R52 Cooper

Stel je hier even voor.
TheDutch
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2018, 23:50

R52 Cooper

24 jan 2018, 10:57

Hallo allemaal,

Mijn naam is Berry en ik ben sinds 19 januari 2018 gelukkige bezitter van een Cooper Cabrio bj 2006.
De kleine ziet er voor zijn leeftijd nog erg goed uit en bereid mij nu al erg veel plezier.

De recarostoelen zitten fantastisch, de sound van de Harman Kardon boxen geniaal.
Hoe het Is om open te rijden hopen ik bij de eerste zonnestralen te beleven.

Wonen doe ik in Zwitserland in de buurt van Zürich, dat is ook gelijk de reden voor mijn nickname The Dutch. Deze naam gebruik in ook bij het urbangolf.

Daar het op het Zwitserse Mini forum erg stil is, meld ik mij hier aan. (en ik kan mijn Nederlands een beetje oefenen)

Ik verheug me op interessante postings en groet jullie vanuit Zwitserland.

Berry, The Dutch

PS. Foto's volgen na de eerste zonnestralen
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: R52 Cooper

24 jan 2018, 12:19

Welkom Berry en proficiat met je Mini. :)

Wel oppassen daar in Zwitserland, boetes voor hard rijden zijn niet mals daar schijnbaar?!
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: R52 Cooper

24 jan 2018, 13:25

Berry,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en van harte welkom op dit forum van de NewMINIclub. We zijn benieuwd naar je foto's en postings. Naast dit forum hebben we ook nog een Facebook page: NewMINIClub.

In ieder geval veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst en hier binnen de NewMINIclub en op het forum.

Met vriendelijke groet,

Milco
TheDutch
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2018, 23:50

Re: R52 Cooper

25 jan 2018, 16:22

niekcarfreak schreef:Welkom Berry en proficiat met je Mini. :)

Wel oppassen daar in Zwitserland, boetes voor hard rijden zijn niet mals daar schijnbaar?!
Hallo,

Hartelijk dank voor je begroeting! De boetes vallen wel mee, pas bij hoge overschrijdingen moet je een percentage van je loon als bekeuring betalen. En ja, dat kan prijzig worden.

Groeten, Berry
TheDutch
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2018, 23:50

Re: R52 Cooper

25 jan 2018, 16:26

Schroefie schreef:Berry,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en van harte welkom op dit forum van de NewMINIclub. We zijn benieuwd naar je foto's en postings. Naast dit forum hebben we ook nog een Facebook page: NewMINIClub.

In ieder geval veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst en hier binnen de NewMINIclub en op het forum.

Met vriendelijke groet,

Milco
Hallo Milco,

Dankjewel voor de vriendelijke begroeting. Foto's komen zodra weer, locatie en tijd meewerken.
Met het rijplezier zit het wel snor, fijne auto. Mijn laatste auto was een Landrover Defender, iets heel anders dus.

Groeten, Berry
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: R52 Cooper

26 jan 2018, 17:57

Hi Berry, welkom op dit mooie forum, veel leesplezier gewenst en kom maar op met die foto's van je trots :Foto
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”