Voorstellen MINIF@N

Stel je hier even voor.
MINIF@N
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 aug 2017, 21:49

Voorstellen MINIF@N

06 sep 2017, 18:05

Hallo forummers,

Ik heb vorige week een R53 Cooper S gekocht. Ik wilde graag een eerste type New MINI, omdat ik betrokken was bij de introductie van dat model en er goeie herinneringen aan heb. Bij het rondkijken op Marktplaats kwam ik een hele mooie tegen en dit is 'm geworden:
Afbeelding

Hij is door de vorige eigenaren (o.a. via Beek) behoorlijk onder handen genomen met o.a.:
- aero bumper pakket
- een aantal GP achtige zaken (daar twijfel ik nog over)
- JCW delen: kuipstoelen, carbon dashboard, alcantara stuur en pook
- JCW tuning pakket via de dealer (meeste is er weer af door de extremere tuning)
- Beek: cilinderkop bewerkt, 500cc injectoren, Catcams fase 2 nokkenassen, grotere intercooler, methanol injectie, kleine pulley, Beek uitlaat met race kat en custom spruitstuk, Krumm bypass, sinter koppeling, vibratech motorsteunen, enz. Er zit een uitdraai bij van 260pk...
- verder is er veel recent vernieuwd (o.a. Tarox remmen rondom, onderblok, stuurbekrachtiging, kachelradiator, dynamo, voorruit, enz.)

Ben er in de laatste anderhalve week zelf ook lekker mee aan de slag gegaan:
- 4-punts gordels uitgebouwd en standaard gordels er weer in;
- nieuwe Michelins voor
- airco laten vullen
- level sensor in het methanolsysteem repareren en in de draadboom solderen
- deurvangers gerepareerd (kan makkelijk zelf)
- gisteravond de extra VDO metertjes ingebouwd (liep er tegenaan op Ebay.co.uk), moest nog wel ff de kabelboom zelf maken en een olietemp. sensor op de kop tikken:Afbeelding

Ik ben lekker bezig al zeg ik het zelf... En het is een leuke aanvulling op de rest van het wagenpark posting.php?mode=post&f=9#
Laatst gewijzigd door MINIF@N op 06 sep 2017, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Voorstellen MINIF@N

06 sep 2017, 20:40

Welkom op het forum. En ja, je hebt een behoorlijk gemodificeerde MINI gekocht. Ziet er netjes sportief uit.
Veel veilige en plezierige kilometers gewenst! :rijden


PS: je plaatjes gaan nog niet helemaal goed, omdat de img-tags er dubbel omheen staan.
MINIF@N
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 aug 2017, 21:49

Re: Voorstellen MINIF@N

06 sep 2017, 21:32

Ha Robert,

Thanks voor het compliment en de aanwijzing voor de foto's!
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Voorstellen MINIF@N

07 sep 2017, 23:11

Welkom en veel plezier :rijden
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Voorstellen MINIF@N

20 sep 2017, 10:26

Dat is idd een stevig gemodificeerde MINI, gefeliciteerd met de aankoop :icon_top:
Je schrijft dat je betrokken was bij de introductie van dit model, kun je daar iets meer over vertellen?
En ja, je bent idd lekker bezig met verder personaliseren :-))
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
MINIF@N
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 aug 2017, 21:49

Re: Voorstellen MINIF@N

21 sep 2017, 15:16

Ha Baseman, Dankjewel voor het compliment. Heel blij met de MINI, ik ga langzaam door met modden (facelift koplampen, programmeren met NCS). 'Betrokken bij de introductie': ik was in die tijd werkzaam bij BMW Nederland en deed de training voor de introductie van de R50 modellen in het hele land. Dus ik heb gezien hoe het dealernetwerk langzaam werd opgebouwd en hoe BMW het Rover concept op een hoog niveau bracht. Als ik een MINI mee naar huis nam, werd mijn vriendin daar vrolijk van (i.t.t. tot wanneer ik een M3/M5 meenam).

Terug naar “Who are U?”