Teun uit Brabant,

Stel je hier even voor.
Teunios
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 dec 2017, 21:08

Teun uit Brabant,

12 dec 2017, 21:15

Hey lui,

Ik ben Teun, woon in Den-bosch, een van de mooiste steden, zo niet de, van het land! ;)
Ik ben nu 32, werk voor Defensie en hou van alles wat brandstof verbruikt.
Auto's zijn een passie van me, en dan in het bijzonder Japanners. licht, fel en makkelijk aan te passen naar wens. Ik heb een heleboel auto's in bezit gehad. Op het moment ben ik in bezit van een Japanse import ( via de UK) namelijk een Toyota Mr2 Turbo. Niet zo heel bijzonder qua vermogen, rond de 300 pk.

Daarnaast ben ik sinds vandaag ook eigenaar van een mooie nieuwe daily drive, een Engelse import Mini uit 2002. Prijstechnisch kon ik hem niet laten staan, na een proefritje en inspectie van de onderzijde besloot ik het risico te nemen. Hij heeft wel een probleempje met een prise-as lager maar daar wordt in februari naar gekeken en aangepakt.

Ik sleutel zelf graag maar krijg hier steeds minder tijd voor. Ik hoop op dit forum met meerdere gelijkgestemden samen te denken over uitdagingen en problemen van de Mini cooper en eventueel wat voor elkaar te kunnen betekenen hierbij. :zon

Ik zoek tevens een chromen sierstrip van de achterbumper, stel iemand heeft dit in bezit en wil het verkopen, hoor ik het graag ;).

Waar kan ik plaatjes kwijt? Dan kan ik jullie mijn auto's laten zien :).

Groetjes
TheDutchman
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 okt 2015, 22:04

Re: Teun uit Brabant,

12 dec 2017, 22:00

Welkom, ik denk dat ik je wel ken. Ik kom ook uit den Bosch. Denk dat je bij me in de winkel bent geweest voor olie voor je mr2


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Teunios
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 dec 2017, 21:08

Re: Teun uit Brabant,

12 dec 2017, 22:10

TheDutchman schreef:Welkom, ik denk dat ik je wel ken. Ik kom ook uit den Bosch. Denk dat je bij me in de winkel bent geweest voor olie voor je mr2Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dat zou heel goed kunnen, ging dat om elec/hydro stuurbekrachtigingsolie :lol: ?
TheDutchman
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 okt 2015, 22:04

Re: Teun uit Brabant,

12 dec 2017, 22:12

Teunios schreef:
TheDutchman schreef:Welkom, ik denk dat ik je wel ken. Ik kom ook uit den Bosch. Denk dat je bij me in de winkel bent geweest voor olie voor je mr2Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dat zou heel goed kunnen, ging dat om elec/hydro stuurbekrachtigingsolie :lol: ?
Bak olie dacht ik Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Teunios
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 dec 2017, 21:08

Re: Teun uit Brabant,

12 dec 2017, 22:20

Ah, juist. Ja ik heb daar moeilijke wegen voor moeten bewandelen zeg.
Uiteindelijk uit de VS Redline kunnen importeren. Ach, het houdt je bezig.
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Teun uit Brabant,

15 dec 2017, 07:56

Welkom op het forum Teun.
Foto's zijn we hier dol op, dus showen maar :Foto
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”