Mikey’s R53 JCW

Stel je hier even voor.
MiniMike85
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 dec 2017, 20:27

Re: Mikey’s R53 JCW

13 jan 2018, 19:32

Ja die heb ik al gesproken, hij gaat bij Beek veren scoren heb ik vernomen. :wink:

Ik hou deze set nog even onder de Mini, ik vind het wel erg gaaf hoe de Mini er zo bij staat eigenlijk :D
Ik zal tzt wel nieuwe veren bestellen als ik het echt zat wordt voor nu de drempels schuin nemen gelukkig woon ik net buiten de stad zelf dus heb niet echt erg veel met drempels te maken maar kom ze uiteraard wel tegen. :roll:
Mini JCW 211 pk 2003
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

Re: Mikey’s R53 JCW

14 jan 2018, 23:38

MiniMike85 schreef:als ik het echt zat wordt voor nu de drempels schuin nemen
Is die flap onder de voorbumper al verwijderd? Ten hoogte van het spruitstuk zit er nog ééntje... Het leven wordt al een stuk beter als die twee onder de auto weg zijn.

Je auto staat er gaaf bij! En weet je... Een drempel is bedoeld als snelheids remmende maatregelen. Ik heb er geen moeite mee om daarvoor af te remmen. De keerzijde van een kick-ass ride. :mrgreen:
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
MiniMike85
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 dec 2017, 20:27

Re: Mikey’s R53 JCW

15 jan 2018, 22:27

Berry M schreef:
MiniMike85 schreef:als ik het echt zat wordt voor nu de drempels schuin nemen
Is die flap onder de voorbumper al verwijderd? Ten hoogte van het spruitstuk zit er nog ééntje... Het leven wordt al een stuk beter als die twee onder de auto weg zijn.

Je auto staat er gaaf bij! En weet je... Een drempel is bedoeld als snelheids remmende maatregelen. Ik heb er geen moeite mee om daarvoor af te remmen. De keerzijde van een kick-ass ride. :mrgreen:
De flap zowel onder de bumper als als onder de auto vlak bij het spruitstuk zijn al verwijdert.
En ja het staat zeker goed zo met deze rijhoogte, en ik ga toch al nooit hard over de drempels heen dus daar ligt het niet aan haha. :wink:

Maar zoals gezegd blijft de Mini nog zoals die nu is, veranderingen komen vanzelf wel. 8)
Mini JCW 211 pk 2003

Terug naar “Who are U?”