regelen? Is bij RDW formeel niet nodig hoor, alleen gemakkelijk omdat dan alle gegevens bij de hand zijn, maar deze kunnen de RDW-ambtenaren ook opzoeken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mini One Salt, Pano-dak
ha
harmless85

Re: Voorstellen R53 ParkLane

29 mei 2017, 21:57

welkom ! mooie wagen denk ik , heb hem zelf ook
Benni
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 mei 2017, 11:56

Re: Voorstellen R53 ParkLane

30 mei 2017, 09:05

ilovemywife'scar je hebt helemaal gelijk; ik heb dit gister ook bevestigd gekregen van een import bedrijfje.
Erg fijn, scheelt weer 100euro.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Voorstellen R53 ParkLane

30 mei 2017, 21:24

Welkom en veel plezier :rijden
baszbas
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:
Locatie: Deventer
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 apr 2014, 20:17

Re: Voorstellen R53 ParkLane

31 mei 2017, 12:56

Goede keuze!

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

Re: Voorstellen R53 ParkLane

31 mei 2017, 18:18

Hou er rekening mee dat de belastingdienst in het zuiden grote achterstanden heeft. Daar waar ik de vorige keer binnen 1 week mijn kenteken had na RDW keuring heb ik recent een dikke 3 weken geduld moeten hebben.
Na de rwd keuring in Elsloo had het zuidelijk belasting kantoor erg lang nodig om de aangifte BPM te beoordelen en vervolgens na betaling BPM duurde het ook weer erg lang voordat ze het fiscaal akkoord aan de RDW doorgaven.
ilovemywife'scar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 04 sep 2010, 20:40

Re: Voorstellen R53 ParkLane

31 mei 2017, 23:12

Het kan altijd nog gekker. Bij de import van mijn vorige auto (BMW 320d E91) uit Duitsland duurde het ook erg lang voordat ik het kentekenbewijs opgestuurd kreeg. Ik belde op een vrijdagmorgen met de Belastingdienst, "Nee meneer, het ligt hier nog voor me, dat wordt volgende week". Uurtje later de postbode met het kentekenbewijs. Ongelogen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mini One Salt, Pano-dak
Benni
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 mei 2017, 11:56

Re: Voorstellen R53 ParkLane

03 jun 2017, 13:42

Bedankt mannen, ik zal ze erop voorbereiden (de vrouw). Ik ga zonder afspraak in de ochtend heen, want een afspraak is ook pas over een maand te plannen. Begrijp ik goed dat de keuring zelf wel te doen is, maar de administratie op zich laat wachten? Ik ga idd naar Elsloo, voor een eerste ervaring met de RDW.

Terug naar “Who are U?”