Joost z'n Cooper S F56 Britsh Racing Green

Stel je hier even voor.
JoostCooperS
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2018, 09:00

Joost z'n Cooper S F56 Britsh Racing Green

27 jan 2018, 09:08

Hoi!

Mijn eerste berichtje hier. Wat een leuk forum, heb al een beetje zitten rondneuzen en zie dat men hier zeer actief is t.o.v. veel andere autoforums. Erg leuk!

Ik heb eergisteren een Mini Cooper S uit aug 2014 gekocht in Duitsland en ga hem a.s. vrijdag ophalen. Worden dus lastige nachtjes slapen... ;-) Zo blij als een klein kind!

Afbeelding
Vinden jullie ervan?

Ik twijfel alleen heel erg over die witte velgen. Velgen zelf vind ik heel erg mooi zo in 18 inch. Maar ik denk dat ik ze liever in een lichtmetaal kleur heb.

Groet,
Joost :icon_top:
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Joost z'n Cooper S F56 Britsh Racing Green

27 jan 2018, 14:38

Joost,

welkom bij het NewMINIClub (NewMINIclub) forum en veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst en hier op het forum.

Voor wat betreft je witte velgen, ik persoonlijk vind het een mooi geheel maar wat ik niet kan ontkennen is dat witte velgen mooi staan maar je moet ze wel regelmatig poetsen om ze mooi wit te houden. Dit is mijn R56 met witte velgen:

Afbeelding

Deze F56 met MOTEC NITRO velgen zag ik op internet ooit voorbij komen en vind ik een ontzettend mooie creatie. Als je dit bedoeld met licht metaal dan moet ik zeggen dat ik dit ook ontzettend mooi vind.

Afbeelding

Succes met je zoektocht naar andere velgen, je kunt hier binnen het forum cq op onze Facebook pagina genoeg ideeën opdoen.

Mvg. Milco
JoostCooperS
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2018, 09:00

Re: Joost z'n Cooper S F56 Britsh Racing Green

28 jan 2018, 09:05

Dank je! Die van jou ziet er ook tof uit! Misschien ook een idee om te poedercoaten of zou dat niet zo mooi zijn als het origineel?
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Joost z'n Cooper S F56 Britsh Racing Green

29 jan 2018, 20:01

Welkom op het forum Joost en gefeliciteerd met de aankoop van de MINI.
ANders gewoon een foto van je eigen MINI de velgen photoshopoen.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Justin2015
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Kaatsheuvel
Berichten: 113
Lid geworden op: 24 nov 2015, 09:15

Re: Joost z'n Cooper S F56 Britsh Racing Green

30 jan 2018, 08:17

Prachtige F56! Leuke kleurstelling.

De velgen is een kwestie van smaak, die titanium kleur velgen die Milco aangeeft staat ook erg dik (stoerder als wit).

Geniet van je nieuwe auto cq speelgoed :)
Trotse bezitter van een Mini F56 Diesel :D
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

Re: Joost z'n Cooper S F56 Britsh Racing Green

31 jan 2018, 09:32

Van harte gefelicieerd Joost! Fraaie F56, die mag er wezen! :icon_top:
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Joost z'n Cooper S F56 Britsh Racing Green

01 feb 2018, 21:50

JoostCooperS schreef:Dank je! Die van jou ziet er ook tof uit! Misschien ook een idee om te poedercoaten of zou dat niet zo mooi zijn als het origineel?
Je kunt je huidige witte velgen natuurlijk perfect poedercoaten naar jou gewenste kleur. Ook in de ALU/Zilver kleuren heb je verschillen maar de meeste poedercoaters hebben voorbeelden. Je hebt mat, glanzend, lichte en donkere tinten tot aan de METAL kleur toe. Spuiten kan natuurlijk ook, dan heb je natuurlijk nog meer mogelijkheden vwb kleur.

Ik zeg altijd, GOOGLE is your best friend dus gewoon even zoeken op BRG F56 met worst velgen en dan kom je er wel 1 tegen met jou velgen in zilver kleur.

Succes met je keuze

Terug naar “Who are U?”