eerste mini cooper

Stel je hier even voor.
achloe
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2017, 19:28

eerste mini cooper

07 dec 2017, 19:32

Hoi,

Bij deze wil ik mij even voorstellen. Ik ben Amber, 24 jaar oud en ik mag zaterdag mijn eerste mini cooper ophalen!
De afgelopen weken heb ik al veel info gevonden op de site, en ik hoop in de loop der tijd nog meer tips te vinden. Leuk om te zien dat er zoveel mensen enthousiast worden van een mini :D

Wanneer ik hem voor de deur heb staan zal ik een foto plaatsen, ik las dat dat wel gewaardeerd wordt.
schumi80
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jun 2017, 20:58

Re: eerste mini cooper

07 dec 2017, 21:23

Welkom Amber bij de club! En gefeliciteerd met je aankoop, zeker idd wat foto's showen als je hem hebt :D
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: eerste mini cooper

08 dec 2017, 12:52

Welkom Amber en veel plezier :rijden
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: eerste mini cooper

09 dec 2017, 06:58

Welkom bij de club van MINIoten Amber en foto’s zijn we hier idd dol op :Foto
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
achloe
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2017, 19:28

Re: eerste mini cooper

09 dec 2017, 20:00

Afbeelding

Dankjulliewel

Nou hier is ie dan!
Ik mocht hem vandaag eindelijk ophalen en heb meteen een beetje rondgereden om te wennen. Helaas niet al te mooi weer maar tussen de buien door toch alvast een foto weten te maken.

Ik zie hier een hoop leden die veel aan de auto hebben aangepast, zelf weet ik eerlijk gezegd niet wat er in deze auto al origineel zat en wat er bij is gemaakt, maar daar zal ik in de loop der tijd wijzer van worden met behulp van dit forum hoop ik Afbeelding
Voor nu heb ik in ieder geval 1 wens staan en dat is een nieuwe mat bij de bestuurdersstoel. Tips waar ik die het beste voor een leuk prijsje kan halen zijn altijd welkom Afbeelding

Als het beter weer is ga ik wat meer foto's maken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: eerste mini cooper

15 dec 2017, 07:53

Mooi MINI Amber :icon_top:

Voor een nieuwe mat zou ik gewoon even langs de MINI dealer gaan, die kosten de hoofdprijs niet.
Of via marktplaats even kijken, daar worden vaak ook sets aangeboden.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: eerste mini cooper

15 dec 2017, 17:07

Voor mijn R50 (zelfde kleur, zelfde bouwjaar) heb ik een compleet matten set gekocht bij: https://www.justcarpets.nl.
Deze heb ik besteld in luxe velours, afgestikt met rood leer. Ik had ze met 4 werkdagen in huis en de kwaliteit is beter dan origineel! Ook de pasvorm is perfect. Je kan daar ook goedkopere matten kopen die minder dik en zacht zijn.

Je kan daar ook per stuk kopen.

Als je een foto wil van de maten kan ik die er wel op zetten.
GP Manuel
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 127
Lid geworden op: 01 nov 2017, 18:17

Re: eerste mini cooper

17 dec 2017, 11:36

Willkommen hier, der Mini ist Kult und viele Wünschen sich einen Mini. Die Hauptfrage ist halt, welcher Mini soll es werden. Ich bin überzeugt vom Mini Typ R50, r52 und r53, da die Technick sehr gut ist auch die S und GP Varianten vom r53 ist Top.

Alle Varianten die nach dem r53 kommen haben viele Probleme. Wer sich bis zum Typ r53 einen kauft hat alles richtig gemacht.

Terug naar “Who are U?”