Even voorstellen

Stel je hier even voor.
Tikka
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2017, 12:12

Even voorstellen

30 sep 2017, 10:56

Hallo allemaal,
Ik ben Ron aka Tikka. ik heb 6 jaar een klassieke mini gehad naast mijn motor. Lid geweest van de MSCN en Mini Club Zuid Holland waar ik ritten heb bedacht en uitgezet. Zo heb ik in 2006 de route voor de Noordwijk Mini Maraton gemaakt. Helaas eind 2006 de mini weggedaan ivm andere prioriteiten. Dit jaar de NMM mogen rijden in een geleende klassieke mini en het begint weer te kriebelen. Maar een classic gaat hem niet meer worden maar een New Mini daarintegen zou een optie zijn. Mijn huidige auto, een Volvo V40 met 317.000 km, is aan vervanging toe dus ben ik al aan het rondkijken. Helaas nog nooit in een New Mini gezeten. Het zal 1 van de eerste modellen worden kwa budget maar zolang de V40 niet ermee stopt sparen we nog door. Maar moet zeggen dat het nog even lastig is wat een goede optie zou zijn. Met een gezin met 2 beginnende pubers is de ruimte achterin ook wel een dingetje. Daarintegen zal de Mini 95% van de tijd alleen gereden worden. En zijn de 5 deurs modellen nog te nieuw zo te zien. Ik ga me in ieder geval al inlezen in de voor en tegens. Onderhoud is niet zo'n probleem omdat ik via familie dit kan regelen wat uurloon scheelt. :rijden
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Even voorstellen

01 okt 2017, 12:01

Welkom terug bij het sluimerende virus Ron :wink:
De zoektocht en het inlezen zijn al goed voor vele uren voorpret.
Succes met sparen en straks bij de aankoop en daarna zeker tot ziens bij 1 van de ritten of meets :rijden
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Poppel180
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 jul 2017, 22:24

Re: Even voorstellen

01 okt 2017, 15:45

welkom Ron,

De benzine V40's hebben wel een lang leven, de diesel (zelf ook gehad) zie je amper meer rijden helaas.

Succes met de zoektocht, misschien is er een clubman te vinden welke in je budget past. Eventueel het sommetje maken voor een diesel en/of in Dld kijken.
Tikka
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2017, 12:12

Re: Even voorstellen

01 okt 2017, 21:28

Bedankt voor het welkom. Ik ga eens goed inlezen en komen vast nog vragen :-)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Even voorstellen

02 okt 2017, 22:24

Welkom Ron en veel plezier :rijden

Terug naar “Who are U?”