Rick's Pepper white Clubman S

Stel je hier even voor.
Rick Clubman S
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Enschede
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2017, 20:19

Rick's Pepper white Clubman S

26 jan 2018, 15:26

Hallo allen,

Ik ben net nieuw hier op het forum. Heb afgelopen jaar tussen kerst en oud en nieuw onze nieuwe aanwinst aangeschaft.

Een Mini Clubman S R55 uit 2008.
Na 14 jaar Volvo te hebben gereden wouden we toch eens een keer iets anders proberen en aangezien we in 2008 al eens een classic mini hadden gereden was de keus al snel gemaakt. Zeker na de test rit, my god wat rijdt dat anders dan een Volvo. Je levert in op comfort en ruimte maar je krijgt er zoveel leuks voor terug. Ik rij nu constant met een smile rond.

Ik heb nog wel een aantal wensen voor de Clubman zoals een JCW aerokit, de R112 velgen en het zwarte midden console / bedieningspaneel van de face lift.

Ondertussen ook al een beetje op het forum rond gesnuffeld en een aantal leuke en mooi uitgevoerde MINI's gezien. Ik hou jullie in de gaten :D .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Rick Clubman S op 27 jan 2018, 00:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Rick's Pepper white Clubman S

26 jan 2018, 17:27

Hoi Rick,

van harte welkom hier op het forum van de NewMINIClub (NewMINIclub). Zo te zien is het inplakken van foto's niet helemaal gelukt, check volgende topic vwb inplakken foto's in berichten:

viewtopic.php?f=26&t=36822

Veel (rij)plezier met je Clubman en hier op het forum.

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Rick's Pepper white Clubman S

26 jan 2018, 17:49

Welkom Rick en veel leesplezier gewenst.
Foto's is idd niet helemaal gelukt, ff kijken of je er via de link die Milico gegeven heeft uit komt, want foto's zijn we hier dol op :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Rick Clubman S
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Enschede
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2017, 20:19

Re: Rick's Pepper white Clubman S

27 jan 2018, 00:14

Tnx voor de tips.

Moet wel zeggen dat het erg omslachtig is om een foto bij je post te plaatsen, of ligt het aan mij.
Rick Clubman S
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Enschede
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2017, 20:19

Re: Rick's Pepper white Clubman S

27 jan 2018, 00:20

Ik heb trouwens nog een vraagje, ik zie bij iedereen een boven aanzicht van (waarschijnlijk) hun MINI maar als ik klik op parkeer hier je mini dan krijg ik een webpagina met access denied. Of is er een andere manier om je mini bij je naam te krijgen?
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Rick's Pepper white Clubman S

27 jan 2018, 13:41

Rick, as we speak is het forum en onze NewMINIclub Facebook pagina door 4 nieuwe beheerders overgenomen. Berthil heeft dit de afgelopen 12,5 jaar alleen op zich genomen en om 2 locaties bij te houden vwb berichten en de inhoud daarvan is voor 1 persoon alleen eigenlijk ook bijna niet te doen en mede dat hij meer wilde gaan genieten van zijn MINI's en wat meer tijd voor zichzelf wilde hebben heeft hij het overgedragen naar Louis, Jos, Joris en ik. Komende woensdag komen wij als beheerders bij elkaar en gaan we afspraken wie wat oppakt. Het beheer is nu in de overgang en we gaan alles weer oppakken, ook dit parkeren en het aanmaken van avatars. Nog even geduld, gaat goed komen.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Rick's Pepper white Clubman S

27 jan 2018, 13:50

Rick Clubman S schreef:Tnx voor de tips.

Moet wel zeggen dat het erg omslachtig is om een foto bij je post te plaatsen, of ligt het aan mij.
Komt er in het kort op neer, uploaden in je eigen Gallery en dan de link van het plaatje in je bericht plakken. Het zou op een andere manier makkelijker mogelijk moeten zijn (zoals FB) maar daar moet ik me nog even in verdiepen. Ik persoonlijk vind het niet zo'n probleem dus je eigen foto's staan allemaal bij elkaar in een Gallery, lekker overzichtelijk, dus wil je ergens even een foto toevoegen in iemand anders zijn topic dan is het alleen een kwestie van je link kopiëren en inplakken. Dit scheelt dan natuurlijk ook weer opslagruimte want zo'n forum groeit alleen maar vwb grootte en wij moeten het vwb hosting/beheer/onderhoud doen met de sponsor inkomsten.

We gaan er binnenkort naar kijken en mocht er wat veranderen dan zal dat gecommuniceerd worden maar we gaan eerst zorgen voor een stabiele hosting en vanuit daar gaan we stap voor stap zaken oppakken.
Gebruikersavatar
Markos
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Enschede
Berichten: 269
Lid geworden op: 23 feb 2013, 10:03

Re: Rick's Pepper white Clubman S

27 jan 2018, 21:12

Met Tapatalk is het heel simpel om foto's van je telefoon op het forum te plaatsen. Het is nog een gratis app ook.
Groeten, Mark

2008 Mini Clubman Cooper S
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Rick's Pepper white Clubman S

29 jan 2018, 19:58

Mooie Clubman :icon_top:
Tapatalk maakt het idd heel makkelijk om hier foto’s te posten.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”